Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké,mától csak kondi,futás,natúr csirkemell...
Na megyek,megnézem ezt az Olivér gyereket...
hi
2,14-nél ott jön Gabesz haverom ő lett a 10. összetettben.
Mirko gyurjatok Dévára.

http://youtu.be/gO-xfzGXPQ4
még a hangszóró is felesleges rá, az is csak zabálná az enerdzsit .
látom neked 4t van , ha elég erős vastag az alu trepni lemez akkor jo, a két oldal fűl legyen rajta az megvédi a dekniket valamenyire,

de jotanácsként mondom hogy jo anyagbol csináld meg mert ugyan akkora munka megcsinálni jobol mint puha szinesfémben kaphato szarbol, csak az utobbival állandoan szivsz ,

tudom nekem is volt puha szarbol, volt hogy hetente kellett egyengetni a baglyas miatt
oké,ha tudom,hogy a tied lesz,mostantól nem is használom,sőt még itthon rá se ülök-így tuti jó vétel... Már csak azt a 364 napot kell kivárnod...
Mirko 1 év mulva megveszem tőled... de csak mert vigyázol rá tudom.
ok...még van benzin
http://kepesmotor.hu/ktm-kross...


Ákos megmondta a frankót...."ALKU NINCS, HA VALAMI SZERINTED HASZNÁLHATATLAN RAJTA ADOK POLCRÓL ÚJAT HOZZÁ! (DE ILYEN ÚGY SEM LESZ)"
de mondom a hang 20-ad rangu, ma már egy mp3-as lejátszo 3 cm*1,5 cm, hozzá egy nagyteljesitményű hangszoro 4x4 cm a gázpotméter vezérli a hangot is, ennyi.

minden nap más hangon mehetsz 2t-4t, bivalycsorda, géppisztoly ropogás, hard rock stb, felhagosithatod lehalkithatod kikapcsolhatod stbstb.

viszont ha bele gondolsz mit nyersz amikor lesz már bele tartos akksi.

1 iszonyat könnyü, szerintem ilyen triál motor sulybol kihozák majd cirka 65 kg.

2 nincs válto a nyomaték átvitel folyamatos és azonnali.

3 az összes alább felsorolt alkatrész mind szűkségtelen felesleges, nincs többé gond vele. :
-henger dugattyu ,hengerfej vezérlés szelepek,vezérműtengelyek ,hajtokar , főtengely, fogaskerekek ,csapágyak, kuplung szerkezet, és működtető mechanika, olajszivattyu és komplett kenési rendszer, vizpumpa, komplett vizrendszer,komplett kipufogo rendszer, felfogatostul, rugostul, benzintank, karburátor, olaj és szűrőcserék , és egyébb apro sallangok.

ez mind kuka, van helyette egy akksi, meg egy 15-20 centi átmérőjű igénytelen villanymotor, szeva.
Hi!
köszi a képeket,memorizáltam...
Első(éppen második) bejáratásnak nem volt rossz,hazafelé még felburultam vagy 3-szor...de egyébként nagyon vigyázom rá,te is láttad...
ronis neked a GG forgalmijában menny kw van
még egy kérédés amíg ingyen van

azt az alu terorelhárító tepsit könnyű volt meghajtani vagy van valami speciális módja ? Én trepni lemezből tervezem a blokk és vázvédelem kialakítását (kevésbé bonyolontabban mint a tiéd ) az megfelel ilyen célokra ? hajtani könnyű vagy jöbb vágni és hegeszteni ?
a szelep végéböl köszörülnek le ,annyira nincs közel a szelepék fészke hogy bármilyen problémát okozzon. össze lehet legozni nem nagy téma.
köszönöm !
te de ezzel nem ál fenn az a probléma hogy leszakad a szelep vagy azt az 1 mm elbírja ?
jopárszor.. van egy jo barátom akinek egy hengerfej felujito cége van, gátrepedés hegesztés, gépmunka ,marás minden amit akarsz, én nála szoktam megcsinálni a maszek kis dolgaimat ,amugy ő is motoros.
nekem akkor is hiányozna....vmi csak zümmög alattunk az úgy nem okés persze,h van benne vmi...majd kitalálják az okosok,h mi lesz
szi a ronis !

Te írtad aszem a múltkor a szeleps témához hogy "leköszörülnek a szelep tetejéből és kész" ilyet ti már csináltataok vagy csak .......
igazábol ha gyakorlatiasan belegondoltok a hang tényleg nem tul nagy hiányosság, kb elég lenne a fele is mivel te ugyis ott űlsz rajta ugyhogy már a fele ekkora hangot is űvöltésnek hallanád, a többiek meg ugysem halják a te hangodat a sajátjuk miatt meg a sisakjuk miatt sem....
ez van.

én szivesen kiprobálnám hihetetlen könnyű, nincs átmenet az erőleadás folyamatos, és a motor pl nagyon kicsi elöbb utobb megoldják hogy beépitik a hátso kerék agyba akkor már lánc hajtás sem lesz,
az akksik meg iszonyat gyorsan fejlődnek.

meg eltudok képzelni egy öszvér verziot is amikor be van épitve pl egy mini 2t blokk kb 35- köbcentis mint egy sthil fűrészben és ha fogy az akksi egy bizonyos érték alatt automatán bekapcsol és rátölt a batteryre...

vannak benne lehetőségek, szerintem.
a hang a legkisebb probléma, azt könnyen meg lehet oldani .
aminek nincs hangja az nem motor
hát én már csak nagyon végszükség esetén térnék át villanyos ktm-re, biztos el lehet ott égetni mást is benzin helyett . bár a discoveryn láttan valamelyik műsorban egy összehasonlítást egy benzines meg elektromos között, az elektromos nem nagyon maradt el a másik mögött, csak egyedül az akksi problémás.
azaz.... nem baj akkor beérjük az elektrobájkokkal is majd
reméld csak...



uccso csepig elfogyasztom...