jó dolog...hozzáteszem enduroba...nem mondom, hogy a legjobb találmány 100 év alatt mert a kézvédő második helyre tette...de csakis a teljeset nem ilyen félbevágott szarokat mert azok után annyit szimeringezünk, hogy nem is értem melyik barom gondolta , hogy az jó akármire is...
szóval mi használjuk újkoruk óta minden patika...nekem pl. 4 éve fent van és originál a szimmering ha faszát használsz belőle nem felmosórongyot meg tépőzárasat meg "nagyonutángyártott" vicceket (mert van belőlük szerintem drótból font is ) nem is bassza össze telószárat...
Mindenesetre köszi a tippeket Az a nagy helyzet, hogy a váltó számomra sötét folt a tudományom terén Szóval mindenképpen szagemberre bízom a dolgot. Csak kiváncsiskodtam, hogy mégis mekkora lehet a baj.
Sziasztok.
Nem tudjátok hogy tudnám leszedni egy KTM SX 250 es 2003 es motorról a kipufogó véget úgy hogy ne feszengessem szét csavarhúzóval a peremét ? A két csavart kivettem, de meg sem mozdul.. Gumi kalapáccsal már ütögettem, melegen is de meg sem mozdul..
Ki akarom cserélni benne a posztót, vagy üveggyapotot..
Itt a kép:http://sportmotor.hu/motoros_k...
de most komolyan, szétkapod és rögtön fogod látni mi a bibi, de igy kivűlröl megmondani hogy most a léptetővilla tengely, vagy a rögzitő, esetleg valamelyik léptető villa szorul, elég tippelgetös dolog lenne.
Adott egy nagykorú 250-es EGS KTM. Váltó 1-től 5-ig felfele müködik, viszont visszagangoláskor 3-as tájékán megáll, ha 10-szer nyomom le a váltókart akkor is (illetve mikor, hogy). Aztán kis ügyeskedéssel vissza lehet tenni 2-be. Akkor megint működik fel-le 3-ig, csak, ha föléváltok visszafele 3-nál akad ismét.
Ha érthető volt a mondókám, mi mehetett gajra a technikában?
Sziasztok.
Nem tudjátok hogy tudnám leszedni egy KTM SX 250 es 2003 es motorról a kipufogó véget úgy hogy ne feszengessem szét csavarhúzóval a peremét ? A két csavart kivettem, de meg sem mozdul.. Gumi kalapáccsal már ütögettem, melegen is de meg sem mozdul..
Ki akarom cserélni benne a posztót, vagy üveggyapotot.. http://sportmotor.hu/motoros_k...
Hali,
Válasszuk 3 részre a dolgot. Vagy veszel gyári szettet amit egyébként belinkeltél, 310-es tárcsával, Vagy veszel 320-as tárcsát átalakítóval (amit lehet kapni) és használod a gyári 2 dugós nyerget, bár sok fékhatásra ne számíts, vagy veszel egy 4-6 dugód alsó nyerget hozzá egy 320/310-as tárcsát és csináltatsz egy átalakítót hozzá (na ettől bevérzik a szemed egy fékezés után)
. A gondok a következőek:
1. ha küllős a kereked az alsó nyergek 99%-a nem fér el
2. kell egy felső munkahenger is, mert a gyári nem tud elég mennyiségű és nyomású olajat produkálni.
3. Alap hogy fém fékcső ami összeköti őket.. gumicső felejtős
4. Sajnos KTM-re eleve nehéz tárcsát találni (én is azt hajtok)
Persze amit leírtam nem olyan húzós a gázos pont az átalakító De arra is van megoldásom. A többit szóban ha érdekel.
Atis
és a Metzeler MC4 gummáról van valami tapasztalatod? Nagyon rá akarnak beszélni az S12 helyett...