Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hosszú állás után a mai benzinek(95) kocsonyás masszává alakulnak a tank alján,a benzinszűrőben,a karburátorban.Én jártam így Yamaha yzf 600 r-el.Négy karburátort kellett pucolnom tavasszal+benzincsap+szűrő. Elkerülhető ez a tavaszi bosszúság pár trükkel. Amikor eltesszük télre a motort, leengedjük a karbiból a benzint, vagy két hetente beindítjuk és üzemi hőfokra bemelegítjük, vagy amit én is alkalmazok,hogy téli álom előtt prémium benzinnel(mondjuk OMV MAX MOTION) tankoljuk teljesen tele a mocit. az nem kocsonyásodik.
Sziasztok!

Próbáltam ma beindítani a Grand Dink-et, de semmi... amíg a légszűrőházba fújt benzin tart, addig megy, utána meg leáll...
A karburátort kellene kiszednem kitisztítani. Valaki vett már ki ilyen bálnából karbit? Könnyen kijön vagy le kell bontani hozzá a fél motort?
így akartam én is, csak a kép lemarad, a szöveget pedig kiteszi, na mindegy
Köszi szépen. Egyszerű volt. Fájl kiválasztása--hozzászólás elküldése-- és kész
Szép motor gratula hozzá!
Neked hogy sikerült képet feltenni, nekem nem engedte, kiválasztottam a képet a gépről, de nem tette hozzá
köszönöm :)
Szép! Sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá!
Szombat délután elhoztuk a kis cbr-t. Nekem nagyon tetszik főleg ebben a színösszeállításban :) kb. 10 km-ert mentem vele, természetesen ahogy kisütött a nap és a hőmérő higanyszála felkúszott 8 fokra, de így is nagyon fázott a térdem. Sajnos még a bőrösnél van a bőrruhám. Nagyon jól kezelhető és nekem a teljesítménye is megfelelő még :D Beszúrok pár képet. Még egyszer köszi a segítséget mindazoknak, akik segítettek a választásban. Üdv!
A mocik... igen. :)
Jelenleg:
1 db Kymco Grand Dink 250 okmányok nélkül :-( Jó lenne ebből egy rendszámos, mert nagyon tetszik, nagyon kényelmes és nem is kicsi...
1 db Phoenix KC-118 (Honda blokkal, Honda órablokkal, teljesen Honda a bele)
1 db Honda Dio vázba épített Peugeot Speedfight 100 blokkos drift robogó
1 db Yamaha Jog Next Zone :)
Most ennyi... tavaszig ez a lista még változhat. :)
Kedves Soqron!

Köszönöm ezt a részletes és lényeget megvilágító írásod. Örülök, hogy ilyen jól bevált neked a kymco. Nem gondoltam volna, hogy ennyire komoly háttérrel rendelkezik ez a márka. A mérete tényleg lenyűgöző valóban, de mivel én kis embernek mondhatom magam (175 cm, 65kg tömör izom és csont :D ), ezért teljesen megfelel a kis cbr. Iszonyatosan tetszik a kymco is, de nincs jelenleg annyi pénzem, hogy én álljam a honosítását is. Amint már írtam 145 ezer huf csak a reg.adó+műszaki+... stb. És az alapár 250- ről ment le 220-230-ra. Ez már nem fér bele a büdzsébe. Holnap délután 2-kor hozzuk el a cbr-t, amint időm engedi küldök róla nektek pár képet.
Köszönöm még egyszer a válaszod. Minden jót. Remélem lassan jön a jó idő.
Üdv: Attila
Nekem is egy átnézés tavasszal ráfér, van pár apróság. Olajcsere+hajtás ellenőrzése, önindító nem az igazi nehezen-akadva forgatja, benzin szintjelző. Nekem szerencsére nincs kifakulva szép feketék a műanyagok a fényezése is szép. Túraplexi jó volna, elcserélném a gyárit rá simán.
Jó volna valami közös gurulás másokkal, akár a motorozz.hu évadnyitó, ott vannak sokan robogóval is.
Az enyém is darabokra van most szedve. Átnézem a villamosságot,vízcsöveket stb. Nekem is sokat állt kint Olaszban Kicsit napszítta is lett a dágaszág :D De pofozgatom,szépítgetem,építgetem. Múlt év közepén került hozzám. Nekem nagyon tetszik idáig Tavaszra összehozhatnánk egy pár márkatársat gurulni egy kört.
Szia,

Köszi, remélem beválik eddig kb 120km-t mentem vele, de előtte 2 évet állt, nagynehezen kijött belőle az állott olasz benzin utána magára talált a gép Most pihenőn van, de már nagyon mennék vele egy kisebb kört, a Shiver nagytestvér már október óta pihen
Szép a mocid Beep!
Szuper! És neked milyen lovad van?
Tököl? Szuper! Csepel-sziget überalles! :)
Akkor néhányan közel vagyunk egymáshoz. :)
Ide nem tudtam feltenni a képet, saját adatlapomra tettem.
Ilyen a gép
Most regisztráltam, de zárt csoport még vissza kell igazoljanak. Volt Burgmanom azon is görgő lett cserélve, csak kicsit kisebbre és nekem jobb lett sokkal könnyebben indult meg a városban. Még túraplexit keresek, az jó lenne mert szeretek nyitott sisakban robogózni.
Gyújtás nélkül is ki van akadva? Amúgy a facebook fórumon van egy Szerdahelyi István nevű srác. Ő régi Kymco-s. Van szervize és bontott+új gyári +tuning cuccok is vannak.Ha belépsz a Klubba,van alkatrész kedvezmény is :D Én most vettem malossi kuplungot.Tervezem még a variátort is tuningolni picit. Nekem mikor vettem,nem a gyári görgők voltak benne hanem sokkal könnyebbek.Nem volt jó :( Már 135 km/h leszabályzott. A gyári görgők azt hiszem 33grm-ak. Olyat tettem bele.Az jó! De most tervezem a Dr puley fajta 28 grm.at. Visszatérve a benzinszint mérőre :D nem tudom mi lehet a gond Majd utána érdeklődöm én is. Üdv : Attila
Ráckevén vettem a motort :)
Teszek fel fotót, még decemberben mentem egy kicsit egyik nap azóta pihenőn van a gép, tavasszal olajcsere meg egyebek, egy fékcsövet kellene cserélnem mert van rajta valami sérülés a fém spirálon, amúgy azonnal használható a gép. Viszont egy gond van, a benzin szintjelző ki van akadva felfelé és amikor beindítom onnan jön lefelé, mérni jól mér csak fordítva mozog. Nincs valami ötleted mi lehet vele?
Szia! Nem vagyunk messze egymástól. :D Tökölön lakom. Gratulálok a Xciting-hez. Nagyon jó moci! Képeket tehetnél fel. Meg aztán gyere ide! Itt gyülekezünk már egy ideje :D

https://www.facebook.com/group...
Üdv!
Csatlakozok szép motor, én is ősszel vettem egy Xciting 500-at, épp csak le lett rendszámozva használni már nem tudtam. A hajtás javításán én agyalok, kisebb görgők kellenének kicsit lomhán gyorsul az 500-hoz képest.
Te honnan írsz, jó lenne más márkatársakkal is találkozni?
Szia!
Hyosung gtr125 is jó választás lehetne...
Szia Atesz001!

Gondoltam leírok pár dolgot a Quannon-ról, elvégre már csaknem 4 éve használom, és közel 40.000 Km-t beletettem.
Nos, előttem egy kommentben szerepel, hogy a CBR az önmagáért beszél, elvégre Honda. Ezzel alapvetően egyetértek, de azért azt se felejtsük el, hogy a Kymco minőségbiztosításilag és alkatrészügyileg is konkrétan megegyezik a Hondával. Semmivel sem gyengébb, vagy rosszabb, bár sokan hajlamosak lehúzni merő ostobaságból, hiszen azt hiszik, hogy kínai. A Kymco - mint a Honda fő alkatrészbeszállítója - semmi mást nem tett a Quannon megalkotásánál, mint hogy a meglévő Honda alkatrészekbe Kymco beütőt nyomott és voila, kész az új motor. A CBR-ben annak idején én is gondolkodtam, csakhogy sokkal kisebb mint a Quannon, és úgy néztem ki rajta, mint majom a köszörűkövön! Összehasonlítottam a két gépet, ki is próbáltam, és végül arra jutottam, hogy bár a Honda név nagyon vonzott, de a Quannon-al egy markánsabb megjelenésű, szebb, a nagy kipufogódob miatt mélyebb hangú motort kapok.
Ami az alkatrészeket és a szerelést illeti: A CBR alkatrészellátása természetesen szélesebb körű, hiszen Honda. Sokkal kevesebbet kell járni egy-egy alkatrész után, mint a Quannon esetében, annak ellenére is, hogy árban nagyjából ugyanott vannak az azonos szintű alkatrészek. Megbízhatóság és tartósság tekintetében a CBR-el nincs hosszú távú tapasztalatom, de a 4 év és 40.000 km. alatt a Quannon-nál kizárólag az olajcserére és a szezon eleji általános felkészítésre volt gondom. Mindvégig tökéletesen működött, szerelni nem kellett. A gyári gumik jó és biztos futást biztosítanak esőben is, a motor nem csúszkál. A fényszórók hihetetlenül jók, a műszerfal kialakítésába pedig egyszerűen szerelmes vagyok!
Na most nézzük a negatívumokat:
Először is a hátsó fék nagyon gyorsan blokkol, amit ellensúlyoz a hatalmas első féktárcsa, és az első keréken lévő fékhatás. Rövid távon is biztonságosan lehet megállni. Összehasonlítás képpen talán nem árt elmondani, hogy a Quannon hátsó tárcsája nagyjából akkora, mint a CBR első tárcsája. Úgy tudom, hogy a Quannon az első féktárcsa tekintetében a kategóriájában a legerősebb. Viszont akkor is tény, hogy a hátsó fék nagyon gyorsan blokkol. A hátsó teleszkóp nem állítható, így ha utast viszel, akkor eléggé megemelkedik az eleje és romlik a lámpa hatásfoka, hiszen az optimálishoz képest felfelé világít. A motorban van egy beépített elektronikus védelem, ami leszabályoz túlhevülés esetén. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy ha tartósan 9000-es fordulatszám fölött mész, akkor bizony vissza fog szabályozni. Ez sokaknak zavaró lehet, bár én inkább örülök neki, hiszen megvédi a motort. Azt hiszem ennyi, több negatívum nem jut eszembe!
Általános adatok: A motor tankja 13,5 literes, ami elég jó szerintem. Fele úton használom városban, és fele úton városon kívül (munkába járok vele), ami nagyjából 3,5 literer/100 km-es fogyasztást eredményez. A végsebessége nagyban függ a széltől és az útviszonyoktól, de általánosságban olyan 105 km/h-ban kell gondolkodni. Hátszéllel, lejtős úton mentem már vele 137-el is, de azt nem igazán szerette. Viszont dögerős szembeszéllel az is előfordult, hogy 90-nél nem ment többet. Az üléspozíció nagyon kényelmes, egyáltalán nem fárasztó, a plexi pedig nagyon jól tereli a szelet. A hátsó ülés alatt van egy kis tároló rekesz, amit szeretek, hiszen simán bele tudom pakolni a tárcsazárat, az EÜ-csomagot, és még az iratokat is.
Nos, remélem segíthettem valamicskét!

Üdv: Sog.