Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

erzbergen is meg minden komoly világversenyen ott állnak a szerelők mert a ktm gyár kiírja az adott napra a karburálási táblázatokat mivel kéne menni ..és rohannak vissza szerelők depóba és dobálják is be a cuccokat és sohanemlátott módon mennek a motorok...például..ha figyeltétek...azért ott is milyen fasza a ktm...többiek azt se mondják fapapucs,,,
jó mondjuk ilyen versenyeken legtöbbje narancs ...biztos az is véletlen
azt meglehet oldani táblázat nélkül , hogy nagyjából menjen a motor....so so
de tutira mindent pontosan beállítani nélküle , hogy pont oda és pont akkor pont aznap a versenyen profi legyen a karburálás lehetetlenség ....főleg kétütemnél
ebben sok igazság van, az a gyári táblázat az ugy kb iránymutatonk jo, de a fele sem igaz..
Egyelőre a főnökömnél van a labda
Hát azt tudom hogy ez lesz a vége,sok próbálgatás de kell valami támpont hogy honnan induljak.Mert látod megvettem 182-essel,menni nem bírt fulladt füstölt,csökkentettem a fúvóka méretet,most visszafogottabban füstöl,szerintem mehetnék lejjebb,de ha nagyon elveszem az anyagot akkor megragadhat vagy tévedek? ezt szeretném elkerülni...
és neked mindegy hány százalékát a bérednek?...
Csak nem

Növesztem kifelé amúgy a kezeimet
Köszönöm szépen zoozee.ezekszerint jó a főfúvóka mérete..:)
ha ennyit foglalkozol vele akkor rá kellene jönnöd hogy ami le van írva új korára az akkor sem működik mindig!
én is táblázat meg leírás alapján sehova sem jutottam
elvittem magammal a sok fúvókát,megálltam egy szántóföldön,szétkaptam beállítottam a szintet és megüldöztem hogy ki e fogy a karbi?....
aztán levegőcsavar tekergetés...fullad-e? nem jó!
másik méretű fúvóka....stb
a végén meg jó lett az én stílusomhoz!...ja és ki cseréltem a légszűrőt elsőre mert egy sűrű szar szivacs már eleve keresztbe tesz!
OLD MEG MAGADNAK!...nehéz ezt elmagyarázni
bevagyok ..szerintem..csak lent van a telefonom...mindjárt előhalászom...
Danikám gyogyuljál.. tutti valami csajt nézegettél ott a reggeli forgalomba aztán oda lett a figyelem..
na ...ebből mindent kell tudnod...
hivnálak ha nem lennél kikapcsolva..
Nem szép...
Közlekedési baleset van a papíron most is, arra meg szerintem fizetniük kell mindenképpen...
Zééé hivlak most.
szalad e?csak ugy hasit
Kössz KT,,Maki sokat segítettél...:)
mégis esküdöztök, hogy ugyanolyan a kettő mert a szomszéd báttyja egy külföldi műholdas tévécsatornán látott valami ilyesmit de nem emléxik pontosan már ő se mert rég volt......
te hát annyira okos vagy meg írkálsz akkora baromságokat, mért nem csinálod meg a nagy eszed segítségével?...csak a bovdenon kel csavarni azt szalad!
megnézném mi van ráírva csak nem vagyok a motor közelében...:)
hát ha nem tudjuk milyen a karbi ami rajta van akkor tényleg csak tippelni lehet...

akartam pontosan megmondani...karbi oldalán amúgy rajta van mi a pálya...le se kell szedni ..elég lelassítani és olvasható...

de a pwk 38-nak ez volt a basic settingje..akkortájt még ez volt a divat...
nekem a CR tulaja mondta.. én sosem néztem meg közelről azt a karbit....
stét