Ez egy fórum, abba szólsz be, amibe csak akarsz. De az életembe ne ugassál bele kisköcsög, mert meg leszel b...va. Nem a csajomat, hanem téged foglak, érted?
Te osztottál le, uh a nyáj őrzést, mint példát felejtsd el!
Az alapvető viselkedési normákban sem vagy otthon sajnos.
Viszont azt tanuld meg, ha már ennyire bölcs vagy, hogy amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten.
Te szóltál hozzám, nem én hozzád. A kutya nem volt kíváncsi a véleményedre. És még neked áll feljebb. Nem sántít ez valahol?
Figyelj már, nem őriztünk együtt sosem nyájat ahhoz, hogy így beszélj velem. Én csak az itt előadott viselkedésed alapján ítéllek meg, és sajnos ez jön le. Te viszont az alap viselkedési normákkal sem vagy tisztában, és ez már kiderült itt a fórumon is. Semmit sem tudsz rólam, főleg az életemről nem. Úgyhogy talán ennyiben is maradhatunk. Az meg hogy ki kinek segít, és ki emberséges....
Hát a karbibeállításnál vagy tűszelep vagy benzincsap problémád lesz. Utóbbit csak cserével lehet orvolsolni. A tűszelepen meg lehet állítani lehelet finoman. Nekem benzincsap gondom volt, tömítéscsere megoldotta a gondomat.
Hát hogy az életemnél többet érne, azt azért kétlem. Az mondjuk nem hat meg, hogy ennyire tartasz. Fele annyi emberség és önzetlenség, becsület lenne benned, mint bennem, már az emberek közé tartoznál. De soha nem fogsz ember lenni, egy felületes, nagyképű, gyökér majom vagy. (és itt nem a motorokhoz való hozzáértésedet kritizálom) Megint ide jutunk, hogy bunkónak kell lennem miattad. Menjél ki inkább motorozni, vagy dugd meg az asszonyt, vagy a barátodat mit bánom én. De ne ezen szarakodjunk már!
hali
sikerült a problémát orvosolni/beállítani a karbit? Nekem ugyanez a problémám van exc 300nál, ha balra döntöm a motort akkor ömlik a benzin . Ráadásul tegnap megadta magát a puszta közepén a gép, aminek az az előzménye, hogy kettő motorozással ezelött lemosva elraktam. Utána következő alkalommal amikor elővettem (1 hétre rá) 1 óráig rugdostam mire beindult (néha egy másodperc erejéig beindult, de aztán egyből leállt) végül sikerült beindítani, és amikor leállítottam utána egy rúgásra indult megint.. elmentem motorozni, nem fulladozott, indult elsőre mindig. Következő motorozásnál garázsból előszedve megint első rúgásra indult, de amikor elmentem már jó sokat, akkor egyszercsak megállt, és azóta nem bírom beindítani. Szikra van (több gyertyával is próbáltam indítani), légszűrő tiszta, üzemanyag jut a hengerbe. Valakinek valami tipp?
Jó. Nem fogok veszekedni veled. Nem én kezdtem megint a szájkaratét. Nagyon egyszerű a történet, én nem szólok hozzád, és te nem szólsz hozzám. Nincs nekem szükségem ilyenekre mint te.
Az egyszerűségről meg inkább ne nyissunk vitát, nem én vagyok a bunkó megint....
Látom egyszerű vagy, mint a faék. A fekete motor nem az enyém, így nem hat meg, hogy nem vetted meg. Az az igazság, hogy az első nagymenő húzásod után, meg is fogadtam, hogy bárki viheti, csak te nem. Többen a fél veséjüket adnák azért a motorért, annyira egyben van, az az átlátszó tankos szutyok...
Helló ha valakit érdekel ami van most
450SXF komplett kipuf rendszer eleje hátulja
EXC 250 2T 2006 os váz
SX-EXC ülés 2005-2007
EXC 525 kormánymagasító
EXC hátsó lengővilla
fekete Excel felnik
2garnitura Brembo fékrendszer
EXC 2006 os gyujtáselektronika
Hátsó PDS gátló hibátlanSx 2007 es , EXC 450 2005ös
stb.....
Nekem nem tűnt sírásnak. Felsorolhatod, hogy mi esett szét rajta. Nyugodtan. Mert nekem nem rémlik. De mondjad nyugodtan, ne tartsd magadban!
És továbbra is jó vételnek tartom a motoromat, és örülök, hogy nem azt a szutyok 2001es fekete-átlátszó tankos motort vettem meg.
azta kurva mekkora szöveg igen idei
majd késő délután kiderül mi van ott,meg mi nincs...
DE LEGALÁBB HA CSAK 2011ESEK IS LEHOZZÁK A SRÁCOK SAJÁT KÖLTSÉGEN ÉS MEGMUTATJÁK ŐKET A LÁTOGATÓKNAK...ITT TÉNYLEG HALOTT A MOTORSPORT...ENNKEK IS ÖRÜLNI KELL!
KTM FOREVER!
Nyilván nem a defektre gondoltam. Csak amióta megvetted, minden motorozás után sírsz, hogy most mi esett szét, mi ment tönkre... Te főzted, edd is meg akkor...
jól van már na...ez itt a keleti vég...ide mindne egy évvel később ér el..még az internet is am meg ki tudja lehet a 012eseket hozzák... annyit tudok,hogy lesznek...duke125 öt emlegette Attila,hogy az mekkora show...engem pont az nem érdekel...de az elektronyost még nem hozhatták el,mert hiper titkos állítólag
hűű az gyors volt..csak egy év a késés (tavaly már azzal motoroztunk)....lassan már itt vannak a 12 -es lovak....kb. másfél hónap és kezdenek szívárogni..... sőt az előfutárokkal már mentem is...
Nyilván ha újat vettem volna, akkor nem kapok defektet.
Nálatok bizonyára nem szakad a gázbovden, nem kapsz defektet, nem fogy a benzin... atyáááám. Erre hazaérni?!
Holnap a Nyíregyházi plázában KTM 2011-es modelljeinek a kiállítása lesz vasárnapig! meglátogatom a gépeket,majd teszek be képet róluk... ma hozták a srácok egyenesen Matinghofen-ből
Az alapvető viselkedési normákban sem vagy otthon sajnos.
Viszont azt tanuld meg, ha már ennyire bölcs vagy, hogy amilyen az adjon isten, olyan a fogadj isten.
Te szóltál hozzám, nem én hozzád. A kutya nem volt kíváncsi a véleményedre. És még neked áll feljebb. Nem sántít ez valahol?
sikerült a problémát orvosolni/beállítani a karbit? Nekem ugyanez a problémám van exc 300nál, ha balra döntöm a motort akkor ömlik a benzin . Ráadásul tegnap megadta magát a puszta közepén a gép, aminek az az előzménye, hogy kettő motorozással ezelött lemosva elraktam. Utána következő alkalommal amikor elővettem (1 hétre rá) 1 óráig rugdostam mire beindult (néha egy másodperc erejéig beindult, de aztán egyből leállt) végül sikerült beindítani, és amikor leállítottam utána egy rúgásra indult megint.. elmentem motorozni, nem fulladozott, indult elsőre mindig. Következő motorozásnál garázsból előszedve megint első rúgásra indult, de amikor elmentem már jó sokat, akkor egyszercsak megállt, és azóta nem bírom beindítani. Szikra van (több gyertyával is próbáltam indítani), légszűrő tiszta, üzemanyag jut a hengerbe. Valakinek valami tipp?
Az egyszerűségről meg inkább ne nyissunk vitát, nem én vagyok a bunkó megint....
450SXF komplett kipuf rendszer eleje hátulja
EXC 250 2T 2006 os váz
SX-EXC ülés 2005-2007
EXC 525 kormánymagasító
EXC hátsó lengővilla
fekete Excel felnik
2garnitura Brembo fékrendszer
EXC 2006 os gyujtáselektronika
Hátsó PDS gátló hibátlanSx 2007 es , EXC 450 2005ös
stb.....
És továbbra is jó vételnek tartom a motoromat, és örülök, hogy nem azt a szutyok 2001es fekete-átlátszó tankos motort vettem meg.
majd késő délután kiderül mi van ott,meg mi nincs...
DE LEGALÁBB HA CSAK 2011ESEK IS LEHOZZÁK A SRÁCOK SAJÁT KÖLTSÉGEN ÉS MEGMUTATJÁK ŐKET A LÁTOGATÓKNAK...ITT TÉNYLEG HALOTT A MOTORSPORT...ENNKEK IS ÖRÜLNI KELL!
KTM FOREVER!
gecsa tényleg késik arrafelé az idő...de ettől még nem éltek tovább
már a naptár idei ?
http://www.quantya.hu/
Nálatok bizonyára nem szakad a gázbovden, nem kapsz defektet, nem fogy a benzin... atyáááám. Erre hazaérni?!