Köszönöm szépen a segítő hozzászólásokat. A Derbiről teljesen lemondtam, mert tényleg lutri, hogy bejön vagy sem. Nem elterjedt itthon, ezért az alkatrészellátás is kétes. A quannon-nal 1 nagy baj van, hogy én lennék aki forgalomba helyezné és mindent bejártam, telefonáltam a hivatali szervekhez és összesen 145 000 forint lenne a honosítása (csak a reg.adó 95 000 ft). A motor 10 ezer km-t futott magyar kereskedésből vásárolt, gyönyörű, szinte új. 2011-ben vették használatba először. Az alap ára 250e, de 220-ért elhozhatnám. Ma voltam megnézni egy gyönyörű elsőgazdás 36 000 km-es nagyon rendbe tartott Honda cbr 125-t, a gazdája egy szerény srác, túrázásra használta, aki kézségesen megengedte, hogy részletesen átvizsgáljam a gépet. A kerekek- futómű-fékek-lánckerék-lánc-olaj-gyertya-világítás minden rendben volt. A debreceni Honda kereskedésből vásárolta 2007-ben és oda is vitte szervizelésre. Utolsó nagy szervíz 32 500 km-nél volt és minden le van dokumentálva 2007-2014-ig, szóval lenyűgözött a gép. Van rajta egy csodás sportkipufogó is, amely szabvány, rögtön szerelmes lettem a hangjába. Így már úgy érzem, hogy a Honda lesz a választottam. Igaz pénteken még megnézem a kymco-t kíváncsiságból, ha időm engedi, de szombaton már érte is megyünk a cbr-ért
Mindíg azt a motort kell megvenni,amelyik tetszik!Amelyik amíg nem veszed meg, lefekvés után nem hagy aludni Ott motoszkál a fejedben,vele álmodsz,nézed a képeket róla,tervezgeted már,hogy merre fogsz vele csapatni. Soha ne a pénz döntsön(persze ha van) magadnak veszed nem másnak! Azt fogod igazán szeretni,amelyik neked tetszik! Üléspróba mindenképp kell! Sok sikert és gondtalan suhanást kívánok. Majd kérünk fotót!
A CBR-ről nem kell sokat beszélni, mert HONDA és jó. Kis köbcenti, 4T, nem egy erőmű, de HONDA. A Quannon szép, egy ismerősömnek van, nem szervíz igényes és bírja a strapát. Remélem segítettem kicsit a döntés meghozatalában. A Derbiről nem tudok nyilatkozni, mert nincs tapasztalat, olyan ismerősöm sincs, akinek ez a típus volna. A CBR-ről még talán annyit, hogy zavaró lehet, hogy elől nagyon virsli a gumi... A Quannonnak szélesebb, jobban néz ki.
Sziasztok! Jó volna,ha tudna segíteni valaki! Vettem egy Kymco yup 50-est,de hiányzik róla a baloldali taposó alatti idom.Ha van valakinek,vagy tudja honnan szerezhetném be nagyon megköszönném!
Itt van két kép amiről szó van. Előre is köszi a segítségeteket!
Sziasztok! Remélem tud valaki válaszolni a kérdéseimre. Motorvásárlás előtt állok, 3 motor jöhet szóba: Derbi senda 125 sm, honda cbr 125 illetve a kymco quannon 125. Az utóbbi nagyon tetszik, főleg a kedvező ára miatt. De vajon megéri rákölteni a pénzt, nem fürdök be vele, mivel a típus annyira nem ismert kis hazánkban. Várom válaszotokat.
Üdv: Attila
Ebben egy kis bogarászás után megtalálhatod, hogy miként is kell leszerelni a gyújtáskapcsolót ill. mit kell előtte lebontani hozzá és persze egyéb nyalánkságokat is.
Kellene nekem egy kis segítség srácok! Xciting 500. Szeretném levenni a gyújtás kapcsolót de nem tudom hogy kell? Kárt nem akarok csinálni. Nem vagyok béna a szerelésben de erre nem tudtam még rájönni.Az egész az miatt van,hogy le akarom venni az alatta lévő nagy müanyag idomot. Még a tanksapkát is le kell valahogy szednem szerintem. Kérnék segítséget grin hangulatjel
Szia! Az alábbi linken található webáruház biztosan beszerzi neked.Nem csak azok az alkatrészek vannak,amiket képen,vagy leírásban találsz!Nekem egy hét alatt hoztak xciting 500-ba Malossi kuplungot. Nagyon nagyon baráti árban. Fel kell őket hívni,vagy emailen érdeklődni!Másnap már biztosan válaszolnak is.Gyerünk hajrá
Sziasztok,
Kymco Dink 200 Classic (2005) hoz kellene nagyon nekem gyári vagy sport variátor kompletten. Nincs valaki aki tudna bárhonnan szerezni? Van bontásra egy 150 es Dinkem, de a 150 es variátora nem jó, mert az átmérője kisebb a gyári 200 asnál. Tőlem lehet más típusból is nagyobb is kicsivel, csak jó legyen bele. Van valami tippetek mi más típus mehet még bele amit lehetne itthon kapni?
Motorkód: SH40A
Szép estét mindenkinek!Van még itt élet?Valaki görgőzött már xciting 500 variátort?Szeretném megtudni,kinek milyen tapasztalata van a görgő súlyok,görgő típusok tekintetében.Gondolok itt pl Dr pulley görgőkre.
Kedves KIPU,
amit mi keresünk, az a Kymco Xciting 500-ashoz a kipufogócső (könyök) védőburkolata, ami félköríves, kb. 12 cm hosszú. (Nem vagyok szakember, nem tudom a pontos nevét...)
Kérem, ha esetleg van ez az alkatrész, légy szíves egy üzenetet írni ide, vagy az ibolya.balog@gmail.com-ra. Páromat szeretném meglepni ezzel, ugyanis a nemrég vásárolt Xciting-ról ez a borítólemez hiányzik... Nagyon köszönöm előre is. Üdvözlettel, Balog Ibolya (20-663-2265)
A pumpa nyomása bizony nem elégséges, legalább kompresszor kellene. Én átvittem a közeli gumishoz akinél kifúvattam rendesen. Nem is kért értem egy vatikáni valutánál többet. Nálam a lerakódás folyamatosan használt motornál keletkezett. Remélem sikerül megoldanod a problémát. Az meg dicséretes ha megírod mi lett a hiba oka.
Nagyon szépen köszönöm a gyors tippet! A képet már valahol megtaláltam, amit feltettél, valószínűleg hasonló problémám lesz nekem is. Még egyszer neki fogok futni kompresszorral is mivel sajnos csak pumpám van azzal tisztogattam. Ha nem segít végignézem a vezetékeket is. A gyertya csoki barna színű volt mikor kivettem, de gyertyaképet amúgy is némi üzem után lehet nézni, azonnal nem mutatja ki a problémát. Csoki barna, mert rendes fordulaton üzemszerűen műkszik. Ja és nem új a gépsárkány, talán 2009 es, pontosan nem tudom mert az elköltözött német szomszédom hagyta rám, nála viszont sokat állt, volt ideje hogy lerakodás képződjön. Ha rájövök mindenképpen megírom hátha segíthetek valakinek.
Itt van két kép amiről szó van. Előre is köszi a segítségeteket!
Üdv: Attila
Innen letöltheted a manual-t: Xiting 500 szerviz leírás
Ebben egy kis bogarászás után megtalálhatod, hogy miként is kell leszerelni a gyújtáskapcsolót ill. mit kell előtte lebontani hozzá és persze egyéb nyalánkságokat is.
http://www.robogoalkatresz.eu/...
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Kymco Dink 200 Classic (2005) hoz kellene nagyon nekem gyári vagy sport variátor kompletten. Nincs valaki aki tudna bárhonnan szerezni? Van bontásra egy 150 es Dinkem, de a 150 es variátora nem jó, mert az átmérője kisebb a gyári 200 asnál. Tőlem lehet más típusból is nagyobb is kicsivel, csak jó legyen bele. Van valami tippetek mi más típus mehet még bele amit lehetne itthon kapni?
Motorkód: SH40A
Köszi előre is a segítséget!
Tamás
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Én is ezt vadászom.
Jahh és a fékhez porvédő "plug pin"-t.
Ha van infó róla kérnék egy mailt én is (fehergeza1@gmail.com).
Köszönöm
amit mi keresünk, az a Kymco Xciting 500-ashoz a kipufogócső (könyök) védőburkolata, ami félköríves, kb. 12 cm hosszú. (Nem vagyok szakember, nem tudom a pontos nevét...)
Kérem, ha esetleg van ez az alkatrész, légy szíves egy üzenetet írni ide, vagy az ibolya.balog@gmail.com-ra. Páromat szeretném meglepni ezzel, ugyanis a nemrég vásárolt Xciting-ról ez a borítólemez hiányzik... Nagyon köszönöm előre is. Üdvözlettel, Balog Ibolya (20-663-2265)
50-ccm robogóhoz gyári új szerelt kuplung -harang nélkül- márkatársi áron eladó!
A pumpa nyomása bizony nem elégséges, legalább kompresszor kellene. Én átvittem a közeli gumishoz akinél kifúvattam rendesen. Nem is kért értem egy vatikáni valutánál többet. Nálam a lerakódás folyamatosan használt motornál keletkezett. Remélem sikerül megoldanod a problémát. Az meg dicséretes ha megírod mi lett a hiba oka.