Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv! Nemrég kicseréltem az agility 50 4T motoromban CVT-ben a görgőket és az ékszíjat. A görgő méretet és a súlyát gyári táblázatból néztem ki! Kicsit fürgébb lett a motor, viszont a végsebessége 65km/h-ról viszzaesett 58km/h-ra! Elképzelhető hogy ami benne volt az nem a gyári táblázat szerinti 6,5grammos, hanem 7 vagy esetleg 7,5 grammos görgő volt?
Szia!

Elviekben a kipufogó cseréje hoz némi teljesítmény növekedést, mert a gyáriban levő katalizátor eléggé lefogja a motort. Talán a kuplung cseréje hozhatna még némi sebességbeli növekedést, de itt már lehet hangolni is kell valamennyire a hajtásláncot. Az áttétel cseréje csak nagyobb henger esetén javasolt.
ok.koszonom. tervben van egy sportkipufogo is .attol várhatok e valami kis sebesseg novekedest vagy kell meg valami esetleg.
Szia!

Nincs több lehetőség ha marad minden gyári.
AGILITY CITY 50 2t ben hol vannak a fojtások. ki van cserelve már a variátor tengej a fuvoka amit kaptam vele.A kipufogo vakcsove is meg lett csinálva. továbbit nemtudok. ha valakinek van ilyen tipus akkor megkoszonnem ha irna valamit.
Hát lehet hogy rápróbálom még is, és ha a legnagyobb terhelésnél nem ül rá a sárvédő a kerékre, akkor össze rakom úgy. Ha meg rá fog, akkor majd én csinálok hozzá egy toldót, mivel úgy is olyan vasüzemben dolgozom, ahol ezt simán meg lehet csinálni. ;)
Szia!

Találtam egy ilyen szösszenetet :

Sziasztok!
Kis kálváriát szeretnék megosztani,hátha segitségül szolgál valakinek.
Kymco Agility 50 robogómat tavaly tavasszal vettem,5000 km el,motorja mindig egy rugásra indult.Tulhajtva nemigen lett,de melegben is használva volt.kb ujabb 2000 km után kezdett rosszul indulni,leállni indítás után-és mindig rosszabb lett.A szívószelep is nagyon kopott,állandóan eltünt a szelephézag,a rugó ahogy mindig huzta beljebb a szelepet az ülésre.Kétszer is utánállitottam,na azután kissé javult.De őszre teljesen elhalt,nem lehetett inditani,egyszer indult pár fordulatra,de mindjárt le is állt.
Hozzáértők javaslatára hengerfejet lecseréltem ujra,a régiben meg kicseréltem a szivószelepet-igy az tartalékba maradt.Nem lett jó a motor.Henger-dugattyucsere-az alsó gyürünél 2 mm es hézag volt a végek között.A motor kis állás után elindult,pár óra után nem. Na vákumcsapcsere-mivel közben az is meghibásodott,állandóan átengedett.A motor nem lett jó.Utoljára porlasztó szétdönt-tisztit,a motor szépen megy,indul állás után is.Egészen egy napig.Utánna megtankoltam-onnantól vége.Kivett porlasztónál tűszelep működés ellenőrizve-tölcsér 2 méter magasról-benzinszint nézve-olyan 20 centi magasról még nem,de utánna átengedett a tűszelep.A tele tanknál ezek szerint márt tulfolyt a benzin és ezért fulladt le ahogy a motor elkezdett járni szinte azonnal,nem moltorhiba miatt. Az tűszelepülés azt mondták javithatatlan-igy uj porlasztó-beszerel,a jelenség ugyanaz,csak hoszabb idő alatt.Tehát ha el is indult,akkor lefulladt.
Kezdtem pipa lenni.
A barátom talált az ócskapiacon egy kidobott 4T porlasztót,megvette nekem,valami honda blokkon volt.A szivótorok és a légszürő felőli méret ugyanaz volt,mint az agilityé.Szétszedni is csak ketten tudtuk a berágódott csavarok miatt.Belűl a ház alaktrészein kivált sószerű anyagok,a fémrészeken ,subertűn rozsda,stb.De a suber-ami 16 mm es,az agiliti 18 mm sével szemben-a gumimembránja olyan volt mintha gyárból jött volna,tökéletesen illeszkedő.Na az egészet apró darabokban beletettem egy napra WD 40 oldatba-ezt mindig gyüjtöttem üvegben,ha kifogyott mindig felbontottam a dobozt és egy fél decit mindig ki tudtam önteni.Lassan már liternél tartok a WD 40 ből.Ujabban nem is veszek,csak ezt kenem,csöpögtetem ha kell.
Másnap összeraktam, levegővel át lett fuvatva,a tüszelepét kicseréltem,mert a rozsda elmarta,valamint a fő és az alapfordulati fuvókát is,(80 -fő,33 alap)mert azok az enyészeté lettek.Még jó hogy kijöttek.A többi jónak tűnt,gyorsitó is működött már,a furatok kitisztultak
Ezután barátommal beraktuk a motorba-nem sok bizodalmam volt.!
DE pár rugás után a motor elindult ,kis fordulatbeállitgatás után elég stabilan járt.Na ez két napja volt,azóta a motorral nincs gond,indul,egyre stabilabb a fordulat-dehát természetesen még most járódik majd.
GYŐZELEM! talán???
Nem tudtam mindjárt ezzel kezdeni???
Mai nap mindkét rossz tüszelepülésű porlasztót szétszedtem,mert mindenki akit kérdeztem azt mondta,hogy javithatatlan a tűszelep ülése.minden mindegy alapon fogtam a fokrémet,betömtem a réz tüszelepülésbe,majd a tűszelepet behelyezve,annak végét -kb 2 mm lóg ki--műszerészfogóval megfogva kissé rányomva próbáltam felcsiszolni az ülést.Olyan 10 x forgattam félg oda-vissza.Kimosás-összeszerelés,tölcséres benzincső 2 méter magasról---és az ülés jó lett,akárhogy ráztam,stb,stabilan lezárt,nem folyt túl.Két óráig rajt volt a benzin,de semmi nem fogyott.Ugyhogy vérszemet kapva az utolsó porlasztó ülését is felcsiszoltam-abba egy javitókészlet tüszelepe került-kimostam,összeraktam,majd áttettem rá a terhelő benzincsövet ,ez is teljesen zárt,de csak egy óráig hagytam rajt.Most van két porlasztóm,amik majd próbára várnak.
Hát kissé hosszura sikerült de a motorszerelési ismereteimet kissé kibővitettem-gondolhatjátok.
Nagyon sajnáltam volna ha alkatrészként végzi a motorom,mivel a városban nagyon szeretek az Agilityvel közlekedni-a Kymco ZX Feverem nagyon gyors a városi közlekedéshez.
Annyi a bibi most hogy a suberhenger 16 mm átmérőjű a fenn lévő porlasztóban,a gyári 18 mm hez képest.Ez okozhat problémát?
Köszönöm hogy elolvastátok!
Szia!

Ezért mondtam azt, hogy nem lehetséges az, hogy ami eddig volt a motorodon az nem szabvány méret? Nincs valami szervíz a közeledben ahol esetleg tudnak ez ügyben tanácsot adni? 6 cm nem olyan sok szerintem, de ha gond akkor is írtam, hogy vegyél vagy csináltass egy toldót a megfelelő méretben és megoldva.
Szia!

Első nekifutásra, csatlakozások ellenőrzése, mielőtt bármit cserélnél. Utána sem kellene mindjárt cserélgetni, hiszen van lehetőség mérésekkkel kiszűrni a lehetséges hibás alkatrészeket. Amennyiben erre nincs lehetőség, szakértelem, akkor a gyújtótrafó cseréjével kellene próbálkozni, ha ez sem vezet eredményre akkor lehet továbblépni a következő elemre. Legjobb lenne ha kölcsön tudnál kérni próba erejéig cseredarabot, így nem kellene addig venni olyan alkatrészt, ami esetleg nem is volt hibás.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, hogy meg tudjam javítani a robogómat (Agility City 50). Szombaton munkából hazaérte, leraktam, semmi gond nem volt vele. Ma reggel indulni akartam melóba, de nem sikerült a mutatvány. Forgatja az indítómotor, benzinszag van, szikra nincs. Gyertyát cseréltem, nem az a baja. Világítás van, biztosíték nincs kimenve. Soha ilyen problémám nem volt vele. Miért nincs szikra? Mit nézzek, mérjek meg, ami a gondot okozhatja? Gyújtótrafó, CDI, vagy micsoda? Volt már ilyen tapasztalatotok? Milyen alkatrészt cseréljek? Előre is köszönöm!
Sziasztok!

Van nálam egy kymco 50- es 4t- robogó. A motor 1,5- éves, vadi újonnan lett vásárolva.
Most az a probléma vele, hogy hidegen nem akar beindulni. Vákuumos karbi van rajta. A karbit már szétszedtem, kipucoltam, de a motor még most sem akar hidegen beindulni. Melegen is csak úgy indul ha csutkára húzom a gázt. Mi lehet a hiba?
Magyarországon ezt találtam :

https://motomotors.eu/hu/lenge...
Eladó egy lengéscsillapító szett. Egy 2005-ös Kymco People 250-eshez lett rendelve, de valamiért még sem jó, mert ez 330mm, a motorban lévő, meg 390mm. Lehet hogy korábbi évjárat a motor, mint 2005 ( csak akkor lett forgalomba helyezve ), és más típus kell hozzá. Németből lett hozva. Magyarországi árhoz képest, 10 ezerrel olcsóbban adom 17000-ért.
Ezekhez a típusokhoz jó:
-Kymco People 125 S  D1 D10000 RFBD10000 - 2005- 2010 1 10,3 PS, 7,6 kw
-Kymco People 200 S i  D1 D12000 RFBD12000 - 2007- 2015 1 11,6 PS, 8,5 kw
-Kymco People 250 LC  B5 B50000 RFBB50000 - 2005- 2006 1 19,6 PS, 14,4 kw
Értem, akkor ezek szerint ez sem segített. Az a lengéscsillapító amit cserélni szeretnél biztosan gyári? Lehet, hogy az nem eredeti talán? Most csak ötletelek, ha nincs más akkor szerintem rakd össze az újjal és nézd meg vagy nézesd meg valami szakival, hogy jó-e.
Ezt már megtaláltam, de nem írja a hátsó teló hosszát sehol.
Itt a manual, nézd át: http://www.scootermasters.com/...
Azt a linket csak példaképpen tettem be, lehet csináltatni is ilyen toldót vagy lehet létezik más méretben is. Azért kérdeztem, hogy mi a gond a rövidebb lengéscsillapítóval. Megpróbáltátok összerakni vele vagy nem?
Értem, de 60mm, az nem sok kicsit , Nem fog beleütni a sárvédőbe ? Megnéztem a hosszabbítót, de az csak 10mm, nekem meg 60 kellene ! :/
Szia!

Két lehetőséged van, vagy megelégszel a rövidebb rugóstaggal vagy veszel egy toldót ( http://robogoalkatresz.bolt.hu... ) hozzá és azzal rakod össze. Sajnos azt fejből meg nem mondom mennyi a gyári rugóstag hossza, de ha letöltesz egy szervizes leírást, gondolom abban benne van a pontos mérete. Amúgy a rövidebb rugóstaggal nem jó a motor futása vagy mi a gond?
Hi !
Van egy 2005-ös People 250-esem. Hátsó lengéscsillapítót akartam rajta cserélni. Az egyik haver hozott is egy vadonat új YSS TD220-330P-03-X típusú lengéscsillapítót, ami elméletileg jó volna hozzá, de mikor kicseréltem volna, rájöttem, hogy rövidebb a gyárinál. A YSS 330mm hosszú, a gyárit, amit kivettem meg 390mm ! :/ Magyar oldalakon rákerestem , és ott is 330mm hosszút hoz rá.

https://motomotors.eu/hu/lenge...

Tudnátok nekem segíteni, hogy most mi van ? Elég tanácstalan vagyok.
Köszi!
Sziasztok! Van valakinek Agility City-hez bontott első lámpája?