Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát az cumi
hova jársz suliba ?
matekot már elbasztam
mert kurvára nem tanultam, de hát na elsöfélév azért van hogy....
pont erről írtam , hogy sok ember hisztizik a vaspersely ellen aztán meglepődnének mikor leszedném a hengerüket és tükörsima nikasil lenne benne szarrákifénysedve hónolás meg a kipufogón két éve elszállt már.....hogy meglepődne mikor egy jól megcsinált centrifugálöntvény acélpersellyessel jól illesztett dugóval amivel még nagyon sok helyen támadnak a mai napig is ... és ezer évig használtak jó agyonverném fékpadon a motorjukat...
de persze ezzel nem azt akarom mondani , hogy nem jobb a "jó" nikasil os cumó ..csak nehogy elfelejtsük honnan jöttünk meg mivel...
na majd az elektronikát is tanuljad mert szükséged lesz rá, meg a matekot .
ja ezé csika is jól keni hozzá kell füznőm, mikor beszélt csak néztem
neki is RESPECT
áhh ez nem marhaság hanem csupa finom dolog, na majd idővel én is így fogom kenni a témát, remélem
RESPECT
dehogy vagyok én prof az egyetemen ,

csak az élet , meg a sok szerelés , olvasás rámkente ezt a sok marhaságot...
ronis te valami egyetemen vagy prof vagy mi mer nagyon kened a témát, iszom szavaidat főnők! mit dolgozol vagy honnan ez a hatalmas tudás mester?
na megirtam helyetted ...

nincs mit 5000 ...

najo tőled elég lessz egy kola is.
hamár surlodási tényező, csak egy gondolat erejéig.

a kopásállosága az nagy a a nicasil bevonatnak.

a surlodási tényezőt azt a 30-45-foku honolásban megállo olaj fogja adni, magyarán megtartja az olajat és a dugattyu egy olajfilmen csuszik...
sőt tovább megyek ha jo alaposan megnézel egy profi dugattyut, azon is találsz körkörös huzásokat, amik nem azért vannak mert szarul esztergálta meg a gép, hanem az olaj film képzés miatt,
a teflon bevonatos dugoknak (pl wössner) is az egyik jo tulajdonságuk hogy azon a rétegen jobban megtapad az olajfilm , igy mégjobb surlodás mentes siklást hoz létre....

ha nincs olajfilm a dugo és a henger fal között akkor rákenheted a világ legkeményebb gyémántját is meg fog ragadni.

Sokat kisérleteztek a kromozott hengerfallal, de épp a kenési problémákat nem tudták megoldani, mivel tükörsima felületet képez. (Aztán próbálkoztak a kagylós kialakítású cromozott hengerfallal,aminek nem tudom mi lett az eredménye...)

pedig aztán a kromozott felszin surlodási tényezője az szinte nulla.

ennyit arrol mi a különbség a surlodási tényező, és a kopásálloság között...
esküszöm szoktam..-..... de évente kétszer egy hosszabb hangvételű tudományos publikációmnál azért meg szoktam szopni....mikor frissít ez a köcsög oldal vagy időkorlát vagy akármi lófasz
mert van ezen a pöcs oldalon időkorlát, néha jelöld ki és másold le,

nem nehéz tanitsalak?


csak mert tök hűje vagyok a kompjuterhőz.
Aham. Jó duma!
megint leszoptam a faszt....
írtam olyan szakdolgozatot a hengerpersely kontra nikasil témában A4 terjedelemben , hogy beszarnátok...de elveszett...úgyhogy csöcs
Mondjuk addig jó,míg nem vagyunk holt versenyben!
4 szer
Az már biztos!
Szerintem már késő elkezdeni,úgysem tudnám behozni a hátrányt!
Ahhoz rengeteget kell még piáznod
Csak azt nem tudom,hogy hogyan fogok olyan baszom krumpli orrot növeszteni?
Miért, milyen problémák szoktak fellépni? Lepattog? Az enyémet Angliában csinálták, azt mondják azoknak jó munkájuk van.
A Prox-nak is, a Wiseco-nak is van hengerhüvelye. De nem hinném, hogy szar lenne! CR500 mindig is öntvényhüvelyes volt, mégse szar. A lényeg, hogy hozzáértő csinálja. Wittman mesternél voltam az ősszel, dolgozgatott.
én leszek Kudlik Juli, ha te leszel Antal Imre...
na ezekröl az újra nicasilozott holmikrol vannak durván rossz tapasztalatok.

és az meg hogy a másfélszerese, inkább a 3-4 szerese...

a gyári az jo. meg amit a gyárban ujjitanak fel mert olyan is van , régit leadod kapod az újjat, 250-300 eur-ért... de az legalább jo.