Sikerült megoldani a problémát? Annyit megtehetne minden kérdés feltevő, hogy legalább írna visszajelzést, ha már egyszer feltesz egyí kérdést és kap rá választ. Az általam linkelt oldalon a leírás a 146. - 151. oldalon részletesen taglalja a működést és a hibakeresést.
Érdemes lenne részletesen átbogarászni az elektromos rendszert, hogy esetleges zárlatot is ki lehessen zárni. A nyugalmi áramfelvételt is meg kellene mérni. Persze az is lényeges szempont, hogy feltöltés után mennyit használod a motort és van-e elég ideje a menet közbeni töltésre, mert ha rövid távon használod ez is okozhat ilyen jelenséget. Van-e bekötve riasztó egyéb más fogyasztó, másik akkuval is kipróbálni, hogy azzal is ilyen jelenség jelentkezik-e. Feszültségszabályzó ellenőrzése is fontos lehet. A javítási útmutató alapján ellenőrizni az egész elektromos rendszert ha az előbbiek nem vezetnek eredményre: http://www.4shared.com/web/pre...
Sziasztok! Kymco Quannonom van.
A problema az,hogy ha all a motorom akar egy ket napig mintha lemerulne az akkumulator. Nem indul be a motor. Feltoltom az aksit es beindul minden jo par napig megint. Megmertem az akkumulator feszultseget ,a generator tolt. Tudnatok segiteni? Elore is koszonom
Átböngésztem amit küldtél, sok hasznos dolog van benne. Igazából lehet nem rakom vissza mert az inditómotor sem jó! Már akkor is csak nyögött amikor vettem! Most van benne kb. 28000 km ebből 16ot én raktam bele, ideje kicsit átnézni! De amúgy semmi baja!
Na látod, nem kell mindjárt rosszra gondolni. A bendixet érdemes lenne átmosni, hogy a belerakódott olajos port teljesen eltávolítsd. A többi alkatrésszel kapcsolatban annyit mondanék, hogy a leírás szerint ellenőrizd a méreteket ( görgőknél az esetleges alakváltozást, lapolódást ) és csak akkor cseréld ha tényleg szükséges, méret alá kopott a szíj pld. A variátor, kuplung csapágy ellenőrzése se maradjon ki, rugók elfáradása is szóba jöhet. Mint írtam a leírásban részletesen le van írva minden amit ellenőrizni kell
Üdv! Kivettem a bendixet,mert amikor piszkáltam benne akkor párszor meglöktem, és annak volt olyan csörömpölő hangja! Viszont nem múlt el teljesen csak jóval halkabb, alig hallható! Lehet hogy egy variátor görgő+bordásszíj csere megoldja a problémát! Köszönöm szépen a segítséget!
Igen, pontosabban a CVT - fokozatmentes automata váltó, ennek a fedelét vedd le, ott érdemes első nekifutásra leellenőrizni az esetleges meghibásodást, esetleges szoruló alkatrészt, ha ott minden rendben van akkor érdemes elkezdeni más irányban elindulni. Itt részletes leírást találsz: http://www.49ccscoot.com/manua...
Gyári hengerrel szerelt motornál nem sok értelmét látom a cserének. Létezik hozzá áttétel, de nagyobb henger beépítése esetén ajánlják: http://www.egumotors.hu/robogo...
Üdv!
Abban kérnék segítséget hogy van 1 Kymco agility 50 4T motorom 2001-es évjáratú, 50-60 km/h között csörömpölés jön valahonnan a motorból,de ha felengedem a gázt akkor elhallgat!
Előre is köszönöm!
Üdv!
Tudna valaki segíteni még nem szedtem szét első teleszkópot agility 50 4t -ről lenne szó azt szeretném kérdezni, hogy a fejidomot le kell hozzá szedni vagy sem? és a teleszkópszárba hány dl olaj kell?Sajny szivárog az egyik szárból az olaj.
Segítségeteket nagyon köszönöm!
sziasztok eladó a képeken látható Kymco Fever ZX50 normál állapotú adok hozzá egy 70-es Malossi sport vashengert is érdeklődni 06304628251
a robogó Mikepércsen található ára 55.000. Forint
Szeretnék érdeklődni, hogy egy Kymco GR1, DJ50-es robogóhoz honnan tudnék műszaki adatokat találni interneten? A tank mérete kellene, hogy hány literes??
Sikerült megoldani a problémát? Annyit megtehetne minden kérdés feltevő, hogy legalább írna visszajelzést, ha már egyszer feltesz egyí kérdést és kap rá választ. Az általam linkelt oldalon a leírás a 146. - 151. oldalon részletesen taglalja a működést és a hibakeresést.