éértem... csak azért kérdeztem, mert nem vagy épp olyan közel...
az első rugókon van vmi cikkszám, vagy jelzés amiből meg lehet állapítani, hogy kiféle miféle? mert nekem vmi más rugók vannak a motorban ( mondta a gyerek, hogy melyik ktm é, de már nem emlékszem) és dobozban oda adta a gyári első/hátsó rugót...
ismersz ácsiakat?..azok is nagy dieseltuningosok...fia ktm -mel versenyez szoktam csinálni a motorját
nem nálunk megy de szögelek nekik csak nem ugrik be neve .....azok erőltették , hogy felhúzzák passatomat pikk pakk ha kell..
jól értem amit írtál, hogy 15 pénz a komplett felújítás? vmi 8 rugó volt a szimering a zsemberyben meg az olaj is vagy 4 pénz... azért a maradék 3-ért kár votl szenvednem
tudod milyen a szájhagyomán útján terjedt dolog...
az igaz, hogy nem beszéltem vele már vagy fél éve, de az a 440Le az szerintem erős túlzás... vagy esetleg főtengely adatnak hihető.. a 600Nm az megállja a helyét
elég kezdetleges a motorja most még... jó van 150Le... az előző golfból megmaradtak a normálisabb alkatrészek... a 6-os váltót már átfaragtam, el kéne vinni a Hf et portoltatni, nagyobb szelepeket bele és bemaratni, a dugóba a szelepzsebeket mélyíteni, hogy hegyesebb tengelyt lehessen tenni bele... el szeretném a 300 LE körüli teljesítményt... ez már formatervezettebb autó mint a G2 ennek talán nem nőnek az ajtóhézagok 250 nél
az első rugókon van vmi cikkszám, vagy jelzés amiből meg lehet állapítani, hogy kiféle miféle? mert nekem vmi más rugók vannak a motorban ( mondta a gyerek, hogy melyik ktm é, de már nem emlékszem) és dobozban oda adta a gyári első/hátsó rugót...
a hátsó grafit szürke, ennyit látok