azt elfelejtettem mondani ha lusta vagyok szerelni a hátsot és ugyis megyek VP-be akkor berakom a kocsiba és haver gumis cégénél rádobják a fiuk, ingyé, barátságbol.
elsőt én is összedobom 4-5 perc alatt, nem nagy sztori.
hátso az már gumija válogatja, van amelyik tipusnak puhább a falca azt könyebb szerelni, van amelyik macerásabb, nekem is hátul két elfordulás gátlo van benne ,mert laposan járok, és az extra vastag belsőt se mindig olyan könnyű szelepre rakni, de max egy 10 perc alatt megvan.
1.krosszozom
2.nem sietek sehova
3.ha kapkod az ember általában akkor sikerül kicsípni is az utolsó centiken
4,egy db spájszerem van,plussz 2 nagyobb csavarhúzó,ezzel nem lehet ügyesnek lenni...
5. nekem így pont megfelel!
és igen 2000Ft-ért van gumi csere,vagy defekt javítás,azért "mert 1 vagy 2 vakszelep van benne és az csak nehezíti a gépi szerelést",ami így is maximum 10perc,úgy hogy a gépet általában át kell szerelni,mert kis robogó méretre van állítva... pl anno a tömlő nélküli robogó gumit is ott rakattam le/fel 1000ért... azóta rájöttem arra is hogy az a legegyszerűbben cserélhető abroncs! sőt azóta arra is láttam még praktikusabb felszerelési trükköt!
akkor én elkezdek gyakorolni
a WEC-en pl. a versenyző csinálja a motort a munkások csak azért vannak h a szerszámokat a kezébe adják http://www.youtube.com/watch?v...
1:37-nél technikásan fellöki a motortartóra és már servicel is magának
hátso az már gumija válogatja, van amelyik tipusnak puhább a falca azt könyebb szerelni, van amelyik macerásabb, nekem is hátul két elfordulás gátlo van benne ,mert laposan járok, és az extra vastag belsőt se mindig olyan könnyű szelepre rakni, de max egy 10 perc alatt megvan.
2.nem sietek sehova
3.ha kapkod az ember általában akkor sikerül kicsípni is az utolsó centiken
4,egy db spájszerem van,plussz 2 nagyobb csavarhúzó,ezzel nem lehet ügyesnek lenni...
5. nekem így pont megfelel!
és igen 2000Ft-ért van gumi csere,vagy defekt javítás,azért "mert 1 vagy 2 vakszelep van benne és az csak nehezíti a gépi szerelést",ami így is maximum 10perc,úgy hogy a gépet általában át kell szerelni,mert kis robogó méretre van állítva... pl anno a tömlő nélküli robogó gumit is ott rakattam le/fel 1000ért... azóta rájöttem arra is hogy az a legegyszerűbben cserélhető abroncs! sőt azóta arra is láttam még praktikusabb felszerelési trükköt!
a WEC-en pl. a versenyző csinálja a motort a munkások csak azért vannak h a szerszámokat a kezébe adják
http://www.youtube.com/watch?v...
1:37-nél technikásan fellöki a motortartóra és már servicel is magának
annyi hogy ne lötyögjön, de ne is lazuljon vissza.