Akkor király.
Megnéztem egy sx250et. Állítólag 04es, ám kiderült, hogy csak 2002. Ledadog, visszadurrog. Power felett sem vette magát kerékre, nem igazán volt benne kompresszió sem. Egyből utána mentem megint haver exc250ével. Hát a két motort még egy héten sem szabad említeni... az exc úgy megy, mint az álom. Tényleg pikkpakk állapotban. Abszolút kezelhető gép volt. 1-5ig mindenhol emelte az elejét, mikor nyitott a power. Szal még akár 2T 250EXC is szóba jöhet, de a 450 lenne az igazi.
Akarja a halál hitelezni... Nekem azért kell, mert forgalmis motorok többet érnek.
Nem szeretnék olyan motort venni, amit 1hónap múlva generáloztatni kell 200ért. Menjen el egy szezont legalább.
Azért gondoltam, h te is megnézhetnéd velem, mert én nem tom milyen erőben kell lennie, vagy a hangja mikor fasza... (dominator után egy 125rmet is erősnek éreznék a súlykülönbség miatt)
Azért nem feltétlenül csak akkor...ha nincs papírja, honnan lehet biztosra tudni hogy nem lopott (azon kívül ha van egy márkakereskedéstől számlája, hogy újonnan vette náluk)...például?
Igen, de mondta a gazdája, h mikor megvette a motort, levette róla, nehogy letörjön. Tehát falschot ír a műszer... viszont ott magyar papírok vannak (mindössze lejárt a műszakija) de annál a blokknak olyan fura színe van...
Enyém a 450-es EXC
Zoziék ma nézték meg a vasat.
Nemfikázta.
Az üzemórát meg a kilómétert keveselte