nem hanem a porvédő ajka alatt, és amikor szétrántom a telot a teleszkopszár szimering (ami valojában egy karmantyu és NEM szimering ) annak az olajlehuzo és porvédő ajka között,
Nem a viszkozitáson van a hangsúly!Full szintetikus mind szóval mehet bele.Az meg hogy mi válik be jobban az az évek során válik bizonyossá!Jelen esetben a Motorex 10W-60-as az az olaj amit én ajánlok mert nekem bevált!
Egy időben én is utáltam mint a szart a tellóharosnyát.A 250EXC-t úgy vettem hogy csak egy fél harisnya volt rajta.Egyből le is szedtem mert állandóan tele ment homokkal meg kosszal és dörzsölte a szárat szimeringet mindent.Folyatta is faszán az olajat na szimeringcsere.Tellóharisnyát vettem rá megint de állandóan szoptam vele tényleg tele ment retekkel ugyanúgy és belül dörzsölt mindent a retek.Újabb szimeringcsere Aztán bekentem én is a porvédők belsejét szilikonzsírral és utána nem használtam tellóharisnyát.De amúgy rájöttem hogy csak ezek a Bstar-os meg hasonló ganyé szarok amik nem jók semmire.Mióta szereztem KTM-es harisnyát azóta semmi gondom nincs.Pedig szoktam ellenőrizni hogy megy e alá retek de nem!Szóval most bejött a pówerparcos cucc!Ja meg azért a szilikonzsír is kell bele úgy a tuti
mert az első sáros pocsolya (ami általában az mivel sár nélkűl pocsolya nehezen elképzelhető erdőben ) ahogy átáztatja és kiszárad a por meg ott sikál tovább.
mert folyton szétszaggatták az erdő rejtelmei.
és mert az emberek a teloharisnya felrakása után hajlamosak azt hinni hogy a teleszkopszimering és porvédő semmiféle karbantartást nem igényel, márpedig de.
teloharisnyával is ugyan ugy el tud kezdeni folyatni az olaj, sőt mivel hogy a tisztulás lehetősége elzárt a bejuto ott sikálo por miatt hamarabb megeszi a szimering élét.
ha rendszeresen bekened szilikon zsirral (tudtam hogy valamit elfelejtettem tegnap venni ) a porvédőt és a szimeringet akkor nem lesz gond sose vele.
amugy azt a cuccot anno arra találták ki hogy amikor ilyen igazán nagy mély saras dágványos verseny van (kb cirka 1 évben 1-2 szer) ráhuzzák és ugy mennek vele, utána rögtön leveszik elmossák polcra felrakják, de az amatőr endurosok fent hagyják egész évben had sikáljon alatta a jo kis kvarc.
egyszer nézd meg vb-eb-vagy akár magyar első osztály szinten hányan huznak olyan kotont a telojukra, és kérdezd meg tőlűk miért nem, vajon nem fusa nekik rá?
az érem másik oldala akik páran hordják azok meg szét istenitik, csak az a legjobb mindent visz piros hetes.
Nemtudom talán hogy vegyék a 10W-50-est Kis infó hogy az első EXC négyütemekhez még Shell Advance Ultra 10W-40-est ajánlott a gyár!Na pedig a blokk nem nagyon változott mienkhez képest 2001-óta Csupán csak 2003-04től a Motorex lett a gyári beszállító!
Az enyémbe is újkorától csak Cross Power 10W-60 tolt eddig az előző gazdája, úgyh valószínűleg maradok én is ennél...csak furcsálom, hogy gyárilag miért nem azt ajánlják...
Jaja de én 10W-60-at rakok bele mert már ezt töltök bele 5éve és mindenki ezt ajánlja A 10W-50ről hallottam jót is rosszat is de amúgy nem hiszem hogy hobbi használat mellett látszatra bármi különbség lenne Az akksi meg átlag 4-5 évet bír tökmindegy hogy hogy használod!Én ezt vettem észre
mi a helyzet?
elkelt a szöcske?
van az a kis kézi gázos gyujto amit a csőszerelők használnak azzal melegitsd meg de NE nagyon, mert az összes menetrögzitő kiold 80-fokon,
ha ragasztva van és nem belerohadva akkor ki fog jönni, bár a melegités a belerohadt rozsdán is szokott segiteni.
hajrá.
CSAK szilikon zsir!
Azt szeretném kérdezni, hogy az lehetséges hogy a karburátorban egy csavart menetragasztóval raknak be, mert az istenért se akar kijönni.
Mert ha mindkét márkának adott lenne a viszkozitása,de hát nem
mert az első sáros pocsolya (ami általában az mivel sár nélkűl pocsolya nehezen elképzelhető erdőben ) ahogy átáztatja és kiszárad a por meg ott sikál tovább.
mert folyton szétszaggatták az erdő rejtelmei.
és mert az emberek a teloharisnya felrakása után hajlamosak azt hinni hogy a teleszkopszimering és porvédő semmiféle karbantartást nem igényel, márpedig de.
teloharisnyával is ugyan ugy el tud kezdeni folyatni az olaj, sőt mivel hogy a tisztulás lehetősége elzárt a bejuto ott sikálo por miatt hamarabb megeszi a szimering élét.
ha rendszeresen bekened szilikon zsirral (tudtam hogy valamit elfelejtettem tegnap venni ) a porvédőt és a szimeringet akkor nem lesz gond sose vele.
amugy azt a cuccot anno arra találták ki hogy amikor ilyen igazán nagy mély saras dágványos verseny van (kb cirka 1 évben 1-2 szer) ráhuzzák és ugy mennek vele, utána rögtön leveszik elmossák polcra felrakják, de az amatőr endurosok fent hagyják egész évben had sikáljon alatta a jo kis kvarc.
egyszer nézd meg vb-eb-vagy akár magyar első osztály szinten hányan huznak olyan kotont a telojukra, és kérdezd meg tőlűk miért nem, vajon nem fusa nekik rá?
az érem másik oldala akik páran hordják azok meg szét istenitik, csak az a legjobb mindent visz piros hetes.
remélem elég részletes voltam
Jaja még a gyári yuasa van benne.Bár már kezd meghalni de még lehet tölteni.Lassan 5éves lesz szóval ez várható volt