szerintem a tű cserés, valamelyik N1 -es tűre, ez az sx-é, igy alapon lent is jobban lép, a fuvoka meg olyan 170-es vagy a felett picivel.
alapjárati maradhat 40-42-es.
amugy a gasgas-ban 180-as fuvoka volt, lehet majd pályán nyelezősben beprobálom én is .
Köszi,remélem nyomulunk együtt...jövő hét végén nem tudom milyen idő lesz,csak ki kéne próbálni mit tud a masina...
így szép ez a motor,hogy nézne ki fekete tankkal?
az enyém,nagynehezen rábeszéltek...
Az 530-at árulom,ez megmarad.kipróbálom a 2 t-t.Egy párszom mentem a mostani motoroddal-ezt asszem mondtam is-és megtetszett...
na ja az egyes kép 2010-es ilyenünk két éve nincs...jól van hazudok de ez már nálunk kiment ....a többin a 2011-es -ek vannak...de pl.a kettes kép six days kiadása 10 esnek ..a következő kettő meg a normál exc 300 2010....és azért gondolunk ezekre úgy mint régiekre mert mi tavaly ősztől már az utolsó képen levőt nyúzzuk...amiben már a totál áttervezett blokk van 6 sebességgel új henger meg pár apró trükkös fejlesztmény amitől nagyonmás mit elődeik...ez a blokk lesz 12-es exc300 ba...
ez olyan széria hogy nem is lehet akárkiknek...meg limitált ..asszem 250 db környéke..
de volt ebből is pár...
amúgy ilyen újba volt/ van 300 exc factory kiadás de az is kispéldányba és mennek vele versenyen..sajna nincs képem róla...
aha ,értem...
akkor a 4.esre mondtan azt az árat,a "legújabb" 5-ös képen lévő gondolom drágább is...(egyébként lett volna a legújabból is?)
Ez a baj,hogy pontosan nem tudom mit beszéltetek...
...de a legérdekesebb,hogy ő akart motort,engem csak belevitt a rosszba ,könnyen befolyásolható vagyok
egyébként milyen a KTM?gondolom nem bántad meg?