Az égő-vörös ellenállás nagyon nem jó.
De viccet félretéve most erre mit irjak?Egy normál robogónál van-gyertyapipaellenállás esetleg,van világításműterhelési ellenállás,van automata szivató korlátozóellenállás-mi kell még?A szikrát a gyertyapipában elégett zavarszürőellenállás blokkolhatja.A másik kettő nem.
Sziasztok!500-as vásárlásán gondolkodom.Vagyis cserélnék.Kérnék tőlletek tapasztalatokat,vagy vásárláskor mire kell odafigyelni a típusnál.Előre is köszönöm a tapasztalatok megosztását:)
Próbáltam utána nézni ennek a hajtásrendszernek, de nem nagyon találtam róla semmit. Ettől függetlenül gondolom ennél is valami hasonló elven működik a váltás mint a normál variátornál vagy is a fordulat és a nyomaték függvényében. Szedd le a fedelet és rögtön okosabb leszel vagy ha nem mered vidd valami hozzáértőhöz.
Nekem van egy Kymco Cobra cross robogóm. Igazából nem olyan rég került hozzám ( beszámítottam ). Olyan gondom van, hogy 30-nál nem igazán lehet vele többel menni, mert iszonyatosan pörög a motor ( rosszabb mint egy fűnyíró komolyan ) Indulni jól indul gombnyomásra reggel is. Én a variátorra gyanakszom. Tudtok segíteni, hogy mit kezdjek vele? Nekem eddig csak szíjas robogóm volt, de ebben lánc van a szíj helyett. Ezek a variátorok milyen elven működnek?
Sziasztok most vettem egy 500as Xcitinget ,karbisat, nemtudom el hinni hogy ez tényleg ennyit fogyasszon,hogy városba és ország úton is 6literes fogyasztás jön ki,létezik ez? 100-120között 6liter, és akkor másnap 70-80között is 6literre jött ki,érdekes hogy ha nem húzom akkor sem megy 5liter alá... városba normál tempóba használom, mai napon karbit állítottam, kb olyan 1200-1300között lehet most az alapjárata ,elötte, 1700-1800 lehetett,
Valakinek van ötlete? vagy ez a motor tényleg ennyit kajál
Eddig az Egümotors-tól rendeltem eredeti gyári alkatrészeket, mindig azt kaptam amit kértem. nem tudom mely cégekkel volt rossz tapasztalatod, de bennük eddig nem csalódtam. Igaz nekem csak 50-s robogóm van, de gondolom nagyobb motorokhoz is tudnak rendelni. Persze az árakra azért készülj fel előre, hogy ne érjen meglepetés.
Kymco 300i-hez keresek bontott alkatrészeket: kipufogó, kipufogó-takaró, gumi tömítés a takaróhoz, stb.
Illetve olyan boltot, ahol lehet rendelni mindent (cikkszámom, pontos nevem van) és term. hazánkba szállítanak.
Sajnos két rossz tapasztalatom van hazai boltokkal..
Szia.Sajnos nincs rajzom a motorodhoz,igy nem sokra jutok.A fesszabályzód meghibásodhat ha rossz akkuval,vagy akkuhiánnyal jártál vele.Ha a gyujtásog elektronikája akkuról megy--DC CDI-d van,akkor az is tönkremehet ha elfut felfelé a töltőfeszültség.Mindenesetre egy rajz kellene,ha lenne valakinek a B&W 125 4T ről,kérem tegye fel.
Igen elöször nekemis meg gyengült a szikra azt orvosoltam egy darabig kiseb höértékü gyertyával , utána valamiért nem töltöt a motor de ment a motor és töltésem volt és kiégete az izokat :( és megált utána már nem ment ahogy kiverte a fö biztit a gyujtotrafo jó meg vetem bele most gyujtás szabájzot és még mindig nics szikrám , tekercselésböl pedig jön áram mert sima ledel elenöriztem :) és már csak a feszlehet a hiba .
Amennyiben nincs szikra vagy gyenge akkor azt nagy valószínűséggel a gyújtótrafó hibája okozhatja. Esetleg a CDI, de ahogy olvasom a feszültségszabályzód rossz volt, sajna ez ennyibe kerül, legalább is a gyári. nekem is azt kellett cserélni nemrég. Bár nálam a hiba a túltöltés volt ami miatt cserélni kellett.
De viccet félretéve most erre mit irjak?Egy normál robogónál van-gyertyapipaellenállás esetleg,van világításműterhelési ellenállás,van automata szivató korlátozóellenállás-mi kell még?A szikrát a gyertyapipában elégett zavarszürőellenállás blokkolhatja.A másik kettő nem.
Baloldali ellenállás!
Nekem 2008-as van injektoros.
üdv
http://infobike.hu/?module=cik...
http://nepitelet.hu/motorok/ky...
Próbáltam utána nézni ennek a hajtásrendszernek, de nem nagyon találtam róla semmit. Ettől függetlenül gondolom ennél is valami hasonló elven működik a váltás mint a normál variátornál vagy is a fordulat és a nyomaték függvényében. Szedd le a fedelet és rögtön okosabb leszel vagy ha nem mered vidd valami hozzáértőhöz.
Nekem van egy Kymco Cobra cross robogóm. Igazából nem olyan rég került hozzám ( beszámítottam ). Olyan gondom van, hogy 30-nál nem igazán lehet vele többel menni, mert iszonyatosan pörög a motor ( rosszabb mint egy fűnyíró komolyan ) Indulni jól indul gombnyomásra reggel is. Én a variátorra gyanakszom. Tudtok segíteni, hogy mit kezdjek vele? Nekem eddig csak szíjas robogóm volt, de ebben lánc van a szíj helyett. Ezek a variátorok milyen elven működnek?
Válaszokat előre is köszönöm!
Valakinek van ötlete? vagy ez a motor tényleg ennyit kajál
Üdv Gergely
Eddig az Egümotors-tól rendeltem eredeti gyári alkatrészeket, mindig azt kaptam amit kértem. nem tudom mely cégekkel volt rossz tapasztalatod, de bennük eddig nem csalódtam. Igaz nekem csak 50-s robogóm van, de gondolom nagyobb motorokhoz is tudnak rendelni. Persze az árakra azért készülj fel előre, hogy ne érjen meglepetés.
Kymco 300i-hez keresek bontott alkatrészeket: kipufogó, kipufogó-takaró, gumi tömítés a takaróhoz, stb.
Illetve olyan boltot, ahol lehet rendelni mindent (cikkszámom, pontos nevem van) és term. hazánkba szállítanak.
Sajnos két rossz tapasztalatom van hazai boltokkal..
Köszönöm
Amennyiben nincs szikra vagy gyenge akkor azt nagy valószínűséggel a gyújtótrafó hibája okozhatja. Esetleg a CDI, de ahogy olvasom a feszültségszabályzód rossz volt, sajna ez ennyibe kerül, legalább is a gyári. nekem is azt kellett cserélni nemrég. Bár nálam a hiba a túltöltés volt ami miatt cserélni kellett.