ez faszság semmi bajom nem volt még vele ..ezen az első kutyaszaron kívül..
amúgy annyira meg nem szar mert az összes endurón ez van husaberg ktm husqvarna bmw ... lassan már mindegyiken ez van..már a japán crossokon is,...aztán lenyúlja a gasgas is..
mert fék az van vele..
Még egyszer leírom.Meleg volt,mikó megállt,azt szííípen megfagyott,adtatok volna neki hőlégfúvóval azt annyi.Bár jó mototrnál ilyen nem van,ez csak egy szutyi kötömö
srác ált a motorral , kb 1 orát elindult volna de nincs hátso fék, aztán nincs első se...
ha kicsit bemelegitette mármint a féket, akkor valamennyit fogott, az első legalábbis.
de ez egy zsir new KTM exc 450, sose volt eddig baj vele most a hidegtöl hotol elment a fék hátul,
szerintem ez csakis valami gyárilag szarul megválasztott gumi gyűrü lehet ami a hidegtöl ledermed,
vagy a hátso főfékhengerben, vagy a hátso munkahengerben, több verzio nincs.
hátsó fék akkor ragad ha nincs pedálholtjáték...általában ezt állítják be emberek...használtmotornál meg kezdők azt is elszokták követni hogy kopott betétnél újratöltik az olajtartályt és mikor cserélik újra a betétet visszanyomják pajszerral a dugattyú és be az új betét és melegszik és szorul...de ez is mindenféknél ilyen..
elsőt meg látni kéne mert azzal se volt még gond a holtjátékon kívül ... csak ha pl. görbe a tárcsa...
öreg motornál lehet olyan de ez mindegyiknél ha bemegy a kosz a csúszkákba és szorul a nyereg...
tipushiba nincs
ezen a hajlós nyergen kívül amit azért vetkőznek lefelé .. meg a légtelenítésre nagyon izgul mert ha egy csepp levegő bentvan akkor melegedésnél nagyot tud változni a fék nyomáspontja...ezt hatványozottan érzed ennél a tipusnál mert nagy az áttétel , amitől adagolhatóbb ...de ahhoz, hogy patika legyen a legjobb a vákum.....
ezen mi is túlestünk...
Mit meséljek?Mit szeretnél?Esti mesét? Amit a KTM re szerelnek gyárilag az az én számomra 1 ratyi fék!Ezért az enyémen le is cseréltem japánra.A mesének vége.
tény hogy tiszta ho-jég volt a hátso munkahenger, nade azt nehogy már az első fékpedál lenyomás ne tudja összetörni, mert lefosom a bokámat...
amúgy annyira meg nem szar mert az összes endurón ez van husaberg ktm husqvarna bmw ... lassan már mindegyiken ez van..már a japán crossokon is,...aztán lenyúlja a gasgas is..
mert fék az van vele..
én nem mondom azt hogy tiszta szar a brembo, de az tény hogy ez a hidegtől beragadt.
arra mondj tippet ez mitöl ment el.?
én csak a gumi karmantyukra tudok gondolni amit a hideg ennyire befolyásol...
nekem is az van semmi bajom vele sose.
srác ált a motorral , kb 1 orát elindult volna de nincs hátso fék, aztán nincs első se...
ha kicsit bemelegitette mármint a féket, akkor valamennyit fogott, az első legalábbis.
a motor ezévi van benne vagy 15 ora.
szerintem ez csakis valami gyárilag szarul megválasztott gumi gyűrü lehet ami a hidegtöl ledermed,
vagy a hátso főfékhengerben, vagy a hátso munkahengerben, több verzio nincs.
legalábbis másra műszakilag nem tudok gondolni...
igy elsőre.
elsőt meg látni kéne mert azzal se volt még gond a holtjátékon kívül ... csak ha pl. görbe a tárcsa...
öreg motornál lehet olyan de ez mindegyiknél ha bemegy a kosz a csúszkákba és szorul a nyereg...
tipushiba nincs
ezen a hajlós nyergen kívül amit azért vetkőznek lefelé .. meg a légtelenítésre nagyon izgul mert ha egy csepp levegő bentvan akkor melegedésnél nagyot tud változni a fék nyomáspontja...ezt hatványozottan érzed ennél a tipusnál mert nagy az áttétel , amitől adagolhatóbb ...de ahhoz, hogy patika legyen a legjobb a vákum.....
ezen mi is túlestünk...
egy szakmai dolog kérdés,
ma a havas motorozáson havernak beragadt a hidegbe a zsir uj 450 exc hátso féke,, aztán az első is alig fogott..
ez valami tipushiba ezen a brembo kacaton, vagy jellemző, vagy mi a recept megoldás.?