Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"működött faszájul viszont fémes hangon visított,,
akkor most mégse?
Sziaztok!Szeretnék érdeklődni hogy ismeritek-e ezt a Exc300-as motort?"2002-es kinti papiros.Mennyitérhet ha jó motorikus állapotban van?
na, köszönöm
csapágy csak nem lett oda ha szépen jár? sztem
na én pont ne ez a fajta vagyok a derbi szarossendámat is felujitva adtam el h ne legyen az h én mi köcsög vagyok sőt nem is árban adtam el, többi ott volt 360 meg még többért az enyémet meg 280ért vitték el, majd jön mingyá a duma h kit érdekel ok akkor nem kell motort venni tőlem mert sthil olajal használtam......... ezután nem fogom elhiheted
a benzin nem rozsdásodik!
megkergetted,vagy a hengerfej tömítésnél belerobbant a víztérbe és be szívta a vizet vagy ezer oka lehet...ha szerencséd van akkor csak a főtengely csapágy lett oda ha nincs akkor a hajtókar is
vedd le a hengert és pörgesd meg kézzel a főtengelyt hallod ha a csapágy....tanuljál mindenki így kezdte
hüvelyes, azon sztem nincs nicasil vagy van? nem értek hozzá
még nikasilos volt a hengered ?
a henger falán ilyen rozsdás olajos foltok vannak, és én a benzinre gondoltam
majd lökök fel valami képet
szia maki írtam gasgasba neked
a visítást mivel mosod ki mert olyan nekünk is kéne...
szabi cbr -t azt max . mi fogjuk elcserélni egymásközt úgylátom
amúgy nem a stihlolaj a ludas ....mégha nem is az a legjobb választás egy ilyen motorba...
amúgy neked nincs fényképezőgéped , hogy látnánk is mi a rajz ?
ktm -nek meg másfél évre elvan adva az összes kétüteműje crossba fullra ...enduró is nemkicsit ...nem nagyon tudunk majd venni ...már alig tudunk rendelni..............megint egy nagy okosság volt a japóktól , hogy leálltak.. ahelyett hogy betegre keresnék magukat a kéttéikkel.......de ahogy szokott ez lenni megint a ktm lesz a hibás mint a 350 esnél mikor kimaradtak a terepsport egyik legnagyobb sikersztorijából......meg a dakarnál mikor 450 re akarták szorítani őket a megbeszélés ellenére..aztán ennek is az lett a vége hogy csak lett 450 rally aztán kifújták az orrukat azzal is a fél világnak a homokban...,...na mindegy.... már hétfőn volt új 4T endurónk....és nemsokára abból is jönnek az újak ....úgyhogy azthittük az 530 at jövőre kell eldobni...de tévedtünk idén lejárt a mandátumuk...sietnek a fiúk...
na leszadtem a hengerfejet és semmi baja nincs ahogy láttam viszont ilyen rozsdás foltok jelentek meg rajta esetleg víz is besegitett a dologban
pl tegnap a gyertyát kicseréltem berugtam müködött faszául viszont visitott fémes hangon szoval 3 forgás utánazzonal kinyomtam
valoszinü viz is besegített a dologban?
ezekszerint nem lehet nagy a problem nem-eee?
mi a teendö kimossam benzinnel esetleg a hengert meg a hengerfejet h kitisztuljon?
adok érte CBR-t
Itt-ott akad még...
Van még japán 2T cross
Ja, most csak érdeklődni szerettem volna néhány dologról. Motor vásárlás pedig még mindig március közepe-végén lesz, esetleg április eleje. És nem sírtam mert ha sírok, az nagyon rossz... mindenkinek
Gondolom mert az egyes gyártók különböző értékeket írnak elő.
A japán 2T krosszokba jellemzően 1:30 körüli keverési arányt írnak elő, a KTM-eknek meg 1:40 és 1:60 közöttit.
Hát én olvastam olyat is, hogy most nem tudom hogy igaz-e , gyári adat szerint 1:60as keverést írnak a géphez, én pl. 1:40el használom, castrol olaj, soha semmi bajom sem volt, mikor elindítom(hideg a motor) akkor egy fél percig füstöl, aztán megszűnik és tök jó, viszont vannak olyanok, akiknek atom füstöl az egész, gondolom sokat tesznek, vagy nem tudom,
Valószínü több benzin komolyabb az égés és erősebb a gép Jól gondolom?De szerintem pattanjunk le a Stihl olaj témáról már unalmas!Ha használtan veszel motort ezzel számolnod kell hogy az előző élete lehet nem volt túl rózsás.Amúgy ezek versenymotorok szóval nem is értem mit sírsz ezen úgyis fel kell újítanod.De előbb vegyél szerintem már végre valami motort azt utána vakard a fejed ilyeneken!Amúgy lelakott gépeket nézegetsz számolj majd utána hogy ők se boltba jártak a motorral szóval nyúlsz majd te is bele a pénztárcába
Na igen... viszont, ha te egy jóhiszemű vásárló vagy, akkor jól beszophatod vele. Mert a hengerbe meg a motorba nem látni bele. Nem is értem, miért kell ilyen szarokon spórolni. Hihetetlen...
Viszont egy kérdés, sokan 1:30 keveréket használnak mások 1:50et. Még mielőtt bárki azt mondaná, hogy az az olaj mennyiségére vonatkozik, szeretném megjegyezni, hogy nem arra vagyok kíváncsi. Hanem arra, hogy miért használnak szegényebb olajtartalmú keveréket néhányan?
Nem véletlen vannak rendes, normális olajok, faszomnak ilyet bele rakni? ha fát vágni akarsz, akkor a fűrészbe tegyél azt, ezen spórolni elég gáz , és akkor jöhet a kérdés, hogy maga a blokk esetleg megkapott-e mindent