Basszus megszenvedtem a PDS szemmel, de nem puhán
Alig bírtam visszapréselni a helyére. Tudja valaki meddig tart egy ilyen átlagosan? Remélem nem szezononként kell cserélni, mert eret vágok magamon..
Én is erre gyanakodtam, mert az előpző tulaja sem használta sokat mert fakitermelésnél dolgozott. és azzal mászkálgatott le az erdőbe.. Gondolom nem nyelelte addig..Meg én is beindítottam 3 szor de nem fogom mert televeri a rendszert hogy nem pörög.. Jön a jó idő sztán adni fogom neki rendesen és meglátom hogy mi lesz :
Nekem is ugyanezt csinálja a gép, pedig nekem a blokkja full új, a tömítés kb 10 órás, igaz én nem nyelezem, csak néha. De nekem pl a tömítés el van lapulva, gondolom a kipuff rosszul állhat(már volt hegesztve) vagy valam ilyesmi lehet, majd megnézem pontosan mi lehet a baja. Én Castrol power 1 racing olajat használok, arról én úgy tudom, hogy elég jó olaj , igaz a járatás miatt 1:40-re volt keverve, most akarok visszaállni 1:50 vagy 1:60-ra.
plussz ki van a hőállo O-gyűrü , vagy elkopott, vagy szakadt, esetleg ha sokat járnak feszült vetemedet rezoval olyankor el szokta koptatni a csonkot is.
az előző tulaj castrol power 1 et használt, még ide is adta vele a maradék két dl-t. én is azt vettem bele.. decemberbe vettem meg a motort,azóta 3 szor beindítottam de szerintem azért taknyolta tele magát ..
hát pár oka lehet....de a legtipikusabbak .........szar az olaj a keverékben........sok az olaj a keverékben......nem húzzák a gázt rendesen......sok nyálat kap...
általában ez van ilyen otthoni "megkímélt" motoroknál és nagyjából ebben a sorrendben is...
mellé szokott párhuzamosan társulni, hogy hervadt a blokkja majd mindegyiknek ....ez további aggodalomra ad okot....
a szar olaj nem spórolás hanem veszteség így mindenképp pénzkidobás....tehát érdemes jobbfajta 2T olajat venni mert elég gyorsan, nem kokszol, nem köpköd ,jobb az égés jobban halad a motor....ergo benzinek literjeit spórolod ami nem olcsó ....plussz ha szegényebbre kevered akkor is jobb az olajozás mint az olcsóbb kátrányoktól...ezért motorélettartamba se mindegy anyagilag...
a többire van gyógyszer a gázt lehet húzni rendesen ...a karbit be lehet állítani ....a motor mechanikai állapotát is meg lehet csinálni..
Sziasztok. Egy kérdésem lenne hozzátok.
Láttam most egy videót egy kx 125 ösről aminek a kipufogója, és a sárvédője is taknyos volt.Köpködte az olajat.
Amúgy ez baj ? mert nekem is van egy KTM SX 250es gépem,és megvétel óta nem mentem vele a tél miatt de nekem is taknyos a kipufogó nyílás..Miért van ez ? Nem ment magas fordulaton a motor és nem tud kiégni ? vagy sokat kap ? Várom válaszotokat.
kurvára ideje volna rendet rakni meg kitakarítani a szobámban
Bruttó 160 forint volt amúgy darabja, tehát 320 a kettő...gyanús hogy elküldeni többe lesz