Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez természetes, köszönöm
Kivághatod nyugodtan, csak _nagyon_ nem mindegy a vastagsága, úgyhogy arra figyelj oda!
csak a henger alatti ment tenkre, sztetekha házilag kivágom kringelitböl az úgy jó, valaki alakalmazta-e már ezt a technikát?
Vagy inkább az a hülye aki úgy meghúzza hogy berágja magát a menetbe!Nekem sose volt gondom a csavarokkal a KTM-en.Ezzel se.Csak érzéssel kell meghúzni őket
kösz.remélem kijön a helyéről. az is hülye volt aki olyan csavart tervezet oda.
amugy az csak egy karc, vagy el van repedve a felnid? ott az elfordulás gátlo mellett..
bezony alá megy, de a roszabb az benne hogy utána nem is engedi kijönni tisztulni....

jo tanács ,vedd le, vagy rakj rá egy végig érőt.
BUGIC.

Én is gondoltam rá hogy leveszem,mert a homok és a sár alá megy, és csiszoló hatást fejthet ki..
Kösz hogy szóltál...
Szerintem olyan 6-os körüli fúróval fúrtam ki,és ami abba bele megy legvastagabb kiszedő.Az a lényeg hogy pontozd be lehetőleg középen,fúrd ki 5-6-os fúróval és ami a furatba rendesen belekap minél vastagabb kiszedő azzal,nehogy beletörjön.Üreges a csavar belseje,mert abba ül bele a fémszűrő,kb 10mm a belső átmérője az üreges résznek.Nekem van két fajta ipari minőségű törtcsavar kiszedőm,az egyik ilyen pálcikás,de a sima mezei típus jobban bevált.Még decemberben csináltam azért nem emlékszem pontosan.Ha így sem sikerül még marad a co-hegesztő,de azt szépen pontosan.Vigyázz a fúrásra,ne szard el a menetet.
helló.mekkora az a csavar kiszedő amivel kibírtad szedni?nekem is szétgányolta a volt tulaj az alsó szűrő csavarját
Gyárit rendeltem bele kompletten o-gyűrűkkel.Karburátor úszóházánál jártam már én is úgy hogy a régi tömítést tettem vissza az új gyári helyett,mert az egy pillanat alatt megnyúlt,a régin meg semmi nyúlás.
Jelenleg a vízpumpa szimering szivat.Először próbáltam a szimering tartót melegíteni,a szimeringet eljegesíteni,de nem igazán akart párhuzamosan a helyére menni.Ezután átdugtam egy keskenyebb csavart a szimeringen és a tartón,pakoltam a szimering és a csavar feje közé alátéteket hogy felfeküdjön,és a másik oldalról húzattam a helyére egy anyával,nehezen de sikerült.A vezérmű tengely végére tekertem egy sor szigetelőszalagot,a szalag végét szépen ráhajtogattam a tengely végére,de ahogy dugtam vissza a tengelyre egy kis darab szigetelőszalag a szimering alatt maradt,tönkre is vágtam a szimeringet mire kibányyásztam alóla.Most hőzsugorcsővel próbálkozom a tengely végén.Ha tud valaki valami bevált technikát az ne fogja vissza magát írja le!
én meg a jó öreg féktisztító majd levegővel kinyomatom.... enni lehet róla
én is rendeltem az enyémhez újat.... de nekem is folyatott az új és a szűrő sem úgy állt benn mint a régibe.... erre fel szereztem egy eredeti használtat nagyon jó bőrbe és azzal fasza se folyás semmi...
Én az alsó fémszűrővel nagyon megszívtam.Össze volt gányolva mind a két fémszűrő feje,rendes tulajként rendeltem is bele két új szűrőt kompletten,de az alsó torx fejűt még légkulccsal sem tudtam kivarázsolni,aztán törtcsavarkiszedővel nagy nehezen sikerült.Visszatettem az újat,meghúztam az előírt nyomatékkal,de eresztette az olajat,faragtam a torx csavarra egy rézalátétet arra pedig az eredetitől egy kicsit nagyobb o-gyűrűt.Remélem ez beválik.
Köszi
Brigéciolba.De szerintem a benzin is jó.Utána meg kifújkálom levegővel azt ennyi végülis.
Olajat én úgy szoktam hogy rakok először 1,3-at beinditom azt legközelebb hidegen még hozzáöntök 1-2decit.Úgy lesz szinten.
jogos a 2 pont.

Te benzinben mosod ki a fém szűrőket?
Úgyvan,utána váltókar melletti meg a blokk alatti aztán a papírszűrők.Vissza mind feltölt olajjal 1,4-1,5liter és GO
és utána jön ki a 2 fém szűrő?
Igen!Az a leeresztő csavar!
kimaradt egy "kell"
Szewa Bugic!
Olajcserénél az alsó-hátsó vízszintes mágnescsavarral kezdeni?