Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen a segítő hozzászólásokat. A Derbiről teljesen lemondtam, mert tényleg lutri, hogy bejön vagy sem. Nem elterjedt itthon, ezért az alkatrészellátás is kétes. A quannon-nal 1 nagy baj van, hogy én lennék aki forgalomba helyezné és mindent bejártam, telefonáltam a hivatali szervekhez és összesen 145 000 forint lenne a honosítása (csak a reg.adó 95 000 ft). A motor 10 ezer km-t futott magyar kereskedésből vásárolt, gyönyörű, szinte új. 2011-ben vették használatba először. Az alap ára 250e, de 220-ért elhozhatnám. Ma voltam megnézni egy gyönyörű elsőgazdás 36 000 km-es nagyon rendbe tartott Honda cbr 125-t, a gazdája egy szerény srác, túrázásra használta, aki kézségesen megengedte, hogy részletesen átvizsgáljam a gépet. A kerekek- futómű-fékek-lánckerék-lánc-olaj-gyertya-világítás minden rendben volt. A debreceni Honda kereskedésből vásárolta 2007-ben és oda is vitte szervizelésre. Utolsó nagy szervíz 32 500 km-nél volt és minden le van dokumentálva 2007-2014-ig, szóval lenyűgözött a gép. Van rajta egy csodás sportkipufogó is, amely szabvány, rögtön szerelmes lettem a hangjába. Így már úgy érzem, hogy a Honda lesz a választottam. Igaz pénteken még megnézem a kymco-t kíváncsiságból, ha időm engedi, de szombaton már érte is megyünk a cbr-ért
Mindíg azt a motort kell megvenni,amelyik tetszik!Amelyik amíg nem veszed meg, lefekvés után nem hagy aludni Ott motoszkál a fejedben,vele álmodsz,nézed a képeket róla,tervezgeted már,hogy merre fogsz vele csapatni. Soha ne a pénz döntsön(persze ha van) magadnak veszed nem másnak! Azt fogod igazán szeretni,amelyik neked tetszik! Üléspróba mindenképp kell! Sok sikert és gondtalan suhanást kívánok. Majd kérünk fotót!
A CBR-ről nem kell sokat beszélni, mert HONDA és jó. Kis köbcenti, 4T, nem egy erőmű, de HONDA. A Quannon szép, egy ismerősömnek van, nem szervíz igényes és bírja a strapát. Remélem segítettem kicsit a döntés meghozatalában. A Derbiről nem tudok nyilatkozni, mert nincs tapasztalat, olyan ismerősöm sincs, akinek ez a típus volna. A CBR-ről még talán annyit, hogy zavaró lehet, hogy elől nagyon virsli a gumi... A Quannonnak szélesebb, jobban néz ki.
Sziasztok! Jó volna,ha tudna segíteni valaki! Vettem egy Kymco yup 50-est,de hiányzik róla a baloldali taposó alatti idom.Ha van valakinek,vagy tudja honnan szerezhetném be nagyon megköszönném!
Itt van két kép amiről szó van. Előre is köszi a segítségeteket!
Sziasztok! Remélem tud valaki válaszolni a kérdéseimre. Motorvásárlás előtt állok, 3 motor jöhet szóba: Derbi senda 125 sm, honda cbr 125 illetve a kymco quannon 125. Az utóbbi nagyon tetszik, főleg a kedvező ára miatt. De vajon megéri rákölteni a pénzt, nem fürdök be vele, mivel a típus annyira nem ismert kis hazánkban. Várom válaszotokat.
Üdv: Attila
Hálás köszönet! Jó,hogy vannak még Kymcos emberek
Szia!

Innen letöltheted a manual-t: Xiting 500 szerviz leírás

Ebben egy kis bogarászás után megtalálhatod, hogy miként is kell leszerelni a gyújtáskapcsolót ill. mit kell előtte lebontani hozzá és persze egyéb nyalánkságokat is.
Kellene nekem egy kis segítség srácok! Xciting 500. Szeretném levenni a gyújtás kapcsolót de nem tudom hogy kell? Kárt nem akarok csinálni. Nem vagyok béna a szerelésben de erre nem tudtam még rájönni.Az egész az miatt van,hogy le akarom venni az alatta lévő nagy müanyag idomot. Még a tanksapkát is le kell valahogy szednem szerintem. Kérnék segítséget grin hangulatjel
Meg is találtam a neked valót!Az egyik legjobb a Polinitől.

http://www.robogoalkatresz.eu/...
Szia! Az alábbi linken található webáruház biztosan beszerzi neked.Nem csak azok az alkatrészek vannak,amiket képen,vagy leírásban találsz!Nekem egy hét alatt hoztak xciting 500-ba Malossi kuplungot. Nagyon nagyon baráti árban. Fel kell őket hívni,vagy emailen érdeklődni!Másnap már biztosan válaszolnak is.Gyerünk hajrá

http://www.robogoalkatresz.eu/...
Sziasztok,
Kymco Dink 200 Classic (2005) hoz kellene nagyon nekem gyári vagy sport variátor kompletten. Nincs valaki aki tudna bárhonnan szerezni? Van bontásra egy 150 es Dinkem, de a 150 es variátora nem jó, mert az átmérője kisebb a gyári 200 asnál. Tőlem lehet más típusból is nagyobb is kicsivel, csak jó legyen bele. Van valami tippetek mi más típus mehet még bele amit lehetne itthon kapni?
Motorkód: SH40A

Köszi előre is a segítséget!
Tamás
Szép estét mindenkinek!Van még itt élet?Valaki görgőzött már xciting 500 variátort?Szeretném megtudni,kinek milyen tapasztalata van a görgő súlyok,görgő típusok tekintetében.Gondolok itt pl Dr pulley görgőkre.
Szép! :)
Most még alussza téli álmát.
xciting 500-hoz rendeltem tőlük malossi kuplungot már csak egy polini variátor kellene és feltépem a betont
Köszi, megnézem!
Helyes! Itt egy jó kis online bolt Kymcosoknak! A míg készülnek a verdák télen :D

http://www.robogoalkatresz.eu/...
Ébren!...
Halihó! Ébresztő!
Üdv
Én is ezt vadászom.
Jahh és a fékhez porvédő "plug pin"-t.
Ha van infó róla kérnék egy mailt én is (fehergeza1@gmail.com).
Köszönöm
Kedves KIPU,
amit mi keresünk, az a Kymco Xciting 500-ashoz a kipufogócső (könyök) védőburkolata, ami félköríves, kb. 12 cm hosszú. (Nem vagyok szakember, nem tudom a pontos nevét...)
Kérem, ha esetleg van ez az alkatrész, légy szíves egy üzenetet írni ide, vagy az ibolya.balog@gmail.com-ra. Páromat szeretném meglepni ezzel, ugyanis a nemrég vásárolt Xciting-ról ez a borítólemez hiányzik... Nagyon köszönöm előre is. Üdvözlettel, Balog Ibolya (20-663-2265)
Sziasztok!

50-ccm robogóhoz gyári új szerelt kuplung -harang nélkül- márkatársi áron eladó!
Szia!

A pumpa nyomása bizony nem elégséges, legalább kompresszor kellene. Én átvittem a közeli gumishoz akinél kifúvattam rendesen. Nem is kért értem egy vatikáni valutánál többet. Nálam a lerakódás folyamatosan használt motornál keletkezett. Remélem sikerül megoldanod a problémát. Az meg dicséretes ha megírod mi lett a hiba oka.
Nagyon szépen köszönöm a gyors tippet! A képet már valahol megtaláltam, amit feltettél, valószínűleg hasonló problémám lesz nekem is. Még egyszer neki fogok futni kompresszorral is mivel sajnos csak pumpám van azzal tisztogattam. Ha nem segít végignézem a vezetékeket is. A gyertya csoki barna színű volt mikor kivettem, de gyertyaképet amúgy is némi üzem után lehet nézni, azonnal nem mutatja ki a problémát. Csoki barna, mert rendes fordulaton üzemszerűen műkszik. Ja és nem új a gépsárkány, talán 2009 es, pontosan nem tudom mert az elköltözött német szomszédom hagyta rám, nála viszont sokat állt, volt ideje hogy lerakodás képződjön. Ha rájövök mindenképpen megírom hátha segíthetek valakinek.