hát vagy bis zehn sekundum 10 sec ig nyomod az egyik gombot rajta ...az ötösön a karikát neked a régin ott ki van vezetve a kuplungfelé az a három gomb egyike..asszem ami legbalra van ...azt ..és elkezd villogni ...
azt is be lehet programozni mint ezt az újat hogy mit mutasson...belemész a set menüjébe ...és berakod a rendesmenübe a stoppereket meg aátlagsebességet meg az órát meg a max sebességet meg még vagy 8 funkciót..és akkor mikor kimész belőle ezt már fogja tudni a sima menübe is ..
szétszedtem, de maga a kristály alá csak úgy lehet benézni, ha leforrasztom az egészet a nyákról... így föladtam és összeraktam.
ez bátyám motorja... mikor hoztul el egy bicikli km óra volt rajta, mert a tulaj állítása szerint hol működött a gyári hol nem. kiderült alul a jeladónál megvolt törve a kábel, azt megcsináltam, azóta jó, csak nem világít.
az enyém/a régebbi kocka műszerfalas/ meg nem mutatja az órát... minden funkció működik rajta csak mikor az órához érne akkor azt átugorja
most itt piszkálok egy ilyet ..és ebbe se tudom felgyújtani a villanyt ..ha megnyomom akkor se és ha csavarhúzóval összeérintgetem a jeladótól jövő kábelt a csatiban, úgy hogy a számláló már mér ...
pedig kéne neki világítani egyből...ha forgatod...
benne a hiba ..ki van égve a villanykörte benne.. nem lehet ?
szedd szét
de nem tudom mi világít benne ..led esetleg ...megnézem neked ha ráér mert van rossz belőle ..
nem muszáj száguldozni, az is sokat jelent, hogy sokkal gyorsabban ki tudsz gyorsítani... én is azt szeretem most a 3-asban, hogy tök kis turbó van rajta alulról tök jól ki lehet lőni... körforgalomból kifele mikor a paraszt épp 30 al gyorsul fölfele én már 60 -al előzöm a sort a szembe sávban
a 2005 ös féle műszerfalban mennyire vagy otthon? nem működik a világítás rajta... ha megforgatom a kereket az óra egyből bekapcsol de nem világít... elem új benne, és méret megkapja az aksitól a feszkót..
kémény: nyáron csináltattan egy B3 alá Törökbálinton vékony falú alubevonatos csőből hajlítja a kis öreg, 1db átmenő dobbal rezgés csillapítóval mindennel együtt 40 pénz volt
ez amit elmondtál bőwen több mint 150Le ...
akkor még a 90 Le kis turbós verzió...
tengey/15-20/ csúcs /15-25/ chip /normális 60/ és már ott is vagy a 150 Le körül a cooler már csak a tartósság miatt is érdemes... a kipuff meg bőven elég lenne egy 60 as átmenő rendszer 2 átmenő dobbal, hogy ne legyen hangos.
de van gyári adagoló amit az euro3- as Audikra tettek, olyat ha fölpattintasz akkor elvileg nagyobb csúccsal meg tengellyel program nélkül 170Le körül van...
nekem még 1Z-s motoros ..nem erőlködök vele de ha csinálok vele valamit akkor max 150 le környéke ..
kéne rá egy félnégyzetméter cooler meg nagy turbo ..vastagabb kémény meg valami hakni az adagolóval..kicsit beletúrni porlasztóba aztán én már élveznék is...mennyi lenne kb. szerinted a cuccok ... minden ..
asszem rászedem magam és előtúrom a könyvét és átböngészem azt
viszont most elteszem magam holnapra...
csőváz mindenkinek