Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi...
és a Metzeler MC4 gummáról van valami tapasztalatod? Nagyon rá akarnak beszélni az S12 helyett...
jó dolog...hozzáteszem enduroba...nem mondom, hogy a legjobb találmány 100 év alatt mert a kézvédő második helyre tette...de csakis a teljeset nem ilyen félbevágott szarokat mert azok után annyit szimeringezünk, hogy nem is értem melyik barom gondolta , hogy az jó akármire is...

szóval mi használjuk újkoruk óta minden patika...nekem pl. 4 éve fent van és originál a szimmering ha faszát használsz belőle nem felmosórongyot meg tépőzárasat meg "nagyonutángyártott" vicceket (mert van belőlük szerintem drótból font is ) nem is bassza össze telószárat...
Csá Zé! Telóvédő harisnyáról kifejtenéd az álláspontodat? Jó dolog vagy sem?
van egy zsír új dobom 2006 os....
Mindenesetre köszi a tippeket Az a nagy helyzet, hogy a váltó számomra sötét folt a tudományom terén Szóval mindenképpen szagemberre bízom a dolgot. Csak kiváncsiskodtam, hogy mégis mekkora lehet a baj.
csináld meg a mocit ztán gyere te is bővíteni a 2T-sek táborát szerválj egy 200EXC-t még én is boldog lennék ha szereznél egy olyat
dugd be a végét és nyélgáz
Sziasztok.
Nem tudjátok hogy tudnám leszedni egy KTM SX 250 es 2003 es motorról a kipufogó véget úgy hogy ne feszengessem szét csavarhúzóval a peremét ? A két csavart kivettem, de meg sem mozdul.. Gumi kalapáccsal már ütögettem, melegen is de meg sem mozdul..
Ki akarom cserélni benne a posztót, vagy üveggyapotot..
Itt a kép:http://sportmotor.hu/motoros_k...
És nálad mi az eladás oka ?
a válto.

de most komolyan, szétkapod és rögtön fogod látni mi a bibi, de igy kivűlröl megmondani hogy most a léptetővilla tengely, vagy a rögzitő, esetleg valamelyik léptető villa szorul, elég tippelgetös dolog lenne.
60e Ft!
Sziasztok!

Adott egy nagykorú 250-es EGS KTM. Váltó 1-től 5-ig felfele müködik, viszont visszagangoláskor 3-as tájékán megáll, ha 10-szer nyomom le a váltókart akkor is (illetve mikor, hogy). Aztán kis ügyeskedéssel vissza lehet tenni 2-be. Akkor megint működik fel-le 3-ig, csak, ha föléváltok visszafele 3-nál akad ismét.
Ha érthető volt a mondókám, mi mehetett gajra a technikában?
Szia! Mennyiért tudnál?
Van egy vadi új Beringer radiális supermoto nyergem, ha érdekel...
palcsee
Bővebb információt tudnál adni a kerékagyakról kép,szin,állapot érdekelne !
mail: godofwar@freemail.hu
Szewa!
Én tudok zsír új "0"km-es 2006-os dobot, ha érdekel...
Sziasztok.
Nem tudjátok hogy tudnám leszedni egy KTM SX 250 es 2003 es motorról a kipufogó véget úgy hogy ne feszengessem szét csavarhúzóval a peremét ? A két csavart kivettem, de meg sem mozdul.. Gumi kalapáccsal már ütögettem, melegen is de meg sem mozdul..
Ki akarom cserélni benne a posztót, vagy üveggyapotot..
http://sportmotor.hu/motoros_k...
http://youtu.be/D014dStDnNo


Látom mki motorozik....csak én "fotelcrossom"
Az annyiért ajándék


Amúgy nekem mikor lesznek gyári kerekeim?
Keresek Ktm 450 exc gyári dobot,csak jó állapotú érdekel.Új vagy régi fajta mindegy.Ha esetleg vki tud eladót jelezze..
50-ért van 2db Talon.
http://sportmotor.hu/motoros_k...

csak érdekességnek....über szép!
palcsee: hát attól függ h menniybe lenne néztem 80ér de anyit sajnálok kiadni érte!
Hali,
Válasszuk 3 részre a dolgot. Vagy veszel gyári szettet amit egyébként belinkeltél, 310-es tárcsával, Vagy veszel 320-as tárcsát átalakítóval (amit lehet kapni) és használod a gyári 2 dugós nyerget, bár sok fékhatásra ne számíts, vagy veszel egy 4-6 dugód alsó nyerget hozzá egy 320/310-as tárcsát és csináltatsz egy átalakítót hozzá (na ettől bevérzik a szemed egy fékezés után)
. A gondok a következőek:
1. ha küllős a kereked az alsó nyergek 99%-a nem fér el
2. kell egy felső munkahenger is, mert a gyári nem tud elég mennyiségű és nyomású olajat produkálni.
3. Alap hogy fém fékcső ami összeköti őket.. gumicső felejtős
4. Sajnos KTM-re eleve nehéz tárcsát találni (én is azt hajtok)

Persze amit leírtam nem olyan húzós a gázos pont az átalakító De arra is van megoldásom. A többit szóban ha érdekel.
Atis
Mennyit szánsz rá?