90 vagy 90valamennyinél cseréltem,semmi mást nem cseréltem benne(bocs,1kormányt).
hát 1.150e alatt nem adom el,annyiért számítanák be,és kb annyi is az áruk.
meg ez nem zsákbamacska,neppermotor.
más nem volt cserés csak a kopóalkatrészek.
Tudjátok,szokásos szöveg jön,női tulaj,semmi karc,megkímélt.
na ebből semmi nem igaz,használtam amire való,kibaszottul élveztem mert jobb motor,vagy inkább más mint az előző exc-k,és nem azért adom el mert pénz kell vagy ilyesmi,esetleg kereskedek vele.
buktam rajta,de tudtam már hogy ez lesz amikor megvettem,úgyhogy nem érdekelt.
2011-est veszek,szintén 450,szintén exc,/fáktorit ha lesz:-)/és szintén ugyanígy megyek vele,szintén összesarazom,ésatöbbiésatöbbi.
vagy 250kétütem,de még nem tuti.
300v fact.line az olaj,annyit megérdemel.
egyébként a kötelező szervízre vittem el és semmi baja nem volt a gépnek nem azért cseréltettem dugattyút hanem mert írja a könyve és nem akartam még egyszer levinni amiatt.amugy simán a dupláját bírja mondták is merthát én elég hobbista vagyok.
130üzemóra van benne amugy,most cseréltem olajat,kormány-kerékcsapágyat mert az kezdett odalenni pedig figyeltem rá.
első tulaja vagyok,rendszámos,újan vettem a fullgasban és kivonattam a forgalomból ideiglenesen merthát utcára ki visz ki ilyet?
mindene megvan,papirok-tartozékok,még egy fehér idomszett,fékbetétek plusszba,meg egy csomó kacat amiről azt hittem gyorsabbá tesz.:-)
hát az olaj nagyon minimális fogy néha-néha kell csak tölteni rá,lehet függ is az első használatoktól hogy hogy kopik össze a vas,de nemigen számottevő,én 20óránként cserélem,motul ami bejött,ez az olajfogyással együtt 2litert épphogy meghaladó mennyiség.
Általában azok mennek tönkre és ezt ausztriában a pinkafeldiek mondták,amelyikeket beetetnek porral,meg amelyik amatőr nem úgy szervizeli ahogy kell,dehát én is az vagyok vagy mi.:-D
amugy asszem ez az ötödik exc-m,a harmadik 450-es,de a régebbihez képest nekem kicsit lustábbnak tűnik a kormányzása,viszont nem kell rá kormánygátló,nem olyan ideges.
második kuplungszett van benne,második dugattyú,amivel sokszor szoptam az a hátsó fék légtelenítése,amugy még a szokásos csavarelhagyások voltak amiket loctite-al lejátszottam,azok idegesítettek csak.
az első gátlóban elég érdekes az olajtéma,érdemes Havasival meglesetni vagy hozzáértővel,én is azt hittem okos vagyok vágom a témát,nagy lófaszt,iitvan csika is,kérdezni kell vagy csináltatni,ők tudják mi nem.
meg még azzal kell tisztában lenni hogy ez enduró,azaz exc,nem kell tiltáson járni vele,az esetek nagyhányada megoldható nyomatékból,nyelezésre ott az sxf.
ENNYI
Eladó az enyém is ha érdekes lehet,újat veszek,de UGYANEZT.
Felhívtam, de felejtős...se információs kijelző rajta, se papírok, semmi...
A tiéd hogy működik? Sokan köpködnek a 08-as EXC-kre, hogy nem jók, nem megbízható a blokkjuk, eszik az olajat stb...
Neked mi a tapasztalatod?
ö ö ö ez nem az én találmányom,egy ismerős fogott bele ilyen farigcsálásba 450sxs-f-et supermotosít, de mint látod,még csak egy konzol van...fékcső,munkahenger nincs még megoldva mert ahhoz több gondolkodás kell...
ennyit tudok mondani...hogy lesz-e belőle powerparts azt nem tudom
Nem ismerem én a motort,de ha érdekelne a gép,akkor elég ránézni hogy ez nem 2009-es mi nt ahogy hirdeti a jóember és nem a SD matrica miatt amin 08 van.
de attól még nem rossz az ára,csak lesd meg élőben.
meg az a lánc?
így használhatta az ember?:-D
Köszi a képeket!4
a felfogató bakot nem akartad leszedni hozzá?meg van még?
mert az én felfogatómra ez a szár nem megy föl:)-szimpla a vége,nem dupla:(
hát 1.150e alatt nem adom el,annyiért számítanák be,és kb annyi is az áruk.
meg ez nem zsákbamacska,neppermotor.