fúvókát a ktm boltba is lehet kapni de fúrhatsz is magadnak rá nagyobb lukat...
régen olyat is csináltunk még háború előtt mikor még semmi se volt hogy egy kétszázast beforrasztottunk.. fúrónk az volt mindenféle és fúrtunk rá egyre nagyobb lukakat...a drótozásról nem is beszélek már mert abból könnyen bajod lehet ....de volt olyan is...
amúgy a főfúvóka nyélen számít a legtöbbet ....háromnegyed és negyed gáz közti részen a tű görbülete kövérsége alatta meg az alapjárat...
van erre is táblázat hogy mikor melyik régióban mi számít a motornak...de ti azt nem néztek...
már csak azt kéne tudni h mekkora méret alá ne menjek tételezzük fel 38-as karbival? mi az a méret ahol van elég nyál egy nyelezős egyeneshez?:) meg hogy hol szoktatok fúvókát venni?:)
bevagyok...azóta bevan hogy megjöttem cseszkóból...agyvérzés ez a határsáv...
most csörögtem rá anyára.... és egyből kaptam 15 sms-t hogy kerestek ...ebből te 2 szer
na és akkor most nem is tudunk semmit a többi fontos dologrol?
légszűrőd,tömítések,szimeringek,rezonátor,,
példa..
.sokan keményre tömik a kipufogót és az még jól meg is rakódik olajjal és csodálkoznak hogy megváltozik a motorjuk,meg van még sok dolog amire rá kell jönnie mindenkinek és már tudja a tünetekböl mint az orvos a betegséget!
Hát az a helyzet hogy minden verzióban szokott történni a dolog,mert járunk kőbányába,szopatós erdei feljárokon,egynyomos erdei ösvényeken és néha van hogy kilométereken keresztül laposon nyélen....vezetési stílus,hát izé amatőr:D
hát ez a füstölés meg meg tapadás sok mindentöl függ!
hol használod?...hogyan?
egy sziklás terepen ahol csak alig forog a motor ott nem tudod egy könnyen meg ragasztani,de egy lapos vidéken ahol nyélen kergeted ott nagy fúvóka kell!...ott viszont alsó tartományban fulladni is fog!
na és a vezetési stílus..az is mérvadó pörgeted vagy beleváltasz és csak folyatod?..hát ezért kell magadhoz karburálni,és ezért van az a sok variáció is a gyár által megadva
azért majd ha eszedbe jut mi volt megoszthatnád velünk
régen olyat is csináltunk még háború előtt mikor még semmi se volt hogy egy kétszázast beforrasztottunk.. fúrónk az volt mindenféle és fúrtunk rá egyre nagyobb lukakat...a drótozásról nem is beszélek már mert abból könnyen bajod lehet ....de volt olyan is...
amúgy a főfúvóka nyélen számít a legtöbbet ....háromnegyed és negyed gáz közti részen a tű görbülete kövérsége alatta meg az alapjárat...
van erre is táblázat hogy mikor melyik régióban mi számít a motornak...de ti azt nem néztek...
Dani jobbulást. Veszélyes üzem reggel a CSepeli forgalom, főleg a hév állomás körül...
most csörögtem rá anyára.... és egyből kaptam 15 sms-t hogy kerestek ...ebből te 2 szer
látod egy tanulónak mindig egy pofont kell adni elsőre hogy figyeljen!
légszűrőd,tömítések,szimeringek,rezonátor,,
példa..
.sokan keményre tömik a kipufogót és az még jól meg is rakódik olajjal és csodálkoznak hogy megváltozik a motorjuk,meg van még sok dolog amire rá kell jönnie mindenkinek és már tudja a tünetekböl mint az orvos a betegséget!
hol használod?...hogyan?
egy sziklás terepen ahol csak alig forog a motor ott nem tudod egy könnyen meg ragasztani,de egy lapos vidéken ahol nyélen kergeted ott nagy fúvóka kell!...ott viszont alsó tartományban fulladni is fog!
na és a vezetési stílus..az is mérvadó pörgeted vagy beleváltasz és csak folyatod?..hát ezért kell magadhoz karburálni,és ezért van az a sok variáció is a gyár által megadva