Sziasztok Hát dani nemtudom lehet hogy a 250EXC-m papiron csak 35ló volt de szerintem a DR250-ed sehol nem erősebb nála.Újkorában még lehet hogy közelített főtengelyen a 30lóhoz de milyen súlyba volt már neszivass Ismerősnek volt egy XR400-as és azt is legyűrte!Nemtudom szerintem a japcsik kicsit túloznak ezekkel a lóerőkkel!Az is kamu pl hogy a DRZ400 50lovas!A haver 400 EXC-vel ami 46Ló papíron úgy otthagyta mint a taknyot!Visszatérve erre az EXC250-re.Szerintem nagyon szuper az a motor annak aki nem durvúl!Régi blokk ami szinte fullra megegyezik a nagyobbakkal csak kicsi köbcentibe.Annál már csak akkor volt tutibb mikor 350-es szettet megkapta!
aha már most tájékozódtam. nagyon picit néha megcsusszan a cuplungom. motorex lehet hogy segít rajta? elég határon van a lamella de kapott új rugósort.
GD milyen olaj kéne az LC4 be? Motorex menyibe kerül? ugy emlékszem rohadt drága. Power 1 racing jaó? eddig az volt. MEg olyan kéne ami a kuplungnak "jó"
ja nem kifejezetten egy élő példa volt sőt nem is rólatok csak hasonlat vagy költői elrugaszkodás ...
de tény hogy élvezik a hidraulika nyújtotta előnyöket..
csak az én kocsimról le ne vágjártok reggelre
A kisDR 500 km nyélgázas menet (Bp-Debrecen-Bp) alatt evett meg kb. 1 dl olajat...ha csak "normálisan", városban mentem vele, akkor viszont nem volt észrevehető az olajfogyás...óra szerint 25e km után (ami a valóságban ki tudja mennyi, mivel az előzőt tulaj saját bevallása szerint a motor megvásárlásakor levette az órát és 5 évig anélkül használta, végig terepen)...
jájj a tűzolytók ..azoknak mikor mondjuk egy sima kis árokbacsúszás van és odarohannak a friss á nyolcashoz és levágják a tetőt mentés gyanánt észre sem véve hogy már nem ül benne senki..na akkor nekik szerintem olyan a nacijuk ...mert élvezik a hidraulikus tető vágókat
azért én amikor erdőztem a drz-mmel,sűrűbben cseréltem olajat mint az előírt 6000,ez olyan parasztvakítás mint az új nissan navaraknál hogy 30000km-ként olajcsere.
Azt szerinted milyen olaj bírja?
meg azt az igénybevételt amit egy jófajta erdőgyalázáskor kap a drz,azért az használódik.25óránként max cseréltem a drz-ben is,elment bontatlanul 26000km-ert,bontatlan volt a blokkja,aztán aki megvette,elhitte a dumát és mégcsak rá sem nézett az olajra hogy fogy-e,meg is állt 30400-nál,és engem anyázott.
aztán majdnem száraz volt a blokk.
nem attól függ hogy üzemórás-e szerintem hogy mit írnak az ilyen jellegü gépekre,hanem hogy hogyan-mire használod,ha egy exc-vel boltba jársz tejért,500órát kibír a dugó,de ha arra használod amire gyártották akkor 100-at sem.
pláne ha oszlopot
de tény hogy élvezik a hidraulika nyújtotta előnyöket..
csak az én kocsimról le ne vágjártok reggelre
A kisDR 500 km nyélgázas menet (Bp-Debrecen-Bp) alatt evett meg kb. 1 dl olajat...ha csak "normálisan", városban mentem vele, akkor viszont nem volt észrevehető az olajfogyás...óra szerint 25e km után (ami a valóságban ki tudja mennyi, mivel az előzőt tulaj saját bevallása szerint a motor megvásárlásakor levette az órát és 5 évig anélkül használta, végig terepen)...
addig lessed ezt a barmot 0:19-nél:-D
http://youtu.be/xwHnsESSSjM
Azt szerinted milyen olaj bírja?
meg azt az igénybevételt amit egy jófajta erdőgyalázáskor kap a drz,azért az használódik.25óránként max cseréltem a drz-ben is,elment bontatlanul 26000km-ert,bontatlan volt a blokkja,aztán aki megvette,elhitte a dumát és mégcsak rá sem nézett az olajra hogy fogy-e,meg is állt 30400-nál,és engem anyázott.
aztán majdnem száraz volt a blokk.
nem attól függ hogy üzemórás-e szerintem hogy mit írnak az ilyen jellegü gépekre,hanem hogy hogyan-mire használod,ha egy exc-vel boltba jársz tejért,500órát kibír a dugó,de ha arra használod amire gyártották akkor 100-at sem.