Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet én is megtudom
Uj árának a fele kb. Ennél durvábbat nem tudok ajánlani...megkeresem a számláját de lehet te is megtudod nézni vmelyik ktm honlapon....
mennyi lenne esetleg ...?
hát de pont érdemes vigyázni a kétüteműek gyertyáival......főleg a kisköbcentis tuningmotorokéval ... ...már ezek is annak számítanak ...mert négyszer tudnak többet alapból mint kéne egy nemtuning 125 -nek....ezek a 40 + lovak nem normál 125 motorokból jönnek elő...és akkor a 65 85 ccm ről nem is beszéltem amibe külön gyártják a gyertyát...

szóval nagyon fontos mert becsöppen... elég ...izzik elhúzza az égést stb..ezer gond és ezer baj okozója és mikor átég egy dugó vagy eltörik ilyen miatt és oda a henger hajtókar görbe akkor meg megy a sírás a satupadnál hogy mi kerül 200 ezerbe...

az meg hogy egy 2003 mas -ba jó az korántsem biztos hogy egy hatosba jó mertrlehet a két blokk nem is hasonlít egymásra...

a másik ha nem jársz nyolc kilencezren ...(mert 12 ezren kell vele járni, hogy menjen)
Sziasztok! GYÁRI UJ KTM-es ruha elado ! A legdrágább fajta / grafiti/ felsö-nadgár-kesztü ! xl-es ! ujonnan vettem nemrég de most kell a pénz másra ezért áron alul elado !
nekem a 2003ashoz BR9EVX-et ír, tehát nyugodtan beleteheted. De én nem ezt használom hanem 8as hőértékűt és semmi tuning csak az egyszerű rézelektródás BR8ES. Ha nem mész folyamatosan 9-10ezer környékén inkább 8ast rakja bele mert azt könnyebb kiégetni.
Hali,
nem véletlenül adják meg azt a hosszú kódot a gyártók! A megfelelő hőértéktől kezdve még egy csomó dolognak kell felelnie, főleg hogy 2ütemű.. szerintem ne kóstolgasd...
Helló, egy kis segítséget, infót szeretnék kérni.

Van egy 06-os SX 125-ösöm. Eddig egy GM gyertya figyelt benne, azzal vettem, mivel volt még nekem itthon az egykori 125 YZ-hez NKG BR9 EVX gyertyám, ezért azt raktam bele. A könyvben viszont: BR9 ECMVX szerepel ajánlásként. A két gyertya között van valami különbség amiért érdemes lenne lecseréljem? Mert EVX van itthon még 1 tartalék, szóval ha nem érdemes nem vennék, mert mégiscsak 4200 Ft egy ilyen gyertya...
Köszi szépen hogy írtál.. akkor megnyugodtam :)
Semmit nem állít az égvilágon, én már szedtem szét totál a szivatót, semmi extra nincs benne.
nincs mit.nem futtatni akarom a gépet,de ez nem zsákbamacska.Ha érdekli gyertek nézzétek meg.
Köszi az infót,továbbítom,cimborának.
4437km-131,7 üzemóra.
Én egy érdi sráctól(kb nálam 8 évvel idősebb)vettem,2szer ment el motorozni vele.mondhatnám azt,hogy olyan volt,mint egy szalonmotor.Apró karcok a felnin és a kipun most vannak,de hát mégiscsak egy enduró.Még annyi,hogy 2007 11 havi,én 2008 augusztusban vettem és 2008 11 hóban helyeztem forgalomba.tehát 2007 11-2008 08-ig ment bele az a 7 üzemóra...
Sziasztok.Lenne egy kérdésem.
KTM SX 250 2003 as szivatóját ha jobbra balra eltekerem az állít valamit? Észre vettem hogy alapjáraton, és gázadásnál a rázkódástól tekeredett hol jobbra hol balra..
Az baj ?
Válaszotokat várom,és köszönöm.
ien hidegben motorozni? lehet csak itt van -10 máshol meg süt a nap
7végén úgy néz ki nem mleózok. be tudnék pakolni a buszba oszt mehetnék,ha csak nem tervezel ordenáré motorozást
nekem se sose, de ezen a KTM-en van,, nekem is furcsa, tegnap is bedöltem egy jeges földes falon, ez a hűje meg ot pöfögött tovább a földön fekve a falon, mondom anyád állj már le...
egyik kétté motoromon se volt alapjárat soha...a motorozás rovására megy
megyek én is motorozni. csá.
igen ezen az előzö szérián is érzem néha 5.-ben hogy elkelne egy 6.-ik...
enyém kapott most új did láncot, hátul maradt az 52 mert jo még, előre meg felment a 14-es, de már itthon figyel nekem is az új 13-50 acél szett ha lefut a hátulja ez ugrik fel.

nekem pl a gasgas-on sose volt alapjárat ami igazábol sosem zavart kicsit furcsa is hogy ezen meg van.

amugy tényleg erősebb mint a gasgas, az enduro felhasználo barátabb volt szerintem, de ezt is el lehet szépen folyatni egy szarabb felfelében.

Üdvözöllek a 3-t Klubban..
a 7-órát ki rakta bele? kilométer?
na,a lényeg,hogy tetszik...
később visszatérek(délután valamikor),családi ebéd a program.
addig is szép napot,rediturész
Állítólag az első 5 fokozat ugyan az,mint a tiedben,csak van egy 6.ik is.
A gyár 13:40-el adta(kicsit mosolyogtunk,mondom mi van ezekkel?),de adja hozzá az 50-est is.A könyve szerint 13:50,ami jónak tűnik.Tegnap ez egyikből kivettük a folytásokat,meg a karbiban kicseréltünk a főfúvókát és tűt(mondjuk az alapjárat nem az igazi,ezt a fúvókát nem cseréltem,lehet ez a baj, csak besötétedett mondom legközelebb)és a végeredmény:nem normális a motor,bitang erős lett.
tetszik.

más mint a Gasgas szokni kell, mindent picit máshol csinál , erősebb hirtelenebb az 5-ös válto miatt ami egy kicsit szorosabb akadosabb is, futomű jo, faszán el lehet usztatni az oldalakon, szépen szalad, a vastag űlésével nem vagyok még egyedűl kibékűlve, hogy enduro pályán temposban haladosban ,ha kanyarba berakom egyszerűen nem lehet rendesen betenni oldalra a seggedbe az űlést-motort, ha érted mire gondolok...

akkora széles ülés van rajta mint egy goldvingen..

amugy jo az ergonomia rajta, és az önindito tényleg egy teljesen értelmetlen felesleges kacat extra a 300-ra , viszont fasza szerszámos lesz az akksi tartobol.

de majd megszokom.
meg a lánckeréken nyujtottam , szerintem az a 12-52 nagyon rövid volt, felraktam előre azt a 14-est amit kaptam hozzá, máris nem lett olyan idegesen ugros, kezesebb lett.

amugy itt a környéken a versenyzők is a 13-50-re eskűsznek, de ez nálatok borul most egy kicsit a 6-os válto miatt,

mekkora van rajta gyáriban?