amúgy ha ilyen olcsó kínaiban gondolkozol akkor nagyobbat kell venni az 6-7 ezer között van és méretében ugyanaz mint a gyári csak 6-vagy 7 amperórát hazudnak rá...
információs jelleggel a gyári yuasa az38- 40 euro..kb...nálunk
laci mivel hidraulikus főldmunkagépekkel dolgozok, és szerelem is öket ha muszáj, ezért van némi fogalmam karmantyu és szimering közötti kűlönbségröl,
szoval nem ugy találtam ki saját kutfőböl,
ettöl mondjuk még én is teleszkop szimeringnek fogom hivni továbbra is, mégha pontosan nem is az.
hát igen mert a szimering az fogja , hogy ne lötyögjön ki belőle az olaj ...de az olajnyomást ahol már komoly van oda karmanytyút tesznek mert az az olaj nyomását kihasználva szorítja a tengelyt nincs rugója...szóval a karmantyú motornál az inkább a hátsó telóban tanyázik..vagy mondjuk főfékhengerben...
ezt magadtól találtad ki? egy munkahengernél pl van karmantyú is meg szimering is. a szimering attól még lehet szimering hogy hosszirányban mozog benne a valami
Sziasztok.
Nem tudjátok hogy tudnám leszedni egy KTM SX 250 es 2003 es motorról a kipufogó véget úgy hogy ne feszengessem szét csavarhúzóval a peremét ? A két csavart kivettem, de meg sem mozdul.. Gumi kalapáccsal már ütögettem, melegen is de meg sem mozdul..
Ki akarom cserélni benne a posztót, vagy üveggyapotot..
Itt a kép----- http://sportmotor.hu/motoros_k...
hanem a felhasználás helye-modja, él kiképzése,
ennyit a tolattyukrol