Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na látod Yahzee! Van ez a "fajta" tulaj meg van a normális, és ha valaki azt meri kiírni hogy a motor tényleg patika, akkor már akit esetleg érdekelne, akkor az nem hiszi el, mert hogy ez a szokásos "marketing" duma. Azt mondom, hogy aki stihllel használta, annak úgy kell, ez van.cumi. Majd tanul belőle!
Istenem... én már nem is merek KTM-et venni. Honnan jött az ötlet, hogy STIHL olaj? ÚÚÚÚristen. Miért nem nézted, mit ajánl a gyár. Vagy miért nem kérdezel...így megkínozni egy jó gépet, apám... remélem én amit venni akarok, az nem kapott ilyet... (nem sértegetni akartalak, de elhűltem teljesen most)
Hi Mindenkinek!
Olcsóbban adom a motorom,hátha valakit érdekelhet...
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Nincsmit használjátok egészséggel
Ezt én is köszönöm
Én is Elf párti vagyok
Ami még fontos a teljesítmény szinten, minősítéseken kívül, az az olaj 100 C°-os viszkozitása, kb. ez az érték határozza meg azt hogy milyen jól kn az olaj magas hőmérsékleteken.
Normálisabb olajaknál 10 feletti ez az érték.
Racing olajoknál 20 körüli.
Castrol power 1: 7,6 mm2/s
Elf: 11 mm2/s
Köszi Tesa!
Tessék adok egy kis segítséget ha valamit akarsz rajta bütykölni!De csak azért mert "irigykedek hogy faktorid van"
Sziasztok!Valaki esetleg nem tud valami KTM-es nyíltnapról ebben az évban ahol 990Adventuret lehet kipróbálni?
Ja elég ha nem szívott be valami retket a fúvóka vagy esetleg vizet akkor nem kell azt bojgatni,teszi a dolgát.Legalábbis enyém igen!
Na, ez érdekelt köszi!
Akkor elég évente 1x, szezon előtt szétszedni és f@szagányosan kipucolni...
Ja a 2T hát igen fél óra és belelátsz mindenbe Nembaj lesz nekem is egyszer olyan háromszázasom
Ja vagy 3-4szer szedtem szét de nem teljesen.A fúvókákat könnyen kiszeded csak kiforditod kicsit a karbit a benzincsap felé és szépen ki lehet csavarni mindet!Az alján lévő 6lapfejü csavart ki szoktam tekerni ha sokat áll a gép.Le szokott benne ülepedni a retek.Amúgy nem piszkálom ha nem muszály!
jobb meggyőzödni a dolgokrol, az a biztos, meg a 2t hengert lekapni még kényelmes tempoban is max fél ora.

amugy megérte leszednem , mert a hengertalpat kicserélem 0,5-re ,merthogy a legkisebb volt benne a 0,2-es azzal meg tul pattogos krosszos a holmi, (KZ Racing.)
most majd szelidűl még egy picit.
Milyen kopást akarsz 100 óránál?
Kb 5-6 éve volt valami rally jutaspusztán és a hajmai kúttól jött velünk egy gyerek cr500al.
Full tankal indult és jutaspusztán belecsúszott az 5literes kanna cucc.!
Akkor volt nekem dr600am 23literes tankal.
Ha valakinek kifogyott a benzin egyből nézett rám mindenki mint a shrekből a macska.
Én voltam a tanker!
na megyek összecsavarozom a KTM-et...belenéztem milyen a bele, de olyan szép volt megvakultam,
sőt rámértem indikátor orás hengerfurat mérővel a kopásra, de nem volt mit mérni annyira alap méretes.
erröl most eszembe jutott hogy azt sem tudom pl a KX 500 menyit evet, pedig motoroltam vele 1,5 évig, lehet hogy sokat, vagy nem,... vagy de..?
tudom ez egy fontos dolog menyit eszik egy verseny enduro motor,


igérem egyszer majd megmérem, vagy nem de az biztos.
Mivel motorozol?
RÖNÓval hogy elf.et raksz bele?
Meg hát az is hogy nem mérte még meg hogy mennyit eszik a 300.
Ha megmérte volna nem menne annyit!
Mer' egy ökoterrorista brutális állat vagy
amit Dani belinkelt ,full synt ELF 2T RACING.

nem egyszer néztem már be a belébe , dugo alja, főtengely, hajtokar mind csodafaszán ragadosan rátapadva az olaj, a dugo teteje is csak anyira kokszos amennyi elvárhato, nicasil szép, nincs ragadás , indikátor ora szerinti kopás is minimális szoval szerintem hibátlan cucc jol dolgozik.

és nem utolsosorban jo az ára, márpedig én elég sok benyát elfűstölök heti szinten,.
pontiosabban mien elfet használsz ronis báttya
amugy hamár 2t kűlön olaj , szerintem tul van misztifikálva ez az olaj téma,
ezek a mai full synt 2t olajok már mind tudják bőven azt amit tudniuk kell, olajozásilag, kokszolodás ,tapadás és mindenféle követelmény szerint,

arrol meg már nem is szolva hogy ENDURO-rol beszélűnk ahol a terep változatossága miatt sok lefelé gurulás van, és hasonlo hely ahol nincs tempo, sőt még pörgés se... szoval van ott olajozás dögivel.