Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasz,

Mi ez valami új ktm powerpart? Mire gyártottad az erősítést? supermotora? ha igen áruld el a titkodat hogy kell!
Üdv az lehetséges hogy 600as blokkon van 620 as henger meg dugó? Szerintem a váz 600 as minden leírás arra utal amit most találtam meg akuplung is kicsi mint a 600 ason csak a henger 609 es vagy milyen vagyis a 620as korcs ez a bicikli
helló, szeretnék venni lc4 400as ktm-et, 93-95körülit, valami vélemény van róla? Nem egy leharcolt darabról van szó, de ha szériában kuka...szóval értitek. alkatrész mennyire van ezekhez? Kell egyáltalán?
Sziasztok! Keresek Ktm 200 vagy 250 exc-t 2008-2010ig közti évjáratút ha valaki esetleg tudna eladót jelezze már...! előre is köszönöm
Azért küld azokat a képeket
megnézném.hali
Dialcomp-nál vagy más elektronyikai boltban 3000 Ft körül kapsz menetes házú reed-relét 1 km hosszú vezetékkel...mondjuk új menetet kell vágni a féknyereg távtartójába, mert a gyárié sima metrikus (M8x1,25), ezé meg M8x1-es, de az árkülönbségbe (6-7e Ft) szerintem belefér...
Hali Mindenki,

Nincs valakinek pluszba egy km jeladója kábelestől exc-re? Nekem el van tépődve tőből lent a féknyeregnél... basszaneg
mehetünk
Jóreggelt
Szeva Zéé!Ja mondta jani hogy hívott téged.Egy kiadósat már endurózzunk idén vagy kettőt veletek az nekem is jól esne!Ja azt az alsó imbuszos szűrőt is kitekertem de tiszta volt mint a patyolat.Csakúgy mint a váltó alatti oldalsó.Pár apró fémreszelék de nagyon minimális.Ja meg a leeresztő csavar mágnesén is alig volt valami retek.Mondjuk ezek jó jelek amik a motor megtartásához késztetnek
Szewasztok!
Van itt valakinek 2009-es 450 Exc-je? Tapasztalatok érdekelnének(jó, rossz egyaránt - mi az amit jobb lett, mi az ami nem)...gondolom a futómű és vázgeometria jobb az elődnél, de a blokk van olyan megbízható, mint a 07-ig gyártott, jól bevált "régi" erőmű?
Az alsó imbusz csavar nekem is elég gányos volt, amikor még MOTOROM volt
1csavarral van felfogatva a vázra.
Oksa!
nem néz ki rosszul!
a felfogatóbak 2 csavaros?
várom a képet!
hali
Itt egy kép, amin látszik. De azóta szét van szedve a motor, ha kell holnap lefényképezem rendesen. Üdv
Hali.
akkor elvileg 3-4cm-rel rövidebb attól,ami a gyári.
képet küldenél azért?!
abba maradtam,hogy hétvégén a haverokkal összerakunk 1et savállóból ,ha addig nem találok semmit.
küld el a képeket,hátha........köszi,hali
köszönöm, ha gondom van máskor is kérdezek
jó hogy kérdezel

hát igazából mindíg kimosogatjuk ezeket a szitaszűrőket meg a nagy papírfiltereket is cseréljük ...minden alkalommal...

az alsónál az imbuszkulcs fordul ki mert ilyen hajlított tescos szarokkal akarják kitekerni
ennél meg a meglazítástól ijednek meg mert kell erő hozzá...és a hosszúszűrő visszaszerelésére vigyázni , hogy jó helyre dugd..a papírokat nem gond cserélni
csak mielőtt bármit is csinálsz hátsó csavar legyen az első olaj leenged mert sokan oldalt szedik ki elsőnek és megy bele a fémpor az olajcsatornába...
Ugye,ugye ! Ezért kérdezek. Akkor szerinted ,most az is elég lesz ha hátul(ami valóban nincs a képen) leeresztem az olajat és kicserélem a szűrőket ? vagy minden olajcserénél takarítani kell ezeket a "szűrőket " is ?
Hali mindenki!
Van egy eladó exc250F, ha gondoljátok nézzétek meg.

http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_exc-4252901
én is mehetek? beszéltem janival 400asról...
neked mindegy
Oké
70-629/0586
Szeva zoozee már nem leszek netközelben mire válaszolsz de visszaolvasom Nos lecseréltem az olajat azt az elsőfogaskerék alatti olajszűrőt is kiszedtem csak mindkét fele majdnem ugyanaz átmérőre csak a belső átmérő keskenyebb az egyik felén.Persze kiszedtem és nem néztem meg melyik fele van a csavar felé.Ha tudod mond már meg nékem!Köszi előre is
ezeken a képeken olajleeresztőt pont egyet se látni..

az olajleeresztő a váltókar mögött hátulról a blokk hátsó falán van vízszintesen egy 13 mas kulcsnyílású mágnescsavar ..
na elsőnek azt kell kiszedni egy ktm blokkból...és ezeket akkor lehet csak amikor ott hátul már kifolyt az oil....ezek szűrők.....jó kulcs kell hozzájuk mert könnyen elkúrják őket amatőrök szar szerszámokkal...