Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zozeee!

Nem találom a számodat, küld már el, vagy csörgess meg légyszi!

köszi
Viszont
Mail ment...
Végülis ülés sem kell, úgyis állni kell a motoron .
ingyé volt, enni nem kér.
Pfú,Én olyat fel sem szerelek azt az évi egy órát, megtudom jegyezni Mi a fasznak? Súly, vazze
bazzeg annyira untakoztam ma felszereltem a KTM-re egy űzemora számlálot, a fejidomba...

mondjuk van rajt a gyári,, de ez akkor is mér ha csak pötyög a vera az meg csak akkor ha gurul a kerék..
na hol a náthába vagytok ?
Hosszú cici apuci
Aszittem mán rab vagy
DRZ-é az van
nekem nincs...
na mi a pélo van emberek.
Hi!

Nincs valakinek egy felesleges gyári, vákuumos LC4 karbija?
Nyilván, hiszen azonos lökettérfogat/menetteljesítmények mellett egy robogó fenntartása észrevehetően drágább mint egy "hagyományos" (váltós) motoré...
Mert az adott pillanatban ez tűnt a legkevésbé szar alternatívának...de idővel persze rá kellett jöjjek, hogy ez is csak (kisebb) részben teljesíti az elvárásaimat + közben a körülmények is változtak azért valamennyit...
Hali Bocs hogy bele szolok ti mégis min vitatkoztok ez egyértelmű GD-nek Nem való az az EXC,neki egy robogó volna hasznos! Üdv
Hát de mit sírsz ember minek vettél EXC-t Nem értelek komolyan Én értem hogy mi a bajod de te vagy a fasz hogy ilyen motorokat vásárolsz!Van ezermillió motortipus!Vegyél akkor egy XR400-at azzal is el lehet motorozni amire te használod mindenhol!
EGYÁLTALÁN NEM akarok versenyre megfelelő teljesítményt, ezt pofázom másfél napja!
És futóműből is bőven elég lenne amennyit az EXC gyárija tud (ami szvsz inkább egy erős középkategóriás cucc semmint versenytechnika)...
Hát ezek nem dolgoznijárós motorok Nem utcára valók hanem versenygépek versenyzőknek!Vannak olcsóbb kisebb teljesítményü rosszabb futóművü nehezebb motorok direkt ütni vágni!De ha teljesítményt akarsz és versenyen is használható futóművet vázat akkor meg kell ezt venned!Nem lehet mindent egy dologgal helyettesíteni!És ez nem csak a motoroknál hanem az autóknál is így van!
Részben éppen azért megyek vele kurva keveset, mert pl. ahhoz hogy bejárjak vele dolgozni (nyilván nem hóesésben akarnék, hanem mikor kicsit jobb az idő), rohadt sokba kerül az "üzemórája"
Arra viszont hogy egy évben menjek vele 60-70 órát (mert hobbiból motorozgatni ennyi időm/kedvem/pénzem van), kurva nagy pazarlásnak találom (legalábbis a saját jövedelmi viszonyaim mellett) hogy benne álljon majd' 1M-m, ráadásul mellette még évente kibasszak az ablakon pár százezret (fenntartási költség+értékcsökkenés) ezzel összefüggésben...
Sulis pénzből gyakorlatilag fentartottam azt a motort!Nemtudom ki hogy van vele de ez egy hobbi szerintem!Lehet áldozni rá sokat meg keveset de hogy földhöz nem vágott a fentartása az is biztos!Ne mond már nekem hogy annyira megvisel anyagilag a KTM EXC-d? Főleg amennyit te motorozol vele
Fékpadon az EXC is "csak" 30 LE körül tudott!
Olyat meg sosem mondtam hogy a DR erősebb lett volna nála - viszont közel nem volt annyival gyengébb mint amennyivel kevésbé macerás/drága fenntartani...egyébként meg 116 kg vastankkal, ezeréves, mechanikus kilométer órával, gyújtáskapcsolóval meg ilyen faszságokkal együtt, úgyhogy igazából különbség tényleg csak a futómű, vázgeometria meg az ergonómia terén van a kettő között...