zoozee
[12380] 2010. augusztus 27. 19:34
persze, hogy folyhat olaj is mert dupla szimmering van a tömbszelencébe egyik a vizet zárja a másik pedig az olajat és közte van a túlfolyó, hogy ne folyjanak össze...
szóval szimeringeket cseréld, meg van ott két "o" ring is és kész....olyan max. 2 ezer az anyag kb.. meló meg 20 perc a víz le-felengedés miatt......azt azért nézd meg hogy a szimmering futófelület nincs-e összebaszva vagy megrohadva...sajnos ez a te esetedben pont a veztengely vége és így nem cserélhető/javítható eccerűen de meglehet csinálni....mert az amúgy jó veztengelyt sokszor ki akarják cseréltetni szervízekben és az 100-120 euro kb...azt ne engedd
Én is tanácstalan vagyok telőharisnya ügyben! Zé te pontosan milyet is használsz? Nem értettem tökéletesen a mondanivalódat, bocs.
Ronis te miért hagytad el végleg a harisnyát? Válaszokat előre is köszi!
UI: Sikerült szombaton megkergetni végre az újoncot és ő volt az erősebb Kicsit össze is törtem magam
én nem nevezném az MC-4 oldalfalát olyan hude puhának, amugy sokan szeretik azt a gumit ,csak szikla közelébe ne menj vele mert abűtykök azonnal elmennek borért
a sixdays-nek tényleg jol terűlős puha az oldala, de az fim-es gumi ,
mondjuk elöl a sixdays egy vicc, az összes bűtykét ledobja a szélső sorrol a sziklásban.
én például most hátra MC-5-öt raktam fel aminek anyira erős merev oldalfala van hogy már 0,4-el járok vele hogy valamit terűljön, szikláson.
persze erdősben jol megy mert akkora bűtykök vannak mint egy szivlapát, nem is törik, de extrémkedős sziklás helyen csunyán szar.
jó neki lehet hinni...
persze versenyzői szemmel...mert mindíg friss gumival járnak és amikor vadiúj a michelin és nincs benne kb.100 -200 km tényleg kemény... de lehet kövesbe menni vele alacsonyabb nyomással is meg defekttel is hazajössz ..sőt el is indulhatsz vele otthonról...
amúgy a metzeller se puha nehogy meglepődj....
nem olyan mint a mitas, hogy kézzel leszerelem meg felteszem...
A. Peti javasolta ezt a gumit, ezzel lett bajnok 2006-ban endúró II. osztály E3-ban...
Azt mondta, hogy a mostani michelinekkel az lett a baj, h keményebb lett az oldalfaluk és nem terülnek annyira, mint régen...ellenben a metzeler-rel, ami "sokkal" jobban terül uolyan nyomáson...
hát az s12 helyett ne beszéljenek rá semmire ha rám hallgatsz de nem akarlak rábeszélni csak ez több embernek bevált........főleg előre nem állok szóba senkivel ezügyben...
...nekem volt metzeller de odaadtam haveromnak (hori67)drz re és nem volt panasza...úgyhogy nem lehet rossz gumi ...pedig csúnya helyekre jár drz vel...még oda is ahova a nagy ktm esek fele is csak nézni jár......meg megjárta vele erdélyt is pont...
amúgy ilyen rábeszélésekre én mindíg azt mondom nézd meg ki mondja ..miért....és nézd meg azt is , hogy motorozik vele....
mert a beszélgetősökből meg a boltosokból sokat láttam már...igaz csak állni a pálya szélén....szóval a fele az ilyennek műanyagkatona...
itt ugyan olajfolyás van de remélem segít:
zoozzee válasza :
zoozee
[12380] 2010. augusztus 27. 19:34
persze, hogy folyhat olaj is mert dupla szimmering van a tömbszelencébe egyik a vizet zárja a másik pedig az olajat és közte van a túlfolyó, hogy ne folyjanak össze...
szóval szimeringeket cseréld, meg van ott két "o" ring is és kész....olyan max. 2 ezer az anyag kb.. meló meg 20 perc a víz le-felengedés miatt......azt azért nézd meg hogy a szimmering futófelület nincs-e összebaszva vagy megrohadva...sajnos ez a te esetedben pont a veztengely vége és így nem cserélhető/javítható eccerűen de meglehet csinálni....mert az amúgy jó veztengelyt sokszor ki akarják cseréltetni szervízekben és az 100-120 euro kb...azt ne engedd
Ronis te miért hagytad el végleg a harisnyát? Válaszokat előre is köszi!
UI: Sikerült szombaton megkergetni végre az újoncot és ő volt az erősebb Kicsit össze is törtem magam
ke-nak.html
és a felső műanyag csuszkát le kell venned rola ha telo harisnyát akarsz rárakni.
célszerű a teloszárat motorozás elött egy darab rongyal letörölni..
kb 2 éve már nem használok, inkább karbantartom a telo szimeringet porvédőt szilikon zsirral, és a dolog tökéletesen működik,
a sixdays-nek tényleg jol terűlős puha az oldala, de az fim-es gumi ,
mondjuk elöl a sixdays egy vicc, az összes bűtykét ledobja a szélső sorrol a sziklásban.
én például most hátra MC-5-öt raktam fel aminek anyira erős merev oldalfala van hogy már 0,4-el járok vele hogy valamit terűljön, szikláson.
persze erdősben jol megy mert akkora bűtykök vannak mint egy szivlapát, nem is törik, de extrémkedős sziklás helyen csunyán szar.
Telóvédőharisnyából a gyári KTM-eset használod?
persze versenyzői szemmel...mert mindíg friss gumival járnak és amikor vadiúj a michelin és nincs benne kb.100 -200 km tényleg kemény... de lehet kövesbe menni vele alacsonyabb nyomással is meg defekttel is hazajössz ..sőt el is indulhatsz vele otthonról...
amúgy a metzeller se puha nehogy meglepődj....
nem olyan mint a mitas, hogy kézzel leszerelem meg felteszem...
Azt mondta, hogy a mostani michelinekkel az lett a baj, h keményebb lett az oldalfaluk és nem terülnek annyira, mint régen...ellenben a metzeler-rel, ami "sokkal" jobban terül uolyan nyomáson...
...nekem volt metzeller de odaadtam haveromnak (hori67)drz re és nem volt panasza...úgyhogy nem lehet rossz gumi ...pedig csúnya helyekre jár drz vel...még oda is ahova a nagy ktm esek fele is csak nézni jár......meg megjárta vele erdélyt is pont...
amúgy ilyen rábeszélésekre én mindíg azt mondom nézd meg ki mondja ..miért....és nézd meg azt is , hogy motorozik vele....
mert a beszélgetősökből meg a boltosokból sokat láttam már...igaz csak állni a pálya szélén....szóval a fele az ilyennek műanyagkatona...