én egyszer vettem egy big bore hengert az egyik crf 450 r-re vettem egy Athena 490-es szettet, vártam töle hogy nyomatékosabb lessz, erre kaptam annyi erőt mint elmebaj.
ismerős krosszosok azota is azt emlegetik hogy az volt ám a nem normális motor...
Mondjuk ebben is van valami...mikor a Condom-ékkal voltam a Bakonyban, az egyik domboldalban előttem 2-vel elkottázott a srác valamit és leböffent alatta az EXC, persze az egész sor betorpant...előlem-mögülem mindenki visszagurult a domb aljába és új lendületet véve rugaszkodott neki a feljárónak, én meg ott ahol megálltam, berúgtam újra a traktort és szépen elindultam vele az emelkedő közepéről...pedig kötve hiszem hogy ennyivel jobban tudtam volna motorozni náluk
Ő először egy 450 XCW-F-et vett, aztán utána jött rá hogy az egy olyan típusú versenyen, ahol a gyári kormányok végéből levagdosnak oldalanként 2-3 centiket (különben nem fér el a fáktól), nem feltétlenül nyerő Utána vette a 250-est, de annál meg gondolom kevesellte a ménest, így lett rá 350-es henger...fenntartási költség meg gondolom nála nem annyira húsba vágó, ahogy elfigyelgetem a dolgokat, ő kinti mércével sem keres rosszul
sokan úgyérzik jobb a kicsivel menni ......vagy könnyebb ...elsőre nem tűnik ijesztőnek...ilyesmi ...aztán közbe meg pont fordítva van ...a nagyobbak a nyugodtabbak megbocsátóbbak stb... ....kicsi köbcentivel úgy kell tudni motorozni hogy beszarás...nincs hiba mert egyből szopás és paraolimpia lesz a motorozásból..aztán először az izzadság majd a könnyek áztatják a pilist
nekem pl nem kéne 250-es, az a pici plussz ami bent van a 300-ban az a nyomaték, az elfolyathatoság, az pont hiányzik belőle
kicsit krosszosabb stilust igényel, kb ennyi a kűlönbség.
meg a kis köbcentiből eredő nyomatékmentesség ami nem hiányzik.....
amúgy pörgetni kell , hogy legyen valami és az itthoni felhasználásra drága .......meg szar is ...
356 a felső határ, de az tényleg nagyon üzemórás. Én azért akarom a 305-ös kit-et, mert azt már nem forgatod agyig, főleg nem EC-n, és talán felhasználóbarátabb.
Oltári kérdésem lenne a hozzáértőkhöz!
2004-es EXC450 első telóba mennyi olaj szükséges oldalanként?
0,5-0,6L?
kb 120kg a ruhás súlyom.Milyen típust javasolnátok?
Köszönöm szépen a szíves segítséget!4
hmmm...hát menjél vele pár kört aztán meglátjuk merre hogyan...
lehet olyan is hogy alul a sonkák alatt sok az olaj még nem nyomta hátra de ez se ennél a motornál kritikus...azért kérdeztem honnan locsoltátok olajat bele...
de mentem már vele 3 hete mikor kicsit jobb idő volt,de akkor nem vettem észre ezt,csak ma este 3 sör után "BERÚGTAM"" és akkor figyeltem fel rá,de nem veri az olajat hanem olajpára amit látok. és igen akkor lett feltöltve olajjal mikor készen bent a helyére került.
Szerettem én is,tetszett,csak lennék vagy 80 kiló 100 kilós emberek rugdalták,nem bírták felváltva sem berúgni,én meg mellé álltam,felső holti,dekompi,picit leugrott,vissza megrúg ment,csak lestek,nem akarták elhinni,de elvitték.Aztán tologálták Megmutattam kb 20-szor nekem mindíg ment,nekik sosem,dacból elvitték Nagy az isten állatkertje
- "aztán először az izzadság majd a könnyek áztatják a pelust "