előbb nem írtam a legtöbb panasz és csere a karbijuk miatt volt ...hol magas volt alapjárat hol alacsony...meg volt hogy csattogott prüszkölt és pont egygázon nem ment...odaraktál neki beböffent aztán megindult aztán lekorrigáltad a kezeddel megint leesett a fordulat és ez így ment...de karbi kicsere és jó
a folyatásáról meg ne is beszéljünk mert egy idegesebb motorja van amiért még a versenyzők is a régit sírják mert ez egy leböffenősebb motor alul sokkal zsengébb..nyélen nem erősebb stb..szóval forgatni jobban kell mint a régit..viszont ez jelen van jó karbinál hibátlan motornál is ..
aztán még pár darab azért ment a levesbe mert az önindítóközlőkereke egy nyomatékhatárolós kuplung van benne nem indította őket...és ezek még a hab a tortán..amiért igazán kínlódnak vele , hogy magas mondjuk 09-10 től faragtak rajtuk a hibákon de nem erőlteték meg magukat..további probléma volt , hogy nem fordul be az erdőbe a fák között mint a régi ..szóval nyomják az ipszilont ahol a régi röhögve fordul...apró sziklás kövesen szériatelóval pattogós ideges viselkedés , elhagyja a nyomot , ilyesmik fordultak elő vele versenyzők körében meg amatőrbe is..olajfogyás már csak hab a tortán ha hatféle is van belőle....
de amúgy fasza cucc lett...le is állnak vele már jövőre ...csak nem volt most sok idő mert ment a crossprojektje a ktm-nek...
Sziasztok!
Valaki letudná nekem írni a ktm smr 450 szervízigényét, szervízintervallumait.. seholse találok róla infot...(dugócsere stb) Illetve mire kell különösen odafigyelni mi a gyenge pontja?
Hálásan köszi!
láttam kinnt osztrák tesztmotort,170órával,bontatlanul,én is utána agyaztam hogy nem kellett volna,de akkor volt rá korpa,hát hadd csinálják,most nem tenném,egyébként mindig nézem én is az olajat,úgy,ahogy a 426-om ette,na úgy nemsokminden nyomta.
talán még az rmz-m,de ez ahhoz képest nudli.
Te mint szaki zozee,mindkét olajkör átmegy az egy szűrőn?
hát ja szervízben hamar kicserélik cseréltetik bárminél főleg ezeknél eleinte azthitték azért füstöl......ez is elment volna egydugóval még mindíg biztosan...
szóval ezeknél mindenki nekiáállt a dugócserének még keményebben mert füstöltek fogy az olaj(motorolaj 6 deci van benne ez is komoly és abból már sok lehet az egy deci meg kettő hiány ) ...... aztán 2.5 millióért meg ne legyen moszkvicsszaga egy motornak ...
de mi megoldottuk a két 530 as hátul megy ...
gondolkodtam,kb 3dl-t eszik meg cserétől-cseréig,de a castrol amiben hittem,azt jobban ette,a motult kevésbé,létezik zozee?
mik voltak a hibái egyébként?nekem a kuplungom addig kicsit "késett"amig a lamellákat ki nem cseréltük,de egy nagy baja az van,halk a régebbiekhez képest.:-)
meg nekem még az a szimpi ebben,de lehet valami más karbigond volt a régiekkel,hogy egyenletes gázon jobban lehet ezt tartani,a régit nem lehetett egyiket sem,ha csúszós kanyargós a hely mint a tapolcai endurókör nagy része akkor nem lehetett döntve"folyatni" a motort mert az rángatott,de ez nem,meg irányváltáskor annak kicsit rángatni kellett az elejét,ez simábban fordul.
de mondom,én amatőr farok vagyok,kicsit hajtósabb de semmi több,nem kell az én véleményemet osztani,csak leírtam hogy nekem mi-hogy
ilyenem is volt:-)
amúgy a megbízhatatlanság az újblokkos szériánál hazugság...
ha minden oké rajtuk az égvilágon semmi bajuk , hogy szétesnek meg az efféle rémhírek nem igazak...az viszont tény hogy régi blokkosok kiforottabbak voltak és a blokkjuk tartósabb hatszor annyit mennek el , jobb alkatrészek stb... ....
ezeknél volt pár apróbb ám kellemetlen tipushiba....
párat kicseréltün garanciába ...ez- az miatt...
egyetlen egy majdnem orvosolhatatlan hibája az olajebédelése újkortól kezdve...
neked pont ezzel a nyolcassal(pedig az a legproblémásabb mindközül) úgylátszik nagyjából szerencséd volt mert csak egy baja volt...és abból is a legkisebb baj van vele amiért eszi olajat kicsit....
és nem a porbeetetéstől eszi az olajat...újkortól áll a probléma .. ..van kb. 5-6 féle hiba persze nem egyszerre van/ volt jelen a masinákban és ezeknek valamelyikének tudható be az olajfogyasztás különböző módozata mérete ..
hát más világ a kettő,nekem a régebbi fura volt mert alacsony a tanknál és levegőben nem tudtam ugy tartani térddel-combbal mint ezt,de ezt csak én érzem így,nem általánosítok.
a régebbi nekem mintha jobban vette volna a gázt alacsony fordulaton,jobban ugrott,de a pályánkon(Cserszeg)4mp-el voltam gyorsabb rögtön az első időszakban az uj géppel.
más,az nekem könnyebbnek tűnt,bár nem tudom az-e.
az 525,mert az is volt egy,az barbároknak való,akik nem szeretnek elsőgumit cserélni.:-D
a folyatásáról meg ne is beszéljünk mert egy idegesebb motorja van amiért még a versenyzők is a régit sírják mert ez egy leböffenősebb motor alul sokkal zsengébb..nyélen nem erősebb stb..szóval forgatni jobban kell mint a régit..viszont ez jelen van jó karbinál hibátlan motornál is ..
aztán még pár darab azért ment a levesbe mert az önindítóközlőkereke egy nyomatékhatárolós kuplung van benne nem indította őket...és ezek még a hab a tortán..amiért igazán kínlódnak vele , hogy magas mondjuk 09-10 től faragtak rajtuk a hibákon de nem erőlteték meg magukat..további probléma volt , hogy nem fordul be az erdőbe a fák között mint a régi ..szóval nyomják az ipszilont ahol a régi röhögve fordul...apró sziklás kövesen szériatelóval pattogós ideges viselkedés , elhagyja a nyomot , ilyesmik fordultak elő vele versenyzők körében meg amatőrbe is..olajfogyás már csak hab a tortán ha hatféle is van belőle....
de amúgy fasza cucc lett...le is állnak vele már jövőre ...csak nem volt most sok idő mert ment a crossprojektje a ktm-nek...