Azért inkább felfelé szokták cibálni a meredélyeken, mint előre. Ott meg pont az a jó, ha a villahíd alatt van, mert akkor tudod emelni vele a motor elejét.
nem is hiszek én senkinek,megcsinálom magamnak és nem is adom el!
tettem bele ami kell,teljesen a külsejét is kicseréltem teló olajtol a kerék csapágyig mindent...de még a matricákat is,,,fiam meg tanulta a szerelést legalább
ha nem veszed ki és el van tömődve,mondjuk szervízben felújított motort veszel ahol iskolában tanult szerelők kibaszott sok ragacsot kennek mindenhova...az ugye leválik és eltömít mindent nem veszed ki eltömít minden járatot és megáll a hajtókar!
én így jártam,mondjuk az én faszságom volt mert bíztam a felújításban!
most meg van egy új belseje a motoromnak!
Üdv.KTM Lc4 640 Supermotora.(2005-ös)Hátsó féktárcsát vennék.Ezt az ajánlatot kaptam.Tudja valaki esetleg pontosan mennyiek az adatok?És hogy ez jó e rá?.Előre is köszi.üdv
igaz hogy szart sem ér , mert az első eldőlésnél keresztben áll a kormány akkora egy ratyi kinai kacat, viszont igy aranyban legalább jol néz ki.
viszont van helyette jo drága powerpartos aranybol lévő három csavarpos fáktori azt ha megveszi a polgár akkor legalább nem megy el többet.
tettem bele ami kell,teljesen a külsejét is kicseréltem teló olajtol a kerék csapágyig mindent...de még a matricákat is,,,fiam meg tanulta a szerelést legalább
én így jártam,mondjuk az én faszságom volt mert bíztam a felújításban!
most meg van egy új belseje a motoromnak!
rohadtul nem mindegy mekkora a vastagság azzal változtatod a kompressziot, és a vezérlést (réseket) is..
pl KTM hengertalp tömitésböl van 0,2 - 0,4- 0,5 - 0,75 és ezeket még szokták variálni is tehát többet raknak meg ilyesmi.
amugy szerintem a 0,4-0,5 verzio a legjobb vékonyabbal tul pattogos krosszos, sokkal vastagabal pl 1 mili, vagy az felett pedig tul lágy lesz.
nincs mit 5 ezer.