Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet nem ártana, ha vagy 30 mozdonyvezető bemenne a vasút vezérigazgatóságára és elvinnétek onnan a felét pl.
Nem is gondoltam, hogy már ott is (mozdonylégkondi esetén) a microprocesszoros vezérlés van elterjedve B+!?
Szia!

Ma szovjet típusú légkondi volt, ablak lehúz és faággal kitámaszt plusz a kis autós ventilátor felpörget illetve még ajtó kinyit, a menetszélről majd elfelejtkeztem.
Szia vasútmodellező! Felétek is ilyen meleg van? A mozdonyokon milyen légkondi van?
Szia!

Nekem gyújtótrafót kellett cserélni, ugyanilyen jelenség után.
Szia!
Pipa-trafó- CDI -impulzusadó-(nagyfesz-ha tekercses) ellenőrzése.Vagyis látatlanban minden amitől függ a szikra.Egyelőre nem tudok többet segiteni-majd apránként haladj visszafelé a gyertyától.
valaki tudna segiteni ,kymco 125 ös b&w köszönöm
ugyan ez a gondom nekemis , nekem ugy kezdödöt hogy elöször meg gyengült a szikra , vetem uj gyertyát aval nehezen beindult de melegvolt akor pöcre indult de most már semi nics szikrám :(
Sziasztok!

Hát ilyen nincs! Kereshetek tűzkarikát máshol, mert nem tudnak ekkora méretben küldeni mint az robogómra való. Egyedül itt találta, de most hozassak egy ilyen vacakot még plusz posta költséggel?

kipufogó tömítés
Én ilyet vettem csak kékben.Rajt a méret is.
Az a fesz.mérő milyen méretű kb és milyen árban van?
Nekem a people digitális órája szétt van folyva és azon gondolkoztam ha van olyan méretű is és nem túl drága befaragnék a helyére egyet.
Akkor próbáld meg a cserét.
A kis dió szabályzója vszinű azért is emel fordulaton kicsit feljebb,mert a tekercseinek teljesitménye kevesebb mint a Tiéd,s igy a szabályzója is arra van méretezve.
szerintem esélytelen,hogy elférjen normálisan.
A mostani ami benne van ha jól emlékszek 1 Wattos.
Teljesen igazad van,ha elfér a két alkatrész nyugodtan lehet kisérletezni.
OK.Mérd meg őket-ha találsz majd.Egy 1 kohmos ellenálláson keresztüld köss rá mondjuk 9 Voltot és mérd meg a zeneren mennyi fesz esik.Így tudsz viszonyitani-sokszor fél volt eltérések is vannak.Ha lehet fél wattos legyen.
http://www.bsselektronika.hu/r...
A bort nem dalolni azt inni kell! Persze mértékkel! Pl: vödör!
Sorba kötsz a zenerrel egy diódát és az emel rajta 0,8V-ot ! ha kettőt kötsz sorba az 1,6-ot ! stb.
még mindig a 3,3V-os,de megpróbálok bele szerezni egy 4-4,3V-osat.
Én a bordalt jobbnak találom magamra nézve!
" Elkészült a nagy mű igen, a ""gép"" forog az alkotó pihen" ! (Madách)
Vagy éppen motorozik.
Szia.A világitási feszültség jó,az akkutöltőfesz kicsit magas-de ha nem jársz állandóan üveghangon vele,akkor elmegy.Az átalakitottat nem tudod legalább egy fél voltal feljebb pöckölni?-milyen zéner van benn?
Sziasztok!

Az elmúlt kb másfél hétben kipróbáltam egy rakás fesz szabályzót,mivel direkt people-t nem tud rendelni a motoros bolt ahova járok.kaptam dink-től kezdve elég sok mindent.A legutolsó egy dio af18 lett valami taiwani cucc.
a világitás feszültségemet 13-13,8-on tartja. A töltés közép fordulaton 14,4V ha már szinte üvegen jár akkor eléri a 15V-ot.
Szerintetek maradhat ez benne,vagy tönkrevágja az akkut és inkább tegyem vissza az átépitettet amivel 13,2V a max?
Asszem ezen a motoromon csak én igazodok már el ebben az életben,a másik marad alapváltozat a városi közlekedésre.
Elkészült a szivargyujtóaljzat beépítési projek is. Nagyjából kész minden.
- Teljes világítási rendszer és egyenáramu kör átalakítva-minden akkufeszről megy,még a szivató is.
- Riasztó beépítve,dőlésszögérzékelővel működik,külön sziréna beszerelve-relés öntartó kapcsolással megoldva-a vészvillogó kapcsoló aktiválja kivett gyujtáskulcsnál.Tehát csak az oldaltámaszra döntött helyzetben nem jelez,ugy állitottam be.
Akkufeszkijelző négyszinű LED jobboldalon a KM óra mellett(13v-ig piros,13-13.5 V-ig sárga,13.5 V-tól 15 V-ig zöld,15 V felett sötét!).
- Akkufeszmérő digitális a KM óra mellett balra-kék szinű.
- Szivargyujtó aljzat a gyujtáskapcsolóval ellentétes oldalra szimmetrikusan beszerelve-természetesen tűzős biztosítékfoglalattal megoldva a védelmek-2 db.
- LEDes hátsóvilágítás és féklámpa egybekombinálva.