Nem tudom a motor lámpájában milyen izzó van, az enyémen a gyári izzót cseréltem Osram-ra. Jobb a fényereje, bár a fénycsóva egy kicsit eltérőbb lett az eredeti izzóhoz képest. Lényeg jobban látni az utat.
Lehet csak sima kontakt hiba, esetleg kicsúszott a helyéről az izzó vagy vezeték szakadás. Távolról ennyi segítséget tudok adni. Meg kell nézni, ráolvasás nem segít.
A kérdésedben ott rejtőzik a válasz is, rossz az indítórelé. Az, hogy kattan semmit nem jelent, nem zárja az indítómotor áramkörét. Mérjétek ki és kiderül, lehet csak valami érintkezési hiba. ha konyítasz kicsit hozzá széthúzod a csatlakozót és rövidre zárod az érintkezőket rögtön kiderül a hiba, ha úgy pörgeti akkor a relé rossz. Remélem érthetően írtam le.
Sziasztok.Kérdés találkozott e már valaki Grand Dink 250 esen olyannal hogy hol világit a műszerfal háttér hol meg nem?Milyen megoldás van csinálva rá?Maga a kijelzö világit?Válaszokat előre köszi
Üdv Mindenkinek !
Segítségeteket ,tanácsotokat szeretném kérni ,a köv . problémámmal kapcsolatban : Kb egy hónappal ezelőtt használtam a mocimat /Kymco xciting 500 / utoljára , de visszaraktam még alukálni picit . Ma megpróbáltam elindítani / akksi töltve , benzin ,olaj rendben / de nem forgat az önindító , csak kattan a relé , viszont hogyha az önindítót rövidrezárom pörget .Szerintetek mi okozhat ilyen problémát ?
Én is bekerültem a Kymco tulajok közé. Városi használatra vettem egy People S 200 -t. Szabadonfutó + lámpaelektronika hibás volt, de a scooter.hu-nál jutányos áron gyorsan orvosolták mindkettőt... Egyelőre úgy tűnik jó munkát végeztek...
Szia! Üdv a Kymcosok táborában! Annak meg különösen örülök,hogy az Xciting 500-at választottad. A Bolt, ahol mindent be tudsz szerezni, az a Scooter.hu Kft.
CÍM:1089 BUDAPEST, BLÁTHY O. U. 37.
De ha bármi kérdésed van vagy akármire szükséged van gyere ide és tartozz közénk
Sziasztok,
új vagyok a robogópiacon :) nemrég vettem egy 2007-es karbis Xciting 500-ast.
Érdekelne, hogy milyen márkájú olajat ajánlanátok hozzá, illetve boltot/webshopot ahol szűrőket és egyéb kopó alkatrészeket érdemes keresni. Előre is köszi!
Ha valakit esetleg érdekelne, akkor eladnánk 2006. évjáratú, 250 ccm Kymco Grand Dink motorunkat. Adás-vételivel vettük, így is adjuk el. Sajnos be kell látni, hogy feleségemnek ez túl nagy és túl nehéz.
Külsőleg vannak esztétikai hibák, de a blokk tökéletes, pöc-röff indul.
Hobby célra, gyakorolni vagy rendszámosba átrakni a blokkot, esetleg egyben alkatrésznek, ki mit szeretne kezdeni vele. Kymco Grand Dink 250
Nem tudom, még aktuális-e?
Én a télen darabokra szedtem az enyém fényezés miatt. A gyújtáskapcsoló, illetve tanksapka levételéhez a fejidomot le kell venni, utána ezek hozzáférhetővé válnak.
Szia!
Már régebben írtam, hogy én használok benzinstabilizátort. Azóta nincs ilyen gondom.A benzinbe kevert bioetanol az okozója.Az OMV üzemanyagjaiban van a legtöbb.
Hamarosan indul a szezon! Remélem várjátok a jó időt? Egyre több motorost látok már az utakon. Az enyém még darabokban :( kell még egy két dolog hozzá. Jó lenne már suhanni
Köszi az ötletedet, ki fogom próbálni. Látom szemből a fekete műanyag takarót ha leszedem ott lesz a rögzítés, szétszedem és akkor feljebb tudom emelni. Célom lenne hogy nyitott sisakban tudjam nyomni, kipróbálom amit írtál
Ma mentem a motorral és óra szerinti 100 felett nagyon rázta a fejemet a szél, nem volt jó.
Nekem 2008-as motorom, ez már injektoros, így a karbifúvóka tuning kimarad. A görgőcsere a korábbi Burgmanomon sokat segített, dinamikusabban indult, a végsebesség engem annyira nem érdekel ha csökken. Egyelőre marad a gyári, mert a mai utamon, egyszer-kétszer kanyarban induláskor rángatta a hátulját, úgyhogy egyelőre marad a gyári hajtás.
Mielőtt túraplexire költenél, próbálj ki egy egyszerű megoldást:
- vedd le a gyári plexit
- nézd meg a tartó konzolt, két állásban lehet felfogatni
- fúrj két lyukat a konzolra, hogy magasabbra tudd rögzíteni a plexit
Elmondva talán nem egyértelmű, de ha lekapod a plexit, azonnal látod majd, mire gondolok. Nekem a gyári beállítással borzasztó volt, de így most tökéletes. Máris spóroltál vagy 30 ezer ft-ot...
Más: nézesd meg a karbiban a fúvóka méretét. Több import Xciting a gyárinál kisebb fúvókval érkezik be.
Ha ez nem segít, nagyon ajánlom a Dr. Pulley variátort. Mehet bele görgő is, nem csak a csúszka. Nekem görgővel ugyanolyan dinamikus, de fogyasztásban kedvezőbb volt.
Már reggel kimentem, mert idegesített a dolog. Az ülés kompletten kijött, nagyon könnyen szerelhető, így mindenhez hozzáfértem, amihez akartam. A benzinszűrővel kezdtem, úgy néz ki, hogy meg is van a probléma forrása. Nem engedett át. Kifújtam, visszaraktam, aztán várom, hogy feltöltsön az akksi és indítás. :)
Köszönöm a segítséget!
Kösz ia segítséget, holnap megnézem részletesebben a gépet. Minden télen telerakom a tankot, eddig sosem volt baj. Mondjuk idén eddig még nem indítottam...
Holnap megnézem...
Köszönöm!
tudna valaki segíteni?
kymco donwton 200i hez keresek tömítéskészletet(hengerhez)