Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sok 4t motorom volt szerettem öket, igazábol annyi nyomatékot hiába keresel egy 300 2t-ben mint amennyi egy 4t-ben van, valahol a kettő között van ugy szokták csufolni öket hogy hároműtemüek.
az áttétel és a lendtömeg miatt egy mászos helyen jol elfolyathatok.

amiért én szeretem az az iszonyatos igénytelensége, hogy könnyű, a legszarabb helyzetben is ha fejenálva fekszik negyed orát egy domboldalban ez akkor is beindul, 2-3 rugásra, mindig könnyű berugni, extrémkedősben a legjobb.

a hátránya a nagy malactöltő (rezo) sérűlékenysége, meg amit fel szoktak vetni az hogy keverni kell a benzint, ami nem nagy téma.

azért azt hozzátenném saját tapasztalat szerint hogy van akinek nagyon bejön a 300 2t már elsőre, de van aki soha nem tudja megszokni ráérezni a stilusára, tény hogy kicsit melosabb vele motorozni, és egy kicsit agresszivabb stilust igényel mint egy 4t.
nekem is ez a nyakban rogyás volt a probléma
de hal`istennek megtudtam csináltatni
Hát a leblöffenéssel egyáltalán nem értek egyet! Pont az a jó a 4t ben hogy amíg le nem áll addig húz alulról,és nincs kuplungozás!
Nekem az a tapasztalatom, hogy ugyan lehet hogy a nyomaték az kevesebb alul a 250/300 2T-ben, viszont ezek teljesen kulturáltan húznak alapjárattól is, míg a 4T hiába nyomatékosabb, ha egyszerűen leböffen mikor egy bizonyos fordulatszám alatt próbálsz gázt húzni rajta - vagy örökké a nyúlkálhatsz a kuplungba...
Ronis te régebben 4t-tél? Én még maximálisan 4t párti vagyok. Főleg a hegyekben! Azért egy 300as csak csak húzza a fantáziámat! Én nagyon hiányolom a nyomatékot! Tudom majd jönnek a válaszok hogy nyomatékos a 300 is. Régebben próbáltam egy Gast 300at és akkor nem fogott meg. Kíváncsi vagyok a véleményedre És remélem majd személyesen is beszélünk erről
Gumitól is függ, mindegyiknek más a szélessége (hiába ugyanúgy 160-as), profilja, volt amelyikbe beleért, volt amelyikbe nem - bár engem ez annyira nem érdekelt, a felnit nem bántotta, a többit leszartam
es a lanc nem daralta le a gumit a felniröl?mert az elözö gazdaja egy 2004es exc-n hasznalta 150es gumival,de a szelet annak is megkezdte a lanc?
mint az új Ossa 2t triál, meg az új YAMI 4T is átforgatott hengeres már.
Bele fog férni az 5-ös felni, bár beszerelni nem lesz egyszerű (én anno mindig küzdöttem vele egy csomót)!
Én csak az - amúgy teljesen jogosan - felmerült kérdésedre válaszoltam, a tisztá(bba)n látás végett!
hali! a segitsegeteket kernem
van egy 2006-os exc 450-esm es vettem hozza egy sm szettet,meg nem probaltam belerakni,de ahogy neztem nem fog elferni a hatso,mert 5 colos a felniamire 160.as gumi valo!most 150 es van rajta,de azt meg szethuzta a felni es eleg szarul all rajta.tudja valaki hogy milyen sm felni valo ezekbe a motorokba?4,25?es milyen szeles hatso gumi?
elöre is kösz a segitseget!
én már évekkel ezelött agyaltam rajta ha egyszer egy gyárto be merné vállalni hogy változtat a bevált 2t felépitési koncepcion, szerintem lehetne jo 2t motort alkotni.

pl . arra gondolok hogy a hűtőket megdönteni , igy a rezot fel lehetne huzni mint atom, tankot leraknám a légszüröház helyére,egy csomo suly lejjebb kerülne, légszűrö fel a tank helyére igy viz alatt is tudna menni, és még vannak ötleteim...

amugy ha megcsinálják a jol működő injektoros 2t-ét az elég sok plussz lehetőséget fog nyitni, pl átfordithato lesz a henger mivel az injektor pici, rezo abszolult védetten megy majd a légszűrőház felé stb.
ez jó duma volt
értem! tudom!nem basztatás miatt mondtam...
nekem mosáskor is borult már le,szerencsére a 125-ön nem áll ki balra a rezó...
Nem olyan egyszerű a sztori, de megírom mindjárt a részleteket!
Én nem a farönkös miatt csináltattam rá, hanem az eldőlések miatt (emiatt is inkább az oldala van kimerevítve és nem az alja). Ahhoz nem kell hardban nyomni (nekem legalábbis) hogy felboruljak és a hátamon pörögjek motorostul mint a büdösbogár...
Látom megy a "civakodás" , de semmi baj
Én is elakarom adni a "kis" 200as motoromat , ok: crossozni akarok, sokak tanácsára hallgatok, ha tanulni akarsz, akkor inkább 250 4t, a környezetemben nagyon sok olyan van aki profi, OB I.oszt. stb. így a motorom mindig rendben volt , és van is, sajnos vagy nem sajnos, idén érettségizem tanulás az elsődleges, de remélem nyáron tudok majd "crossozgatni" . A motorról annyit, hogy tökéletesen megvagyok elégedve vele, 1 szívócsonkot kellet cserélnem meg a hátsó sárvédőt, odavágott a földhöz a 3. alkalomnál, kerék gyakorlás "200 gyengus" Teljesen kezdő endurós,terep motoros voltam, és még van mit tanulnom, de lehet, hogy a 4tvel könnyebb lesz, talán, reméljük, Mindig is KTM párti voltam, most is az tetszik a legjobban, valószínű az is lesz a 4tből is, csak sxf :) Kedden viszem műszakira, friss műszaki, újabb 2évig, 2 személyre vizsgáztatva , 11 kw: A1, én is azzal rendelkezem Extra? az van nekem is, narancsos kuplungmunkahenger védő , de hosszú volt ezt leírni Telóharisnya az extra? meg a pro taper kormány? (nem mind1, arany színben ) Castrol illetve motul olajjal használtam, most volt nem rég, 1 hónapja teleszkópolaj cserén, váltóolaj cserén, illetve belötték a telókat hozzám, jó lett, Langer Józsi barátomnak köszönöm ! Mindössze csak annyi, hogy 2003as évjáratú, de szép nagyon, most nem nagyon akarok matricaszettre költeni, nem hinném hogy egy motor vásárlásnál ez lenne a mérvadó? vagy igen? Nem zörög, semmi füst, ellehet jönni, megnézni, menni vele ? ( bátor vagyok ) extra még esetleg hogy a gyári berúgókar megadta magát, csináltattam egyet, meg sztendert , krómozva , csillivilli póverpartsz
árban, hát nézegettem a többit is, ilyen ütött kopott kinézetű, motorok voltak/vannak 500-600 között, ami vicc szerintem, én 600ért fogom meghírdetni, de ha valakit érdekel, akkor engedek belőle, irányár ez természetesen, egyébként van hozzá most még jelenleg 1-1 liter = 2 liter olaj, motul meg castrol, egy Mitas c-10es cross szett, meg egy zsír új Bridgestone enduró gumi szett
Érdeklődők eddig csak olyanok voltak, akiknek vagy megvolt még a gépük(őket nem értem mit erőlködnek) vagy nem volt pénzük :) Vagy egy ár ami alatt nem adom oda, mert annyiért vicc lenne, inkább elhasználom még, és összetöröm magamat vele erdőben,pályán
De sokat írtam, tartalékra teszem most magamat, várom a reakciókat meg hogy ki mivel olt vissza
jah és ha valaki keresne 19-es mousse belsőt az jelezze,mert nekem van feleslegbe... nem tudom milyen állapotban van,mert bent van,de ha van érdeklődő akkor kicserélem belsősre...
lenne egy ajánlatom,hogy legyen gyári ktm kereked és el tudd adni olcsóbban a tied! én értékelném az enyémben azt az excel+talon párosítást, ha meg tudunk rá egyezni! természetesen én pótolok rá,mert tisztában vagyok vele menyibe kerülhet!
ha érdekel küldj egy emailt és beszélünk a részletekről! csupasz kerékszet cserére gondolok...tárcsa,lánckerék gumi marad a sajátod,meg nekem is!
nos?
"Ember", neked akartam segíteni ezzel a dologgal (nevezzük gesztusnak) és még Te baszol le engem hogy hogy gondolom ezt a "marhaságot"?!?
és GD az jár a sziklás farönkösbe? nekem csak ez az érdekes,hogy nem hinném,hogy olyan helyen motorozik mint Bálint,és annyira hardon nyomná...
ennek ellenére én értékelem amit GD a motorjába fektetett EGYEDI cuccokat gyártott...
Erről beszéltem. De a f*szom veszekedik veled. Gondolkodj már el kicsit, mi a tökömre vered magad ember.
sajnos a 2t-nek egy gyenge pontja van a rezo, ha azt bevéded utána nem sok problémád lesz..
Megnézném, és lehet meg is nézem. De KTM-et szeretnék. Pedig a gizgáz 300asok jó hírben állnak.
Mi nem ésszerű neked azon hogy veszel bele egy olyan kereket, annyiért amennyit tudsz/akarsz áldozni rá?
Így nem kellett volna egyben kiadnod érte annyi pénzt (a nincs nagy úr ugyebár)...de ha nem hát nem Majd jön más...vagy motorozok vele ameddig megy, aztán amikor már jól szétbasztam, akkor szépen kivaxolom és eladom olcsón, hadd vakuljon a paraszt...szarrágisztán