Szia!
Nem tudom, hogy a Downtown-nál műküdik-e, de a Transalp-nál jobb eredményt lehetett elérni, a gyárira szerelt kiegészítő terelővel. A nagy plexinél nagyobb a turbolencia és a menetzaj. Anno a chopperom-ra három, mindig nagyobb plexit szereltem.Ok, hogy nem voltam tele bogarakkal, de a nagy plexi állandóan rángatta a fejem és sokkal hangosabb volt a motorozás, mint nélküle.Nem volt komfortos megoldás. Az utólag felszerelhető, állítható kiegészítő terelő ilyen szempontból jobb megoldás és szerintem esztétikusabb is.De nem okoskodni akarok ám, csak segíteni.
A People kis légterelője a magasra"húzott" kormánnyal egész kellemesen tereli el a menetszelet 110-120km/h-ig.Én is elgondolkodtam a nagyobb légterelőn, de inkább hagyom így. Mondjuk én rossz időben nem vagyok ráutalva a motorra, de ha Neked ez a fő közlekedési eszközöd és rosszabb időjárási viszonyok (pl.:eső) esetén is ráülsz a motorra, akkor praktikusabb lehet nagyobb légterelő. Utóbbi esetben persze azzal is számolni kell,hogy nagyobb szélben, főleg oldalszélben, meg nagyobb, magasabb teherjárművek előzésekor igencsak ráncigálni fogja a kormányt.Persze nem 50km/h-nál.
Szia!
Igen, ez már az új modell.2010-es évjárat. Sajnos a kuplung idő előtt megadja magát, ha mindig teli gázzal indulgatunk velük. Nem erre találták ki ezt a technikát. Erre figyelni kell, illetve el kell fogadni. De ez persze mindegyik nagyobb automata robogóra igaz. Nekem ezt nehéz megszokni, mert jóval nagyobb motorokhoz vagyok szokva.
Ha zárt helyen állt a motor, akkor persze nem kell egyszerre gumit cserélni, de figyeld a repedéseket...
Gyári alkatrészek tekintetében megint csak az EGÜmotors, vagy akármelyik Kymco-t forgalmazó cég jöhet szóba. Persze, árajánlat után.
Nekem egy 150-es Hondám volt(nes,még nem tudtam eladni)az is nagyon fürge jószág volt,de ég és föld a különbség...Nagyon kényelmes,és nagyon megy.Még csak 6ezer van a mociban(2 évig állt),úgyhogy a gumik még nagyon jók,most biztos nem cserélem le őket,most kiköltekeztem...A kuplung hamar kopik,vagy mi a helyzet vele?
Kíváncsi vagyok,honnan tudok majd gyári alkatrészt rendelni,ha nem szűrők kellenek...Szép a mocid,ez az új people gondolom...
Majdnem ilyet vettem, de a People a szomszéd utcában volt. Tetszik a sík lábtér, de az ülés alatti nagyobb tároló azért hiányzik. Féltem, hogy keveselleni fogom a teljesítményét, de kellemesen csalódtam benne.
A gyári gumi nem rossz, de nedves úttesten hamar megcsúszik. Ha még az eredeti gumi van a motorodon, akkor, ha teheted, cseréld le, mindegy, mennyire van elkopva. Egyébként a kuplung a gyenge pontja ennek a blokknak.
Valami webes oldalon tudsz vagy E-bay esetleg. Az enyémhez az EGÜmotors-tól rendeltem eddig mindent. Azt persze nem tudom, hogy nagyobb motorokhoz is beszerzik-e az alkatrészt, de próba szerencse.Régebben próbáltam külföldi boltoktól rendelni de mindig visszairányítottak a honi eladókhoz. Amikor még volt magyar képviselet, volt hogy nekik küldték vissza a rendelésemet. Most hogy van ezt nem tudom, próbálkozz.
Üdv Mindenkinek!
Ma vettem egy Downtown 300-as mocit,Csepelen lakok,tud valaki normális szerelőt dél-pesten,vagy bárhol a közelben?
Ja meg honnan lehet gyári alkatrészeket rendelni?
Ferke
De csak akkor érdemes belevágni ha tisztában van a hátrányaival is. Értelemszerűen jobban igénybe veszi a főtengelyt és csak a csere nem elég önmagában. Kipufogó csere, variátor hangolás, porlasztó karburálás.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy ismerősöm akinek van egy Kymco People 2002es évjáratú 50 köbcentis robogója és nagyobb hengert szeretne rá. Az érdekelne hogy melyik nagyobb henger kompatibilis hozzá? Válaszotokat előre is köszönöm.
Szia!
Bár nekem csak 50-es Agility-m volt, de a jelenség hasonló, vagyis nagy fordulaton zizegett. Nekem a középállvány adta a hangot. A két rugó egymáshoz rezonált. A motor új kora óta megvolt a jelenség, gumival halkítottam el, de a rezgés csak a szíjcsere után szünt meg.
Nem tudom, hogy a Downtown-nál műküdik-e, de a Transalp-nál jobb eredményt lehetett elérni, a gyárira szerelt kiegészítő terelővel. A nagy plexinél nagyobb a turbolencia és a menetzaj. Anno a chopperom-ra három, mindig nagyobb plexit szereltem.Ok, hogy nem voltam tele bogarakkal, de a nagy plexi állandóan rángatta a fejem és sokkal hangosabb volt a motorozás, mint nélküle.Nem volt komfortos megoldás. Az utólag felszerelhető, állítható kiegészítő terelő ilyen szempontból jobb megoldás és szerintem esztétikusabb is.De nem okoskodni akarok ám, csak segíteni.
A People kis légterelője a magasra"húzott" kormánnyal egész kellemesen tereli el a menetszelet 110-120km/h-ig.Én is elgondolkodtam a nagyobb légterelőn, de inkább hagyom így. Mondjuk én rossz időben nem vagyok ráutalva a motorra, de ha Neked ez a fő közlekedési eszközöd és rosszabb időjárási viszonyok (pl.:eső) esetén is ráülsz a motorra, akkor praktikusabb lehet nagyobb légterelő. Utóbbi esetben persze azzal is számolni kell,hogy nagyobb szélben, főleg oldalszélben, meg nagyobb, magasabb teherjárművek előzésekor igencsak ráncigálni fogja a kormányt.Persze nem 50km/h-nál.