erzbergen is meg minden komoly világversenyen ott állnak a szerelők mert a ktm gyár kiírja az adott napra a karburálási táblázatokat mivel kéne menni ..és rohannak vissza szerelők depóba és dobálják is be a cuccokat és sohanemlátott módon mennek a motorok...például..ha figyeltétek...azért ott is milyen fasza a ktm...többiek azt se mondják fapapucs,,,
jó mondjuk ilyen versenyeken legtöbbje narancs ...biztos az is véletlen
azt meglehet oldani táblázat nélkül , hogy nagyjából menjen a motor....so so
de tutira mindent pontosan beállítani nélküle , hogy pont oda és pont akkor pont aznap a versenyen profi legyen a karburálás lehetetlenség ....főleg kétütemnél
Hát azt tudom hogy ez lesz a vége,sok próbálgatás de kell valami támpont hogy honnan induljak.Mert látod megvettem 182-essel,menni nem bírt fulladt füstölt,csökkentettem a fúvóka méretet,most visszafogottabban füstöl,szerintem mehetnék lejjebb,de ha nagyon elveszem az anyagot akkor megragadhat vagy tévedek? ezt szeretném elkerülni...
ha ennyit foglalkozol vele akkor rá kellene jönnöd hogy ami le van írva új korára az akkor sem működik mindig!
én is táblázat meg leírás alapján sehova sem jutottam
elvittem magammal a sok fúvókát,megálltam egy szántóföldön,szétkaptam beállítottam a szintet és megüldöztem hogy ki e fogy a karbi?....
aztán levegőcsavar tekergetés...fullad-e? nem jó!
másik méretű fúvóka....stb
a végén meg jó lett az én stílusomhoz!...ja és ki cseréltem a légszűrőt elsőre mert egy sűrű szar szivacs már eleve keresztbe tesz!
OLD MEG MAGADNAK!...nehéz ezt elmagyarázni
mégis esküdöztök, hogy ugyanolyan a kettő mert a szomszéd báttyja egy külföldi műholdas tévécsatornán látott valami ilyesmit de nem emléxik pontosan már ő se mert rég volt......
jó mondjuk ilyen versenyeken legtöbbje narancs ...biztos az is véletlen