semmi még újkorától blokkra nem kellett... ...gyertyát eldobtam ill. el nem mert jó ...csak csere..300 óránál mert már röhögtünk kollégámmal.....hogy legyen valami beruházás...szelepet állítottam párszor....kétszer letörtem gyújtásdeklit nem én hanem a sziklák voltak azt cseréltem...és most nemrég 530 óránál kinyomta a berúgókarnál a nagydekli pakolást felül..ezért leverttem deklit belenéztem mintha új lenne a bele ...ezenkívül két lánckerékszimmering....meg berúgókar szimmeringet is kicseréltem...olajcserék és semmi más...és még patika originál minden...
de ha hordóban olcsóbban meg lehetne venni akkor árulni is lehetne belőle vmenyit... biztos töbebn beleszállnának, ha pár 100 forinttal olcsóbb lenne mint a boltban.
Én is így voltam vele...
ha jó idő lesz ekkor néha elgurulgatok vele melózni... hogy a golfot nyugiba tudjam csinálni.. azért kérdeztem a "lájtos gurulgatást"
az 560 óra alatt nem nyultál a blokkjához? enyémben 510 van , elvileg csapágyakat cseréltek benne, bár látszik rajta, hoyg volt már szétszedve.
hát azért mi terepen figyelgetjük a nyíggatás mértékében...de itt előbb nyugis gurulgatásokról meg földúton lájtos pörgésről vallattak....
de ha egyhelybe járunk csutkán egész nap akkor is 800 kilométernél még sose csináltam olajcserét...és én cserélek legsűrűbben olajat..
amúgy ha szar lenne ilyen ütésverésnél kiderült volna...most azért 560 óránál járok kb...és semmi ..
én azt olvastam, hogy 500 nál már érdemes szétborítani... mert hogy csapágy, tűgörgő stb...
mikor érdemes szerinted szétborítani?