Szerintem cseréld le mindenképpen a benzint és ahogy írtam előzőleg próbaképpen hidegindítót fújnia légszűrő torokba indítózás közben. persze nem kell tocsognia a hidegindítóban, de egy kicsi nem árt, általában be szokott röffenni. Tavasszal így kezdem mindig, nem kínlódok vele és utána már nincs gond az indítással. Ugye az automata szivató is okozhat indítási problémát, tehát ha hidegindítóval beindul akkor legalább tudod, hogy a motorrral nincsen gond.
Sziasztok! Nekem is Kymco Agility 50-em van, kb 2 éve áltt a garázsba. Raktam bele új aksit, kiszedtem a karburátort, megkapja a benzint, szűrők tiszta, gyertya jó. Ugyanaz a probléma. Nem indul be. Benzincsere segitett? Vagy vigyem szerelőhőz?
Köszönöm szépen a választ mindenkinek! Igen "fényes" a gyertya vége a benzintől és van benzin szaga is. Akkor egy benzincserével és tisztítással kezdem majd
Nem kell ahhoz 2 évet állni, hogy ne induljon. Elég pár hónap is hozzá. Kb. azokat az instrukciókat kövesd amit az előttem szóló írt. Esetleg annyit kipróbálhatsz, hogy hidegindítót fújsz a légszűrő torokba, indítózás közben. Lehet beindul úgy is, de a karburátor tisztítását akkor is ejtsd meg. Félelemetes milyen lerakódások, kicsapódások gátolhatják a benzinellátást.
Karbit, légszűrőt, benzinszűrőt mindenképpen takarítsd ki, a régi benzint pedig engedd le, mosd át a tankot és tegyél bele "friss" benzint. Szerintem ez segíteni fog...
Sziasztok!
Van egy Kymco B&W 50 ccm típusú motorom. 2 évet állt, fedett helyen. Sajnos most nem indul. Akkumulátor le volt merülve, de fel van töltve. A gyertya adja a szikrát rendesen és tiszta is a gyertya. Indító motor hajt rendesen. Összesen 800 Km van a motorban. Annyi, hogy a benzin 2 éves benne. Okozhatja ezt a problémát (nem indul) a régi benzin? Mit nézzek meg a motoron? Találkoztatok ilyen hibával?
Válaszotokat előre is köszönöm :)
Megnéztem a videót. Elovastam a hozzászólásokat és ott egykiük azt írta, szíjcsere és kuplungharang cseréjével szűnt meg a remegés. Egy barátom épp nemrég vett agility-t, de ott nem tapasztaltunk ilyen remegést. Lényeg, hogy szinte biztosan valamelyik szerkezeti elem okozza a remegést, de azt megtalálni csak csereberével lehet megtalálni melyik okozza. Szíj megfeleően van felrakva, mármint a futási iránya jó? De ha ilyen mint a videón a Tiéd is akkor lehet mégis csak a túl erős kontraszt rugó lesz a bűnös, mert látható hátul nem megy le a szíj. ezért marad laza és kezd el remegni mivel így nem feszül meg eléggé. Az a baj a CVT hajtással, hogy amilyen egyszerű szerkezet legalább annyira kényes a helyes behangolásra, ezt ugye csak próbálkozással lehet elérni vagy visszatérni a teljesen gyári beállításra.
Ezen a videón látni amint hátul lemegy a szíj ( 0:35-nél kb már látható a jelenség) míg az általad linkelt videón csaknem párhuzamosan fut.
Már régóta ilyen. Próbáltam cserélni mindent, de nem jöttem rá semmiféle összefüggésre. Ékszíj, kuplungharang, kuplung, variátor, új görgők, ékszíjtárcsa... Nem sikerült olyan kombinációban összeraknom, hogy megszűnjön a jelenség. Már alapjáraton is látszik, hogy az ékszíj középen beremeg. Olyan, mint ezen a videón: http://youtu.be/-4qLgAAKhRQ
A rezonancia régóta fennálló jelenség vagy hirtelen következett be? Esetleg fokozatosan erősödött, hogy már zavaró? Első körben levenném a variátor burkolatát és megnézni működés közben. Sokrétű hiba lehetőség van, kezdve a nem megfelelő szíj mérettől a szoruló, kopott elemekig esetleg a nyomórugó elfáradásáig bezárólag. Ezt így távolról megmondani lehetetlen.
A vakcső vagy másképpen féregcső eltávolítása némi teljesítmény javulást okozhat a másik levegő cső eltávolítása az már neccesebb dolog ugyanis az biztosít plusz levegőt a katalizátor működéséhez ergó azzal együtt a katalizátort is el kell távolítani!a 2t kisköbös gépeknél érdemes a katalizátort is kidobni na az hoz a konyhára élettartalomban is.
helló! Van egy kymco agility 50 4t motorom.Most cseréltem benne hengert,dugattyú.És karburátor utána nem lett jó mert az alapjárat ugrál és nem tudom melyik az alap járati fúvóka.És ha van valami tipped hogy mi lehet a rossz akkor írj mi más lehet a baja.
131 kg a teljes kiszerelt súlya a monstrumnak.
Szerintem cseréld le mindenképpen a benzint és ahogy írtam előzőleg próbaképpen hidegindítót fújnia légszűrő torokba indítózás közben. persze nem kell tocsognia a hidegindítóban, de egy kicsi nem árt, általában be szokott röffenni. Tavasszal így kezdem mindig, nem kínlódok vele és utána már nincs gond az indítással. Ugye az automata szivató is okozhat indítási problémát, tehát ha hidegindítóval beindul akkor legalább tudod, hogy a motorrral nincsen gond.
Nem kell ahhoz 2 évet állni, hogy ne induljon. Elég pár hónap is hozzá. Kb. azokat az instrukciókat kövesd amit az előttem szóló írt. Esetleg annyit kipróbálhatsz, hogy hidegindítót fújsz a légszűrő torokba, indítózás közben. Lehet beindul úgy is, de a karburátor tisztítását akkor is ejtsd meg. Félelemetes milyen lerakódások, kicsapódások gátolhatják a benzinellátást.
Van egy Kymco B&W 50 ccm típusú motorom. 2 évet állt, fedett helyen. Sajnos most nem indul. Akkumulátor le volt merülve, de fel van töltve. A gyertya adja a szikrát rendesen és tiszta is a gyertya. Indító motor hajt rendesen. Összesen 800 Km van a motorban. Annyi, hogy a benzin 2 éves benne. Okozhatja ezt a problémát (nem indul) a régi benzin? Mit nézzek meg a motoron? Találkoztatok ilyen hibával?
Válaszotokat előre is köszönöm :)
Megnéztem a videót. Elovastam a hozzászólásokat és ott egykiük azt írta, szíjcsere és kuplungharang cseréjével szűnt meg a remegés. Egy barátom épp nemrég vett agility-t, de ott nem tapasztaltunk ilyen remegést. Lényeg, hogy szinte biztosan valamelyik szerkezeti elem okozza a remegést, de azt megtalálni csak csereberével lehet megtalálni melyik okozza. Szíj megfeleően van felrakva, mármint a futási iránya jó? De ha ilyen mint a videón a Tiéd is akkor lehet mégis csak a túl erős kontraszt rugó lesz a bűnös, mert látható hátul nem megy le a szíj. ezért marad laza és kezd el remegni mivel így nem feszül meg eléggé. Az a baj a CVT hajtással, hogy amilyen egyszerű szerkezet legalább annyira kényes a helyes behangolásra, ezt ugye csak próbálkozással lehet elérni vagy visszatérni a teljesen gyári beállításra.
Ezen a videón látni amint hátul lemegy a szíj ( 0:35-nél kb már látható a jelenség) míg az általad linkelt videón csaknem párhuzamosan fut.
CVT működés közben
Ezen ia videón is jól látni a változást:
CVT működés 2.
Hát ennyit tudok így távolról segíteni, remélem jutsz valamire.
Már régóta ilyen. Próbáltam cserélni mindent, de nem jöttem rá semmiféle összefüggésre. Ékszíj, kuplungharang, kuplung, variátor, új görgők, ékszíjtárcsa... Nem sikerült olyan kombinációban összeraknom, hogy megszűnjön a jelenség. Már alapjáraton is látszik, hogy az ékszíj középen beremeg. Olyan, mint ezen a videón: http://youtu.be/-4qLgAAKhRQ
A rezonancia régóta fennálló jelenség vagy hirtelen következett be? Esetleg fokozatosan erősödött, hogy már zavaró? Első körben levenném a variátor burkolatát és megnézni működés közben. Sokrétű hiba lehetőség van, kezdve a nem megfelelő szíj mérettől a szoruló, kopott elemekig esetleg a nyomórugó elfáradásáig bezárólag. Ezt így távolról megmondani lehetetlen.
Ezt olvasd vagy nézd át, megtalálod a választ a kérdésedre: Kymco Agility service manual