Na látod Yahzee! Van ez a "fajta" tulaj meg van a normális, és ha valaki azt meri kiírni hogy a motor tényleg patika, akkor már akit esetleg érdekelne, akkor az nem hiszi el, mert hogy ez a szokásos "marketing" duma. Azt mondom, hogy aki stihllel használta, annak úgy kell, ez van.cumi. Majd tanul belőle!
Istenem... én már nem is merek KTM-et venni. Honnan jött az ötlet, hogy STIHL olaj? ÚÚÚÚristen. Miért nem nézted, mit ajánl a gyár. Vagy miért nem kérdezel...így megkínozni egy jó gépet, apám... remélem én amit venni akarok, az nem kapott ilyet... (nem sértegetni akartalak, de elhűltem teljesen most)
Én is Elf párti vagyok
Ami még fontos a teljesítmény szinten, minősítéseken kívül, az az olaj 100 C°-os viszkozitása, kb. ez az érték határozza meg azt hogy milyen jól kn az olaj magas hőmérsékleteken.
Normálisabb olajaknál 10 feletti ez az érték.
Racing olajoknál 20 körüli.
Castrol power 1: 7,6 mm2/s
Elf: 11 mm2/s
Ja vagy 3-4szer szedtem szét de nem teljesen.A fúvókákat könnyen kiszeded csak kiforditod kicsit a karbit a benzincsap felé és szépen ki lehet csavarni mindet!Az alján lévő 6lapfejü csavart ki szoktam tekerni ha sokat áll a gép.Le szokott benne ülepedni a retek.Amúgy nem piszkálom ha nem muszály!
jobb meggyőzödni a dolgokrol, az a biztos, meg a 2t hengert lekapni még kényelmes tempoban is max fél ora.
amugy megérte leszednem , mert a hengertalpat kicserélem 0,5-re ,merthogy a legkisebb volt benne a 0,2-es azzal meg tul pattogos krosszos a holmi, (KZ Racing.)
most majd szelidűl még egy picit.
Kb 5-6 éve volt valami rally jutaspusztán és a hajmai kúttól jött velünk egy gyerek cr500al.
Full tankal indult és jutaspusztán belecsúszott az 5literes kanna cucc.!
Akkor volt nekem dr600am 23literes tankal.
Ha valakinek kifogyott a benzin egyből nézett rám mindenki mint a shrekből a macska.
Én voltam a tanker!
na megyek összecsavarozom a KTM-et...belenéztem milyen a bele, de olyan szép volt megvakultam,
sőt rámértem indikátor orás hengerfurat mérővel a kopásra, de nem volt mit mérni annyira alap méretes.
nem egyszer néztem már be a belébe , dugo alja, főtengely, hajtokar mind csodafaszán ragadosan rátapadva az olaj, a dugo teteje is csak anyira kokszos amennyi elvárhato, nicasil szép, nincs ragadás , indikátor ora szerinti kopás is minimális szoval szerintem hibátlan cucc jol dolgozik.
és nem utolsosorban jo az ára, márpedig én elég sok benyát elfűstölök heti szinten,.
amugy hamár 2t kűlön olaj , szerintem tul van misztifikálva ez az olaj téma,
ezek a mai full synt 2t olajok már mind tudják bőven azt amit tudniuk kell, olajozásilag, kokszolodás ,tapadás és mindenféle követelmény szerint,
arrol meg már nem is szolva hogy ENDURO-rol beszélűnk ahol a terep változatossága miatt sok lefelé gurulás van, és hasonlo hely ahol nincs tempo, sőt még pörgés se... szoval van ott olajozás dögivel.
Olcsóbban adom a motorom,hátha valakit érdekelhet...
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
Ami még fontos a teljesítmény szinten, minősítéseken kívül, az az olaj 100 C°-os viszkozitása, kb. ez az érték határozza meg azt hogy milyen jól kn az olaj magas hőmérsékleteken.
Normálisabb olajaknál 10 feletti ez az érték.
Racing olajoknál 20 körüli.
Castrol power 1: 7,6 mm2/s
Elf: 11 mm2/s
Akkor elég évente 1x, szezon előtt szétszedni és f@szagányosan kipucolni...
amugy megérte leszednem , mert a hengertalpat kicserélem 0,5-re ,merthogy a legkisebb volt benne a 0,2-es azzal meg tul pattogos krosszos a holmi, (KZ Racing.)
most majd szelidűl még egy picit.
Full tankal indult és jutaspusztán belecsúszott az 5literes kanna cucc.!
Akkor volt nekem dr600am 23literes tankal.
Ha valakinek kifogyott a benzin egyből nézett rám mindenki mint a shrekből a macska.
Én voltam a tanker!
sőt rámértem indikátor orás hengerfurat mérővel a kopásra, de nem volt mit mérni annyira alap méretes.
igérem egyszer majd megmérem, vagy nem de az biztos.
RÖNÓval hogy elf.et raksz bele?
Ha megmérte volna nem menne annyit!
nem egyszer néztem már be a belébe , dugo alja, főtengely, hajtokar mind csodafaszán ragadosan rátapadva az olaj, a dugo teteje is csak anyira kokszos amennyi elvárhato, nicasil szép, nincs ragadás , indikátor ora szerinti kopás is minimális szoval szerintem hibátlan cucc jol dolgozik.
és nem utolsosorban jo az ára, márpedig én elég sok benyát elfűstölök heti szinten,.
ezek a mai full synt 2t olajok már mind tudják bőven azt amit tudniuk kell, olajozásilag, kokszolodás ,tapadás és mindenféle követelmény szerint,
arrol meg már nem is szolva hogy ENDURO-rol beszélűnk ahol a terep változatossága miatt sok lefelé gurulás van, és hasonlo hely ahol nincs tempo, sőt még pörgés se... szoval van ott olajozás dögivel.