Sziasztok!
Lenne egy kérdésem !
KTM Exc-met szeretném átalakítani és az első fékrendszerrel gondban vagyok.
Az a problémám ,hogy ! 310mm tárcsát szeretnék venni mert ugye az való a 4 és 6 dugattyús nyergekhez de a féknyeregre nincs még elegendő pénzem és szeretném használni ideiglenesen a gyári 2 dugosal. Jó e hozzá a 320mm átalakító csak mert külön 310mm-hez nem találtam. Vagy vegyek inkább 320mm tárcsát ? Mert ahhoz van átalakító de úgy tudom hogy az nem jó a 4 illetve a 6 dugos nyergekhez vagy esetleg van e azokhoz is valami külön átalakító?
na..megnéztétek amit tegnap írtam? ...hogy így szétszedve visszanyomva a dugattyút alapra ...ki tudod -e pumpálni megint ...?
esetleg egy vízpumpafogóval (papagájcsőrű ) megfogni és nyomvatartani.... ide a golyóra rádobsz egy 10 -es anyát és visszanyomod és tartod ..és a másikotok kuplunggol megpumpálja hogy a fogó szorítása ellenére is kijön -e a dugó....
szóval ezt kéne tesztelni ...kellett volna .....
ez annyi hogy a hidraulika működik -e?
még annyi hogy olajszivárgás nincs-e ...légtelenítő el van-e zárva csőcsatlakozás meg van e húzva bikára...nem levegősödhetett -le...stb...
de ezt amit írtam nézze meg ....
szerintem itt lesz a baj hogy a magura megkukult...vagy csak légteleníteni kell...
Köszönöm a felajánlást asszem megvárom míg megint szivárogni kezd aztán csere egy újra. Úgy gondolom az a legfrankóbb megoldás, gondolom te is ezt javasolnád ha van stex... Arra feléd nem macerálnak a gazdák kint az erdőben vagy a mezőn hogy ha motorozol?
Szép környék a tiéd jó lenne barangolni arra egy jó adagot.
Lenne egy kérdésem !
KTM Exc-met szeretném átalakítani és az első fékrendszerrel gondban vagyok.
Az a problémám ,hogy ! 310mm tárcsát szeretnék venni mert ugye az való a 4 és 6 dugattyús nyergekhez de a féknyeregre nincs még elegendő pénzem és szeretném használni ideiglenesen a gyári 2 dugosal. Jó e hozzá a 320mm átalakító csak mert külön 310mm-hez nem találtam. Vagy vegyek inkább 320mm tárcsát ? Mert ahhoz van átalakító de úgy tudom hogy az nem jó a 4 illetve a 6 dugos nyergekhez vagy esetleg van e azokhoz is valami külön átalakító?
Itt a KTM power parts-os kiegészítőknél a 310mm tárcsát írják.
http://www.ktm.com/index.php?i...
http://www.ktm.com/index
.php?i...
(azt meg kimész beindítod aztán megnyíggatod kicsit azután szétold...ilyen tele fék tele gáz megrúgatod aztán jó ...)
amúgy mit érezni a karon nagyon könnyű..olyan mintha nem csinálna semmit ?
esetleg egy vízpumpafogóval (papagájcsőrű ) megfogni és nyomvatartani.... ide a golyóra rádobsz egy 10 -es anyát és visszanyomod és tartod ..és a másikotok kuplunggol megpumpálja hogy a fogó szorítása ellenére is kijön -e a dugó....
szóval ezt kéne tesztelni ...kellett volna .....
ez annyi hogy a hidraulika működik -e?
még annyi hogy olajszivárgás nincs-e ...légtelenítő el van-e zárva csőcsatlakozás meg van e húzva bikára...nem levegősödhetett -le...stb...
de ezt amit írtam nézze meg ....
szerintem itt lesz a baj hogy a magura megkukult...vagy csak légteleníteni kell...
A tegnapira visszatérve, levette haver a munkahengert és lefényképeztük. Visszarakta de még mindig valami gebasz van. Mit ronthatott el?
Köszönöm a felajánlást asszem megvárom míg megint szivárogni kezd aztán csere egy újra. Úgy gondolom az a legfrankóbb megoldás, gondolom te is ezt javasolnád ha van stex... Arra feléd nem macerálnak a gazdák kint az erdőben vagy a mezőn hogy ha motorozol?
Szép környék a tiéd jó lenne barangolni arra egy jó adagot.
Oké,rendben,csak kíváncsiskodtam...