Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok Hát dani nemtudom lehet hogy a 250EXC-m papiron csak 35ló volt de szerintem a DR250-ed sehol nem erősebb nála.Újkorában még lehet hogy közelített főtengelyen a 30lóhoz de milyen súlyba volt már neszivass Ismerősnek volt egy XR400-as és azt is legyűrte!Nemtudom szerintem a japcsik kicsit túloznak ezekkel a lóerőkkel!Az is kamu pl hogy a DRZ400 50lovas!A haver 400 EXC-vel ami 46Ló papíron úgy otthagyta mint a taknyot!Visszatérve erre az EXC250-re.Szerintem nagyon szuper az a motor annak aki nem durvúl!Régi blokk ami szinte fullra megegyezik a nagyobbakkal csak kicsi köbcentibe.Annál már csak akkor volt tutibb mikor 350-es szettet megkapta!
csak azt próbáltam hogy pici alátét. de nem emelt ki határon vannak a lamellák de még jók. 1 pont a határon van. és ezért néha megcsusszan
szóval egyszerre ne sok dolgot csinálj ...
de a rugópatkolással is vigyázni kell mert összeérnek a karikák a rugón mikor összenyomod a túl vastag alátét miatt és akkor meg azért nem emel ki ...
akkor meg nem emel ki. mert a rugó alá tettem vékony alátétet, akkor fasza volt csak nem lehetett üresbe tenni
hát dobj bele plusszba egy acélt még ...
hát vigyázok is ...mindíg veszek fel szemüveget mikor flexelek.
pláne ha oszlopot
aha már most tájékozódtam. nagyon picit néha megcsusszan a cuplungom. motorex lehet hogy segít rajta? elég határon van a lamella de kapott új rugósort.
jó lenne ha vigyáznál mert amivel a kocsid körbe van kerítve, azokat az oszlopokat vágják rendesen, nehogy megcsússzon a sarokcsiszoló
motorex 4000 kb. castrol power1 2500 kb...
GD milyen olaj kéne az LC4 be? Motorex menyibe kerül? ugy emlékszem rohadt drága. Power 1 racing jaó? eddig az volt. MEg olyan kéne ami a kuplungnak "jó"
ja nem kifejezetten egy élő példa volt sőt nem is rólatok csak hasonlat vagy költői elrugaszkodás ...
de tény hogy élvezik a hidraulika nyújtotta előnyöket..
csak az én kocsimról le ne vágjártok reggelre
igen kötekedni jöttem, bennetek bíztam , na de ez A 8 hol is volt, nem hallottam róla
A "válasz erre" gomb vajon mi?

A kisDR 500 km nyélgázas menet (Bp-Debrecen-Bp) alatt evett meg kb. 1 dl olajat...ha csak "normálisan", városban mentem vele, akkor viszont nem volt észrevehető az olajfogyás...óra szerint 25e km után (ami a valóságban ki tudja mennyi, mivel az előzőt tulaj saját bevallása szerint a motor megvásárlásakor levette az órát és 5 évig anélkül használta, végig terepen)...
jájj a tűzolytók ..azoknak mikor mondjuk egy sima kis árokbacsúszás van és odarohannak a friss á nyolcashoz és levágják a tetőt mentés gyanánt észre sem véve hogy már nem ül benne senki..na akkor nekik szerintem olyan a nacijuk ...mert élvezik a hidraulikus tető vágókat
Persze, mivel nekem nincsenek olyan hiperszuper hidraulikus cuccaim mint "egyeseknek", így kénytelen vagyok a puszta kezeimmel feltépni mindent
nem úgy értettem zozee,vágod úgyis.
addig lessed ezt a barmot 0:19-nél:-D
http://youtu.be/xwHnsESSSjM
ja,futómű.:-D asszem drz-t egyébként valami chopperőrült japán tervezte,bár úgy rémlik anno nyert ec-t,de azért nem egy világverő a dörzi.
akkor én boltba járok exc -vel ...látjátok ..igaz a hirdetésem...560 óra van rajta ..
azért én amikor erdőztem a drz-mmel,sűrűbben cseréltem olajat mint az előírt 6000,ez olyan parasztvakítás mint az új nissan navaraknál hogy 30000km-ként olajcsere.
Azt szerinted milyen olaj bírja?
meg azt az igénybevételt amit egy jófajta erdőgyalázáskor kap a drz,azért az használódik.25óránként max cseréltem a drz-ben is,elment bontatlanul 26000km-ert,bontatlan volt a blokkja,aztán aki megvette,elhitte a dumát és mégcsak rá sem nézett az olajra hogy fogy-e,meg is állt 30400-nál,és engem anyázott.
aztán majdnem száraz volt a blokk.
nem attól függ hogy üzemórás-e szerintem hogy mit írnak az ilyen jellegü gépekre,hanem hogy hogyan-mire használod,ha egy exc-vel boltba jársz tejért,500órát kibír a dugó,de ha arra használod amire gyártották akkor 100-at sem.
mer úgy ki vagy gyúrva vazzeee
Mail-címed ha nem titkos?!? Kérdeznék egyet.
Ja és csak úgy mondanám hogy a DR-en (a gyaníthatóan 13 éves eredeti bowdennel) ugyanúgy 1ujjas volt a kuplung...