Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

A porlasztó tisztítás mennyire volt alapos? A mai benzinnek nevezett valami érdekes lerakódásokat tud okozni a porlasztóban. Mellékelve két kép amit a porlasztó szétszedése után készítettem. Aztán még ott van a helyes beállítás is, a gyertya sem elhanyagolható. Viszont lehet elektromos hiba is esetleg, nemrég az enyém is megizzasztott. Szétcsúszott egy test csatlakozó ami a CDI felé ment és ezért nem volt fordulat emelkedése, hiába húztam a gázt. Előzőleg produkált olyanokat, hogy ugyanígy le akart állni alapjáraton és folyamatosan túráztatni kellet a leállás megelőzése miatt. akkor még valószínű volt még valamennyi kontakt de már bizonytalan. nem mondom, hogy a tiédnek is ez a hibája de érdemes lenne ez irányban is kutakodni. Persze az enyém nem 4T hanem 2T és nem biztos, hogy az elektronika hasonló lenne.
Mindezeket csak ötletszerűen írtam, remélem megoldódik a problémád.
Érdeklődnék megoldódott e a gondod, és ha igen mi volt az mert nekem az 50-es Agilyti csinálja ezt.
Üdv!
Van egy Agilyti 50-es robogóm, négyütemű. A következő baja van és egyszerűen nem bírok rájönni mi okozza: Mindegy hogy kinn, benn, 30 fok vagy mínusz 10 egy két rúgásra indul, önindítóval is egy két fordulat és beröffen a motor. Sosem hajtom tök hidegen, ezért várni szoktam míg el nem kezdi az automata szívató visszavenni a fordulatot. 1-2 hete aztán megszivatott a városban a lámpáknál lefulladt, alig bírtam életet lehelni bele. 2 napja úgy gondoltam megnézem mi baja van és rájöttem, hogy alapjáraton tökéletesen üzemel a vas, kicsi gázadásra azonban hörög, ha nem engedem el a gázt le is fullad. Ha viszont többször "hintáztatom" a gázkart felveszi a fordulatot és hasít a gépezet. Alacsony fordulaton az istenér nem akar üzemelni, de ugye nem csak áll és max gázon megy az ember van amikor araszolni kellene. Karburátor 5-10 szer leszedve kipucolva, rendellenességet nem találtam, üzemanyagszűrő, légszűrő cserélve. Van valami tippetek, mi lehet a gondja? 3000 km van benne összesen.
Előre is köszi a válaszokat!
Szia!
Akkor meg kell majd vennem az új(Malossi) szettet, a mostani, új szíj árát meg levonják az árából. Amúgy eddig szépen váltogatott.Az új gumik, meg a kifizetett szervizköltségek miatt eladni nem érdemes. Tényleg jó motor, előbb-utóbb csak megoldódnak a gondjai.Majd odafigyelek, hogy ne azonnal húzzam oda a gázt, hanem csak akkor, ha már mozgásban van egy kicsit.
Azért bosszant a dolog, mert a nejem kocsija is szervizben van, így az enyémet hajtja, nekem meg maradt a kerékpár.
Szia!

Megcsúszásnak a kontrasztrugó elgyengülése is lehet az előidézője. Gondolom pont ezért csúszik meg, elkopott a tárcsa és most az új szíj nem fekszik fel a teljes felületen. Azzal az esztergálással óvatosan mert ha nem jól lesz szabályozva még rosszabb lesz a váltás.
Az új szíj is megcsúszik induláskor,meg szaga is van, régi szíjjal kevésbé csúszott meg és nem volt égett gumiszag. A tárcsák kicsit meg vannak kopva, egy új szett meg meg 90E fölött van. Megpróbáljuk egy ügyes esztergályossal síkra esztergáltatni a kissé kopott tárcsák felszínét, de a tengelyre merőleges részből is le kell venni, hogy megmaradjon a szélessége, meg ugye ezért a perselyből is le kell "faragni", hogy meglegyen a két tárcsa közötti gyári távolság.Ha nem sikerül, akkor csak pár üveg bor árát bukom el...
Az új szíj gyári.
Azért akkor sem értem, hogy a kopottabb régi szíj miért kevésbé csúszik meg induláskor, min az új.
Szia!

Mi lett rosszabb, nem vált, nem megy annyira mint eddig vagy esetleg más gond? Minden ki lett tisztítva, kopott görgők esetleg? Gyári szíj lett berakva? Ilyen kicsi probléma még nem a világ vége.
Sziasztok!
Felkerült az új szíj GTI300-ra. De gond van, rosszabb, mint az eredetivel.Kezd elmenni a kedvem a motortól.
Üdv
Keresnék Xciting 500-hoz az úszóféknyergen lévő gumi porvédőt.
Lehet nem ez a böcsületes neve :-)
Aki tud valami infót,tippet,megoldást kérem jelezze.
45203-as alkatrész.
üdv
Sziasztok!

Feleségemnek vett, de túl nagynak és nehéznek bizonyult Kymco Grand Dink 250 eladó!
Kymco Grand Dink 250
Vettem egy Agility 4t 125-ös gyári cdi-t de nem az volt a motor gondja így most eladnám ha valakit érdekel akkor 5000 ért eladó.
Sziasztok!
Nincs esetleg valakinek eladó Agility 4t 50-125 ös tipusokhoz cdi-je
Szia! Te ügyesen megoldottad. :) Az enyém nem maradt ilyen ép. Csak a triakok típusát, meg egy kondenzátort tudtam azonosítani. Az ellenállásoknak lejött a színjelölése, a diódák eltörtek, stb. Úgyhogy nem ölök bele több energiát.

Azért köszönöm szépen a fotókat! Az enyémben nem ilyen volt a NYÁK elrendezése.
Igaz jó fél napig babráltam vele, mert hamar munka sosem jó. Szerencse volt az is, hogy az alkatrészeket szilikonnal borították be mielőtt azt a gumiszerű trutyit ráöntötték volna így könnyen levált róla.
Szia!

Nekem szerencsém volt a kibontással, ilyen a belvilága a szabályzónak:
Szia! Én is arra gondoltam, hogy kibontom, de sajnos az apró alkatrészek nem igazán maradtak felismerhetőek a beavatkozás után. Lehet, hogy inkább veszek egy másikat 5 ezerért.
Szia!
Feszültségszabályzó rajzot nem nagyon fogsz találni. Az enyémet is úgy javítottuk, hogy sikerült kibontani az elektronikát abból a maszatból amivel kiöntik a dobozt. hozzáértő szakember pedig kibogozta, hogy mit kell javítani a túltöltést előidéző hiba kijavításáért. Nem egyszerű, mert kétoldali áramköre van a szabályzónak így elég kacifántos a kielemzése is. Legalább is az enyémnek ilyen a felépítése.
Sziasztok! Van valakinek fesszabályzó kapcsolási rajza Kymco Agility City-hez? Előre is köszi!
Nem lett kimérve semmi csak a szerelő találgatott , én meg elhittem és hogy olcsóbb legyen neten megnéztem hol lehet olcsóbban megrendelni alkatrészeket hozzá.
Reméltem hogy valakinek volt már hasonló problémája. A kábel ami elvileg melegszik az az ülés alatt van . Ez az egy kábel fut ott . a kormánytól jön és fut végig az ülés alatt. Azért nem értem az egészet mert ha beindul akkor meg megy rendesen. csak hát félóráig rugdosni kell. Az a baj hogy mindenki csak találgat ,elvileg hozzáértő emberek is.

Persze ha értene valaki hogy hogy kell kimérni a hibát, akkor meglehetne oldani , de a legközelebbi szerviz 50 km -re van ...Addig meg félek hogy nem jutnék el vele.

Esetleg ha tud valaki Kisvárda vagy környékén(SZ-SZ-B megye) egy hozzáértő szerelőt ajánlani megköszönném.
Szia!

Nem egyszerű eset, de először is a tisztelt szerelődnek illene visszaadni a munkadíj egy részét legalább. Kb. annyit érthet hozzá mintha egy pékhez vitted volna. A komplett henger szettet miért kellett cserélni, annyira kopott volt vagy mi? Mérve lett az is egyáltalán vagy olyan sérülése volt ami miatt nem lehetett volna fúrni esetleg? Elektromos hibánál nem húzkodunk eszetlenül, hanem mérünk vagy méretünk hozzáértővel. Aztán jöhet a cserebere esetleg. Egyáltalán honnan tudod, hogy a feszültségszabályzó rossz? Ki lett mérve vagy csak hasra ütésre lett cserélve? Cseréltem már a robogómon feszültségszabályzót de ki lett mérve a hibája, azaz túltöltötte az akkut. Nekem például egy szétcsúszott csatlakozó okozott olyan jelenséget, hogy nem indult gombról csak berúgásra és nem volt fordulat emelés. Valami szervizt keress aki munkalapot felvéve kezd neki a szerelésnek vagy próbálj a közeledben elektromossághoz értő jóembert találni.
Segitséget szeretnék kérni a következőben:
kymco agility 50 4 ütemű robogóról lenne szó.
Most jelenleg az a probléma hogy nagyon nehezen vagy egyáltalán nem indul. ha beindul akkor is csak rúgással nem az önindítóval. Először azzal kezdődött a probléma hogy nem húzott kisebb leejtön a teljesítménye akár 25 km/h is vissza esett teljes gázon. Akkor viszont az indítással még semmi baj nem volt. Volt szerelőnél . Henger szett kompletten ki van cserélve benne gyári újra( henger fej , dugó , gyűrű. szelepek, karburátor szintén kivan cserélve gyári újra. Ekkor a menet teljesítménye javult de akkor kezdődött a indítási problémák. Ismét szerelőhöz került. Akkor volt olyan jelenség hogy ha a feszültség szabályzót lehúzta akkor indult az önindítóval..Egyértelműnek látszott hogy a fezültség szabályzó a hibás. Olaszországból rendeltem hozzá gyár feszültség szabályzót. A problémát viszont nem oldotta meg.Az új feszültség szabályzóval sem indul. Eddig 50 000 Ft -ba van a szerelői dij+ az alkatrészek .. Két hete meguntam és közöltem a szerelővel hogy rakja össze és hazatoltam mert csak találgatott hogy mi lehet a baja. Most ha nagy nehezen be is indul akkor is világítás index nincs mert azt mondta hogy valamilyen vezeték nagyon melegszik és fél hogy kigyullad a motor. Amúgy a valami csoda hatására beindul akkor a menetteljesítményével nincs gond, szépen megy . Most ott tartok hogy ha beindul akkor is lefullad. Ha tud segíteni valaki hogy mi lehet a baj,kérem írjon .
Szia!
Majdnem malossi lett...(36EFt) amúgy nem akarom OFF-olni a topicot, a People-t eléggé újszerű állapotban vettem, meg nagyon szeretem, de 2 hét alatt több hibája lett, meg többet költöttem rá, mint a lentebb említett motoromra 3 év alatt, pedig azt igazán nem kíméltem. Hiába no, ezek másra lettek kitalálva.Meg kell szoknom, hogy ezzel a motorral bizony finomabban kell bánni.
Szia!

Igen, arra gondoltam, hogy a 100-s benzinben nincs etanol, bár ebben sem vagyok biztos. Annyi biztos, hogy a mai üzemanyagok rendkívül agresszívak, még a fűkasza kézikönyve is azt írja elő, hogy ne hagyjunk üzemanyagot használaton kívüli gépben. Idén cseréltem Én is szíjat, de gyárit vettem, mert a Malossi elég hulladék volt. Két év alatt eltöredezett annyira kemény az anyaga. Nekem persze jóval olcsóbb a szíj. Persze volt bütykölni való az elmúlt időben a robogón, megszívatott egy szétcsúszott csatlakozó. a testkábel csatlakozó szétcsúszott, emiatt csak alapjáratom volt és persze az önindító is halott lett. Ma a szivargyújtó csatlakozás átépítése lesz a program, gyárilag rossz helyre tették, így az ülés kiemelésekor beleakad az akku tartódobozba. Már elég jól elkoptatta a szélét, mert összerakott állapotban is eléri a szélét és folyamatosan dörzsöli. A biztosíték tartó foglalatokat is cserélem " autó-biztosítékra ", az üvegcsövesnél jobb, egyszerűbb a kezelése. Igaz jár némi faragással, de egyet már kicseréltem úgy, hogy szinte gyári jellege van a beépítésnek.
Szia!
Jó kérdés...mert a 100-as benzinben nincs bioetanol? Én főleg a motoros permetezőmmel szívtam, amíg nem használtam adalékot. Azt meg nem értettem, hogy a Transalpom miért kínlódott a 100-as benzintől, pedig a legendás tartóssága az alacsonyabb kompressziónak is köszönhető.
Amúgy, sajnos költenem kell a People-re. Kissé kopott a variátor szíj, meg pár gumialkatrészt is cserélni kell.Előbbit-elfogatható minőségből- 45E alatt nem fogom megúszni.Mondjuk a gyári meg 64E Ft.
Szia!

Nézegettem ezeket a benzin stabilizáló adalékokat is. A bánat tudja honnan van a benzin, a nejem hozza mindig kannában. Nem tankolok kúton, mert ott nem tudom teletölteni a habzás miatt a tartályt. Túl kicsi a keresztmetszete a levegőzőcsőnek. itthon szoktam csurig tölteni, van rá idő mindig. Persze télre le szoktam engedni a porlasztóból a benzint is a leeresztő furaton keresztül. Idén inkább az volt a baj, hogy bár hosszabb távolságokra mentem de viszonylag sokat állt és most előjött a mumusa. Azt nem tudom, hogy télre érdemes lenne 100-s benzinnel feltölteni? Évente egyszer kibírja a pénztárcám is.