ebben igazad van elfelejtettem írni h 96-os CR(powerjet nélkül),és ugyanolyan a karbi rajta mint nekem,annyi különbséggel h nekem van egy külön alapjárat csavarom,még a CR-én csak a bowden előfeszítésével lehet alapjáratot állítani....
Ő az igen,hát lehet 38 valamelyik user manualban olvastam asszem,szóval nem néztem a karbit,meg nem is mértem.ha 38-nak kell lenni akkor valószínűleg akkora:) Szóval az lenne a kérdésem vele kapcsolatban,hogy mekkora főfúvóka kéne bele? 182-essel vettem,aztán tettem bele 175-öst de szerintem még sokat kap,pedig a gyári karburálási táblázat 172-őt ír....Ez nem olyan nagy eltérés,és mégis úgy füstöl mint a mozdony...Szóval tudnál tippet adni ezügyben?
erre kiváncsi vagyok hogy sikerül neked ezt el intézni?...
nem szívesen ad a tb pénzt motor balesetben sérült emberkéknek!
én voltam így régen de egy vasat sem kaptam elhúzzák a végtelenségig főleg ha a munkahelyed nem kifizető hely a létszám miatt!...legyen szerencséd
Nincs még hivatalos verzió, még a kórházi zárójelentést is elbaszták, mert nem írták bele hogy én munkába menet szenvedtem a közlekedési balesetet (úgy másképp fizeti a TB)...
nem szívesen ad a tb pénzt motor balesetben sérült emberkéknek!
én voltam így régen de egy vasat sem kaptam elhúzzák a végtelenségig főleg ha a munkahelyed nem kifizető hely a létszám miatt!...legyen szerencséd
Folyamatban a visszaszerzése...
mi lett a hivatalos verzió?..szabad tudni kit hoztak ki hibásnak?
Mi történt veled?.....látod az utcán nem szabad motorozni,emlékszel valamire?