Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

figyelj Dani én mindent értek... te vagy az az ember aki foggal körömmel küzd a végsőkig, az biztos bazdmeg ha itt lőni fognak , én veled akarok harcolni egy lövész árokban...

persze lehet hogy elvitázgatunk majd ott is hidro kuplungokrol de belefér...
Igen, én már megtaláltam az "enyémet" - de ezt írtam is múltkor! Jövő héten jár le a lekötött cash, úgyh ha minden jó megy január közepére meglesz a vas...
Bálint, mit nem értesz?

Általános iskolás fizika: erő nem lesz csak úgy a semmiből...nagyobb erőkarral (áttétel) persze hogy "könnyebb" mozgatni, emelni valamit...de attól nem lesz hatékonyabb a dolog egy centivel se
És hogy halad a KTM projekt?Van már kiszemelt
Nem tűntem el Tesó , csak nem irkálok a Fórumba...
"vagyis pont semmivel nem hatékonyabb mint a sima csigás-tekergetős cucc, csak kicsit könnyebb kezelni.."

ezt a mondatodat gondold át mégegyszer..

amugy gondoltam hogy tudod fokozni, űlj le egyes...

a te érvelésed szerint szűnjön meg minden ami hidraulikus rásegitéssel műkszik, tényleg szereljűk ki az autobol a szervo kormányt az is csak egy meghibásodási forrás, végül is be lehet parkolni a kenyér szervoval is és legalább örökös, vagy nem...de az biztos.

faszom fog holnaptol JCB-vel ásni mikor minden hidros rajta, kiássuk lapáttal wazze... logikus,... hogy a kutgyűrűt hogy fogjuk beemelni 3 méter mélyre a gödörbe, csörlövel meg drotkötéllel ...
Nahát nahát mindenki ezt a Faktorit keresi Ez a KTomi vagy kicsoda is nagy faktori lázban égett azt mostanába eltűnt valahogy
Szevasztok!
Keresek jó állapotú, kevés kilométeres, papíros 2007-es KTM 450 EXC Factory-t saját részre! Ha valaki tud eladót, dobjon egy email-t! Köszi.
E-mail: smiley0225@freemail.hu
Öööö...és a hidraulikus emelőben nincs "véletlenül" egy áttétel? Mert ugye te pumpálsz a karral jópárat mire megemelkedik az autó 5 centit...vagyis pont semmivel nem hatékonyabb mint a sima csigás-tekergetős cucc, csak kicsit könnyebb kezelni...magyarul ha a bowdenesnél is beiktatsz egy áttételt, akkor könnyebb lesz húzkodni a kart, cserébe viszont kevésbé fog kiemelni...
Ja igazad van Ha már a fegyvereknél is válogat akkor a pinák között pláne
pinának semmiképp , esetleg egy glock-nak.. vagy valami jo sorozatlövőnek...
én 12-ért veszem az AC-10-et , jo gumi viszonylag birja a sziklát ,és véghato, utána sem törik.
Tudod Bálint szegény dani semminek se tud örülni.Na jó talán egy pinának mégis
merthogy ugye a hidraulikus olaj emelőnek is te mozgatod kézi erőt kifejtve a karját, és mit ad isten több tonnát felemel az a szaros perpétum mobile...

nem értem, komolyan, te anti hidraulikus antikuplungista, azért mert neked kétszer bedöglött attol már szar is, én évek ota huzkodom és hibátlanul műkszik, és egy csomoan vagyunk itt igy ezzel...

és nincs az az isten hogy lecserélném szaros bowdenra.
Jaja ez a Pánk gyerek a CR500-ával elég keménynek tűnik!Ráadásúl lealázna crosspályán
Amúgy adok egy kis igazat Dánielnek Csak a kárunkra megy nekünk hobbistáknak ez a sok könnyítés teljesítmény növelés anyagspórolás.Simán jó lenne egy RMX250-es vagy CRM250-es arra amit mi enduro címszóval művelünk.De ha egyszer megszokja a seggünk a modern gépet akkor utána nehezen ülünk át régebbire.Sajnos kevés már a jó állapotu gép a 90-es évekből is De egyre költségesebb lesz ez a bobbi is
Bugic vigyázz magadra mert sok kemény ember szólt hozzá a videó alatt
Dániel te mekkora hűlyeségeket beszélsz csak azért hogy beszélj valamit...

mindenesetre ezzel a perpétum mobilés dolgoddal jol meg röhögtettél,

holnap irok egy emailt a hidraulika gyártoknak hogy mátol dobják ki a picsába a krokodil emelőket, hidraulikus olaj emelőket, hidrokuplungokat, mert Dániel megmondta ez csak perpétum mobile, és emeljék fel a szaros autoikat bowdennel, az jobb , és tartosabb is...

kurva életbe most mindenki gyujtsa fel a számitogépét és térjen vissza a morzéra,
Szerencsére a Husky 2T enduroinak is bowdenes a kuplungja
de 2T krosszból sincs választék Yamaha tudom gyárt még de a többinek van még?
Ja igaz is, azt már nem is gyártják tudtommal.