Az a bajom, hogy nem kis részben amiatt ilyen rohadt drága fenntartani a motorokat mert ennyire kurva erősek - az esetek 99%-ában tökéletesen fölöslegesen
Meg az is hogy nincs csak a két véglet: a fullbrutál versenymotor, horror áron és fenntartási költséggel, meg a még utcára is csak szódával elmegy kategóriájú operettenduro - szintén nem sokkal olcsóbban
Na de a lényegre is térjünk mi a bajod?Hogy drága fentartani az üzemórás motort vagy hogy neked túl erősek ezek?Keresgélj dani biztos találsz zsebpénzből fenntartható kis fogyasztású könnyű brutálfutóműves endurót
Pont ezzel a célzattal vettem már egy nem üzemórás japcsi endurocskát (DR250RS), de megoldhatatlan problémába ütköztem: nagyobb vázat sajnos nem tudok csinálni hozzá, a gyári meg ilyen törpe japánokra volt szabva, egyszerűen nem fértem el rajta...
Pedig azzal tényleg zsebpénzből el lehetett volna mászkálni: nyélgázon evett 3,5 l-t
Vegyél olyan utcai WR-t az nem üzemórás!De nemtudom hogy mennyit keresel mekkor családot tartasz el de szerintem még itt magyarországon is fentartható egy olyan motor mint a tiéd ha hobbiszinten használod Nem is értem miért vagy úgy oda.Vegyél egy olyan motort ami nem üzemórás azt alakítsd át de zsebpénzből azzal se fogsz eljárni sehova!
Nemcsak a mi kis picsa országunkban fogyna egy ilyen cucc, hidd el...a kinézet meg lehetne ugyanaz mint a "nagy " EXC-ken, sőt, még azzal is csak nyerne a gyár, hiszen nem kéne két féle vázat, idomzatot, ülést stb-t gyártani, elég volna egy fajtát...
Mert hiába sok a hobbista a motorgyárak nem a mi kis picsa országunkat nézik hogy itt eladhatóak még a DRZ-k külföldön meg már a kutya se vett belőlük.Nézi a nyugati gyerek a VB-t hogy mennek EXC-vel és folyik a nyála úgyis azt veszi meg!Nekik meg van miből betolni a szervízbe kicserélni rajta minden szirszart azt utána ütni vágni tovább vagy 1-2évesen eladni A motorgyáraknak meg az éri meg hogy szórják kifele az alkatrészt amit muszáj megvenned a géphez hogy menjen!Szerintem ezért!
Hát ja, igazad van GD, a váz+futómű az maradhatna, csak a blokkból kéne kicsit visszább venni és fasza lenne. Aki meg állandóan egykeréken akar közlekedni, annak meg ott lennének a póverpart tuning cuccok. Szerintem többen vennének ilyen gépet, csak sokakat az tart vissza, hogy neki nem kell olyan gép, amin szinte majdnem minden üzemórás.
Én igazából arra volnék kíváncsi hogy mi a gyászért nem lát egyetlen motorgyár sem bizniszt egy nem versenyszintű blokkal de normális futóművel összerakott motorban...mert szerintem - de javíts ki ha nem így van - az új terepgépeket vásárlók nagy része (min. 75%) még a KTM-nél sem a hardcore versenyzők köréből kerül ki, hanem a hobbiból motorozókéból...nekik meg sokkal jobban megfelelne egy kevésbé széthegyezett, de kisebb karbantartás-igényű gép...nyilván ezt a típust lehetne olcsóbban is adni (kisebb fejlesztési költség) - így több embernek elérhetővé válna...mindenki jól járna
Egyébként az álmom kicsit a berg fe450 volt,igen tetszik ez az új konstrukció,de az ára elriaszt pedig a ktm sem olcsó,főleg a használt durva belőlük.
Nekem bevált,nem nagyon ülnék át japánra pedig volt bőven belőlük,de a ktm az ktm,máson nincs olyan közérzetem mint ezen a narancson.
na én se a fikázást erőltettem félre ne értsd és a jól működő modellekkel sok endurót agyonversz ez nem vitás...de magunkhoz képest ktm -en belül mesélem ezeket a dolgokat ..csak az itthoni meg a service tapasztalat ezt mutatta...és fontosnak tartom ezáltal a hitelemet őrizve nemcsak szopni a ktm-et hanem megmondani a frankót is...
amúgy motorolajat szűri a szűrő mint a dög...
lehet a simánál is állítani a kifliket...de vázgeometriájában rejlik a nemfordulása ...van aki még hűtővédővel le is fixálja , hogy egyenesen tudjon csak menni
viszont szerintem még ne cseréld ha bevált ez a darab...bár ahogy érzed... az egyel újabb se fog többet tudni...és ha ez nem nyűgös akkor motorozz vele még....én is azt várom , hogy négyütemben valami igazán ütős legyen megint mint annak idején az enyém..
bár most még pénzt is várok sokat 3 helyről is ..toto lottó kenó
viszont az új 350 -nel már mentek versenyen ..de kereskedelemben az arra a blokkra épülő dolog egyenlőre csak kis köbcentibe lesz ...a nagylukú 450 ...530 as szériát leváltó már erősebb alapra fog menni állítólag ...és talán még egy évet várat magára
viszont érdekességképpen ha belenéznél abba az új blokkba meglepődnél mennyi mindent előszedtek és újításként említik ami már a régiblokkos 525 -be benne volt...
na mindegy kiváncsian várom mi lesz de állítólag a világ legkönnyebb és kezelhetőbb enduróját akarják most megépíteni ami ismét nagy lendületbe hozza a bizniszt ...
Jaja,annyi ideig nem megy mint a régi exc azt olvastam amerikai oldalakon,mármint a gyártása,de ott asszem xcw-ben megmarad.
Meg minek is gyártanák mikor ottvan az új sxf blokk a 350,azt igen eltalálták.
Végülis akkor pont az ellenkezőjét írtuk,de más a szemszög is.
Az alapjáratgond nekem nem jött elő,egyáltalán nem volt-van ilyen,de ha ez kész tény hogy nem gyártják jövőre ,lehet érdemes kihúznom egy évet még rajta aztán azt venni.
Bár nekem bejött,nem lett rosszabb mint a régi,sokkal jobb sem,de másabb az tuti.
Az egyébként hogy hogy fordulnak az igaz,ez lustább meg nem ugy marad a nyomban,de meg kell szokni hogy hova ül az ember.jobbanmondva átszokni na.
amugy neked Szabo Csabival kéne sokat beszélgetned , és összeépitenél egy méretedre ,kedvedre valo terep motort a DRZ-ből,
másik villahid-telo előre, másik hátra, oszt annyi.