jaajj látom már , most olvasom hogy még nincs is motor...
akkor meg mi a picsán akarsz cserélgetni lánckereket? ami még nincs is meg.? mondták már neked hogy elég fáraszto vagy?
biztos mondták már.
bazze egy lánckerék áttétel lehet stilus fűggő, hogy ki milyen stilusban hol motorozik, de akár még talajtol is változtatjuk, te meg már előre azon agyalsz milyenre kéne változtatni azt amivel még nem is mentél...
Nekem nem az a lényeg, hogy a vége legyen több. Hanem, hogy a gyorsulása legyen kicsit dinamikusabb. És ezért tűnik a 14:45 karcsúnak. (de még nincs meg a motor! ) De elvileg jövő hétvégén megyek megnézni, és ha tetszik, akkor el is hozom a kis kéccázast. A tulaj már mindent elmondott róla, a hangját is hallottam, már csak menni kell vele, akkor meg kiderül minden amire kíváncsi vagyok.
De az 125-ös. Kisebb a teljesítménye, azért van rajta az. Ezek a motorok nem végsebességre vannak kitalálva. 90 körül van a végük, de bárhol felmennek. Ha végsebességet akarsz, akkor az egyes lesz hosszú neki, ha értelmetlenül rövidítesz, akkor meg feleslegessé válnak az alsóbb fokozatok...
A motor minden áttétellel ugyanolyan erős. Kérdés az, hogy milyen dinamikus menetteljesítményekre képes. Én 13-45, vagy 14-48-al használtam, ami majdnem ugyanaz.
Hát ez megint olyan kérdés amiről lehet sokáig beszélni,idő meg nincs.Mindent lehet és próbálkoznak is vele.HA a gázbetöltési helyre gondolsz,hogy szelepet tettek bele,az nem jelent semmit.A belselyében az elválasztó dugattyúval lehet játszani,főleg Öhlinsnél,több vagy kevesebb olaj,valamint a nyomással is lehet játszani.Vannak akik + tartályt tesznek hozzá,meg ilyen olyan hűtőket.Nem is írom tovább,ezer a meló.
Sok a lehetőség,a tiéd lehet eltoszták
arra gondoltam,csak nekem a gátló gáztartályát is átalakították anno,egyes japán motorok mintájára,hát nem tudom hogy jobb lett-e.
kényelmesebb volt,de lassultam az amugy sem gyors tempómhoz képest.
hintázott a gép,és semmi sem segített rajta.
Igen büntethetnek! Még pedig ezért:
A forgalmi rendszám azonban minden közúton, vagy a közforgalom elől le nem zárt magánúton (földúton is) kötelező!
Ez csak egy kiragadott részlet volt. Egyébként bárhol megbüntethetnek, mert nincs rendszámod, jogsid, köt.fel.bizt-od.
Erre megoldás:
-Vagy beszerzed őket.
-Vagy nem állsz meg senkinek és nem okozol balesetet.
Ez utóbbinál már sokba kerülhet a dolog, ha megbuksz... De kérdezz meg itt hány embert kaptak már el terepmotorral. (rajtam kívül)
Hello mindenkinek!Nem biztos, hogy ide illik de itt szerintem van olyan ember aki a kérdésemre tudná a választ!
Az lenne a kérdés, hogy adott egy 350-es motor papírok nélkül , közúton ugyebár nem mehet,de ha a rendőrök elkapnak FÖLDÚTON akkor büntethetnek?Ha igen,miért?Ha földúton sem lehet használni akkor hol?
Válaszotokat előre is köszönöm!Jó éjt mindenkinek!
Ja,vettél egy nagyon babát ami nem sok van és nem basztad át utána még magad dollárral lett egy jó telód,meg maradt egy csomó zséd másra Akkó csak értesz hozzá
akkor meg mi a picsán akarsz cserélgetni lánckereket? ami még nincs is meg.? mondták már neked hogy elég fáraszto vagy?
biztos mondták már.
bazze egy lánckerék áttétel lehet stilus fűggő, hogy ki milyen stilusban hol motorozik, de akár még talajtol is változtatjuk, te meg már előre azon agyalsz milyenre kéne változtatni azt amivel még nem is mentél...
,ez már nekem is magas...