Én robotoltam (na jó, keresztfaterom segített, de inkább csak tanácsokkal - neki ez szakmája, nekem meg nem)
Mondjuk a 30 órának van annyi hozománya hogy most már akármennyi ilyen védőt tudnék gyártani (kár hogy csak és kizárólag az Albert-féle csőre jó), mert van hozzá szerszám - anélkül viszont egyet sem lehetett volna normális minőségben...
Horpadni valóban nem fog - hanem nyakban görbül majd el, eltépi a rögzítő gumibakokat, szélsőségesebb esetben letöri a vázról is a fület és ha sokáig így használod, széjjelbassza még a hengernek a kipufogócsonkját is.
Persze nem kell nekünk elhinni, majd rájössz a saját tapasztalatodból - igaz, az kicsit így többe fog kerülni
Ja, és a "szinte ingyen" az egy elég komolyan felszerelt kompozitos műhelyben is vagy 30 munkaórát jelentett - azalatt azért még én is megkeresek pár(tíz)ezer forintot, pedig távolról sem mondanám magam agyonfizetettnek
Ez a felirat dolog kb olyan mint a MONSTER matrica...attól mert az van a motoron, még nem tudsz jobban motorozni... A célnak egy egyedi gyártású polír hűtővédő is tökéletesen megfelel
De a hűtővédő is olyan dolog, hogy KTMnél megveszed X ezerért. Ha meg van ismerősöd, akkor vízsugarassal kivágatsz magadnak egy komolyabbat. Azt meg egy karosszériással meghajlíttatod a kívánt formára.
Én éppen letojom ki mennyiért árulja a motorját, de egy kicsit én is úgy érzem már rettentően ragaszkodsz ahhoz a sok extrához ami jár a motorodhoz, csak azt nem tudom kivel akarod megfizettetni.
Legyen az eladáshoz sikered én csak azt tudom kívánni!
De pl a rezóvédő mint nagy "etvasz", viszont említed: erdőből majd hazatolja aki nem fizeti ezt meg ha elhajlott meg elfojt a víz!?! Van hűtővédőd is? Azt nem olvastam sehol. Nekem pl. lehet az többet érne mint egy 6 ledes lámpa, amit nagyívben tojok le, annyira azért nem rossz az eredeti. Ráadásul éjjel elég ritkán endúrózom!
Fele lemaradt szóval extrák a motoromon csomó gyári cumó.Szart se ér rajta.Azt felhív a csávó hogy adjam mellé az SM szettet ami szintén gyári egy vagyonba került és ad érte 950-et Na ilyen ez a popszakma!
Ott a pont!
Enyémre is panaszkodtak hogy sok a KM-benne(8400) ennyiért.Hiába mondom hogy ember én endurózok vele nem használom pályán meg nem húzkodtam ki a jeladót mint azt sokan teszik hogy ne mérjen az óra.Inkább megvették az olcsóbb romosabb állapotut.Ezért se hírdetem mert ha az embereknek nem ér meg ennyit akkor megmarad nekem!Az extrákat meg hogy számoljam fel?(gyári:kartervédő,hűtőventi,tellólégtelenítő,munkahengerv
B*sszameg a leglényegesebb dolgot meg elfelejtettem hát a Csika1 telók! Ez extra vagy ne számoljak vele, mivel normális motoros amúgy is felújítatja?!?
Amúgy viccet félretéve tényleg jól megcsinálta, tetszik kicsit krosszos kemény de így kértem! Sajnos azóta sem sikerült kimenni és tekergetni, de ami késik nem múlik!
ez ég világon mindenkinek behorpad a rezója ha nincs védője? vagy másképpen nem lehet használni a motorkerékpárt? utcai gumi, szatyorkampó oszt örökélet
Akkor ne fizessék, egyengessék minden esés után a rezót, meg vegyenek évente (amikor már nem lehet tovább javítgatni) újat...meg hűtőt is...de előbb tolják haza az erdőből amikor elfolyott belőle a víz
Nem is értem megint megy a vita ezerrel!
Csak azt nem nézi senki hogy ma Magyarországon a piac határozza meg a dolgokat! Vegyük már észre hogy pont az a réteg tűnik el aki használt motorokat vásárolnának!
Egy jó és szép világban így kellene működnie a dolognak: GD árulja a motorját csillivili vackokkal (bocs nem úgy értem)! Megjelenik a vevő átnézi, tetszik neki, majd megalkudnak a + dolgokról is! Igen a vásárlónak VAN pénze és megéri neki megvenni ezeket is, persze nem aranyárban!
Ehelyett van aki új motort vesz, mert megteheti, a másik fél meg csóró és eleve telefonon azzal kezdi mennyit engedsz a feléből.
Hány exc 450-et látni 2003-ast 750-e fölött 2005-2006-os 910-950 között Az enyém meg nem ért meg a vásárlóknak kicsit több mint egy millát (pedig ha azt nézem hogy így is 3 év alatt több mint 800e-t bukok rajta) Ezt kin hajtsam be?!?
Igaz az enyémen nincs sok extra: blokkvédő, kézvédő, hűtőventi, dupla belső, no meg olyan matrica ami már pár vesenyt látott, és pár híres versenyzőt is (tehát ellesett sok tudást tőlük... ez extra? )
Így is úgy is a piac fogja megmondani mennyiért kel el a motor! Ha nem enged GD-n is rajtamarad, (úgy mint BUGIC-on vagy rajtam) de ha éppen nem kell neki sürgősen a lé akkor mindegy! Az meg hogy milyen extrák vannak az manapság szinte semmit nem számít! Hát már a rendszám sem ér szinte semmit nemhogy 200-at amennyiért egy újra rárakják! ezt is hol tudja az ember bevasalni a leendő vásárlón?!?
Ez egy meddő vita, de valahogy mindig oda lyukadnak ki!
Mondjuk a kerekek nélkül árult motor az azért egy kicsit erős
Ja csak épp a faktori powerparc cumókért adsz ki pénzt nem is keveset és lehet van köztük sok parasztvakítás ez tuti.De ne várd azt hogy kifizessék neked a maszek cuccaidat a motoron
Mondjuk a 30 órának van annyi hozománya hogy most már akármennyi ilyen védőt tudnék gyártani (kár hogy csak és kizárólag az Albert-féle csőre jó), mert van hozzá szerszám - anélkül viszont egyet sem lehetett volna normális minőségben...
Ez a rezó viszont az:
Persze nem kell nekünk elhinni, majd rájössz a saját tapasztalatodból - igaz, az kicsit így többe fog kerülni
Ja, és a "szinte ingyen" az egy elég komolyan felszerelt kompozitos műhelyben is vagy 30 munkaórát jelentett - azalatt azért még én is megkeresek pár(tíz)ezer forintot, pedig távolról sem mondanám magam agyonfizetettnek
Legyen az eladáshoz sikered én csak azt tudom kívánni!
De pl a rezóvédő mint nagy "etvasz", viszont említed: erdőből majd hazatolja aki nem fizeti ezt meg ha elhajlott meg elfojt a víz!?! Van hűtővédőd is? Azt nem olvastam sehol. Nekem pl. lehet az többet érne mint egy 6 ledes lámpa, amit nagyívben tojok le, annyira azért nem rossz az eredeti. Ráadásul éjjel elég ritkán endúrózom!
Enyémre is panaszkodtak hogy sok a KM-benne(8400) ennyiért.Hiába mondom hogy ember én endurózok vele nem használom pályán meg nem húzkodtam ki a jeladót mint azt sokan teszik hogy ne mérjen az óra.Inkább megvették az olcsóbb romosabb állapotut.Ezért se hírdetem mert ha az embereknek nem ér meg ennyit akkor megmarad nekem!Az extrákat meg hogy számoljam fel?(gyári:kartervédő,hűtőventi,tellólégtelenítő,munkahengerv
Amúgy viccet félretéve tényleg jól megcsinálta, tetszik kicsit krosszos kemény de így kértem! Sajnos azóta sem sikerült kimenni és tekergetni, de ami késik nem múlik!
Csak azt nem nézi senki hogy ma Magyarországon a piac határozza meg a dolgokat! Vegyük már észre hogy pont az a réteg tűnik el aki használt motorokat vásárolnának!
Egy jó és szép világban így kellene működnie a dolognak: GD árulja a motorját csillivili vackokkal (bocs nem úgy értem)! Megjelenik a vevő átnézi, tetszik neki, majd megalkudnak a + dolgokról is! Igen a vásárlónak VAN pénze és megéri neki megvenni ezeket is, persze nem aranyárban!
Ehelyett van aki új motort vesz, mert megteheti, a másik fél meg csóró és eleve telefonon azzal kezdi mennyit engedsz a feléből.
Hány exc 450-et látni 2003-ast 750-e fölött 2005-2006-os 910-950 között Az enyém meg nem ért meg a vásárlóknak kicsit több mint egy millát (pedig ha azt nézem hogy így is 3 év alatt több mint 800e-t bukok rajta) Ezt kin hajtsam be?!?
Igaz az enyémen nincs sok extra: blokkvédő, kézvédő, hűtőventi, dupla belső, no meg olyan matrica ami már pár vesenyt látott, és pár híres versenyzőt is (tehát ellesett sok tudást tőlük... ez extra? )
Így is úgy is a piac fogja megmondani mennyiért kel el a motor! Ha nem enged GD-n is rajtamarad, (úgy mint BUGIC-on vagy rajtam) de ha éppen nem kell neki sürgősen a lé akkor mindegy! Az meg hogy milyen extrák vannak az manapság szinte semmit nem számít! Hát már a rendszám sem ér szinte semmit nemhogy 200-at amennyiért egy újra rárakják! ezt is hol tudja az ember bevasalni a leendő vásárlón?!?
Ez egy meddő vita, de valahogy mindig oda lyukadnak ki!
Mondjuk a kerekek nélkül árult motor az azért egy kicsit erős
Csak szegíny vagyok