Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ödv. Nekem is olyan dob van a mocimon én 130ért vettem akciosan. Egy idomszett ha a matricaszett is jo 40et ér kb matricaszettöl függöen. Mert van red-bull-ktm kecskemét-meg castrolos. A matrica árak.:redbull 45e ktm kecskemét talán50e castrolt azt nem tom sajna.
Verem is bele az orromat rendesen
No problem Uram!
Csak nyugodtan, még sokan számítanak szagértelmedre bizonyosan!
MA nem tudtam elszabadulni,átjáróház volt, de be vannak csomagolva.Reggel mennek,Pénteken ott vannak Szlovákok el is vihették volna,de nem mertem vóna oda adni Vigyázni rá
Hali mindenki!

Olyan kérdésem lenne, hogy van eladó idomszett ktmre, és egy akrapovic karbon kipuff (csak maga a dob, nem rendszer) ami elvileg 5 órát volt használva. Aztmondta a srác, hogy 110ért adná a felmatricázott idomokat, és a dobot. Néztem neten egy iylen dob 550$ körül van. Szerintetek megéri?
Telókat véletlenül nem adtad föl?
A Raptor mé nem jó? Hívd fel őket
Köszi szépen, valamivel okosabb lettem A légrés az mennyi vagy mihez mérjem + ilyesmi?
Ja lehet .De akkor is 15 egy dobért ez .... 150ért ajánlot az az alkonyat-os forumos gyerek hogy neki doma-rendszere van,pici horpi van a dobon de nem szembetünö amugy mindene szinte karcmentes és a rendszert adná annyiért ami már teljesitményt is növeli
Jóreggelt
Gondolom az a two brothers meg raptor 40-ért nem titán ötvözet Az akra meg az!Ha jó állapotba van akkor 60-ért megéri.Mondjuk már akinek fontos a tuning dob.Ahoz hogy jobb teljesítmény legyen azért a leömlőt is érdemes cserélni nem?
Teljesitményt alul multa..ez azért elég jo. Akkor az ember csak maradjon a jol bevált gyári rendszernél az ki van találva stb.Vagy szánja rá a pénzt egy akrára,vagy egy fmf-re.
egy üzemórás ereje, egy nem üzemórás élettartama

tudnak ezek hogy szíjjanak le, csak az enyémet csinálták ilyen szarra
nem én hátországi fajfentartó vagyok..
de szoktam szerelni dakarmotort..de csak kéccer egy évbe ..mert ezek állnak amúgy egész évben..
borzalmas drágák...és amikor megjössz eldobhatod ...
amúgy van valamennyire versenyzőnk is kint most akinek drukkolunk ..stefan svitko

szóval 30.000 euro nál indulnak ezek...áfa nélkül
amúgy ne a 450 sxf blokkját képzeld el benne totálba ..már amit látsz ..de lényegileg az van picit más formába öntve, átalakítva ..ill. inkább a gyengébb cuccok erősebbre cserélésével ..
te igen? beszarok akkóó!

milyen az idő délamerikába?
jó de ő hülye ..és nem is szereli a dakar gépeket
Tavaly IVO KASTAN volt a kedvencem
de kiesett

150 CCM


pedig azt mondta a kommentátor aki nagyon okos hogy nem kroszmotorból csinálták hogy tartós legyen
hát biztosan van valami ..
van olyan kategória ahol mehetnek a nagyköbcentis régebbiek is
de az csak 400
hát nem teljesen bár van benne valami...
de nézz kéményteszteket ajánlom ..ott fékpadon méregetik lovakat ..és ott azért látszik melyik mit tud..
amerikaiak minden évben csinálják az összesnek ..

most pont a crossokon ktm sxf450 az akra meg az fmf győzött magasan...
viszont százezer forint környékén volt olyan leovince cucc ami alulmúlta a sxf gyári csövét vagy 5 lóval...na és emberek abba is szerelmesek és veszik drága pénzért a szemetet..
Mivel tudtommal (nyilván kizárólag költésgkímélési célzattal ) 450 ccm-ben limitálták a motorok lökettérfogatát, LC4-gyel nehéz lenne indulni - hacsak valaki végig nem tolja a Gyurika SXC-jét
sxf-ből