Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem sokról lenne szó, csak egy-két centi.
Hát igen, kösz az útmutatást , viszont még azt most vettem észre , hogy a rugó hozzáér a légszűrőház oldalához, megnéztem és a segédváz egy kicsit el van hajolva . Nincs valami tapasztalat, hogy ezeket hogy kell visszahajlítani, hogy ne törjön el?
Na látod,eddig tart kideríteni
Szevasz! Mikortóól?Ünnepek alatt sem tudtam megállni Nincs megállás
Szia csika1 teló javítás mikortól vállalsz?jan? feb?
De minek tesz valaki a motorjába régebbi alkatrészeket Nem az lenne az ésszerű, ha inkább újabbat tenne bele?
A képek alapján megnéztem, az eleje 2004-es, a hátulja 2005-ös ahogy kivettem, szóval az enyém sem fajtiszta .
Azt,ha hülye csinálta,akkor tekergetheted éjjel-nappal akkor sem lesz jó Maguktól nem javulnak
Ittengen van-e pedig má nem akartam kimenni.Meg kérném leendő pácienseimet akik véletlen olvassák,a légtelenítőket legyenek szíííííívesek postázás előtt eltávolítani,mert csak az olaj jön ki rajta,ha nyomódik,és a felsősapkát szépen védve becsomagolni,mert nem 2 forint az a szar tekergető,de egy pillanat alatt eltörik ha fejreállítják a postán vagy állva szállításnál.KÖszönöm!
Az igen, ezeken aztán csillog-villog a narancs . Már karácsonyfának is elmennének.
Ahogy végignéztem a telómat, olyan sok mindent lehet rajta állítani hogy én azt csak elrontani tudnám.
egy ismerősöm gépparkja... sxs finomságokkal egyik másik...
A ktm honlapján azt olvastam ezekről az sxs befogókról, hogy lehet állítani vele a villaszöget. Azt meg hogy? Annak van valami értelme?
igen az én motorom, sejtettem hogy az, bele is van gravírozva.
pontosan! erre céloztam
szóval az a 440ezres is lesz 700ba legalább,hogyha arra mennek,hogy jó motor legyen belőle...
Ja hogy ott a kerekeknél lévő befogóról van szó, oké így már vágom . Hát majd egyszer elküldöm ha lesz egy kis zseton, igazából nincs összehasonlítási alapom, hogy mennyire retek, meg még be is kéne állítani, csavargattam rajta ezt-azt a kis kézikönyv szerint, de sztem nem sok értelme volt.
Olvastam itt az apróban egy 450 sxf-nél hogy 80 üzemóránál olajpumpát is cseréltek. Lehet a 250sx-f ben sem ártott volna. Ez meg is magyarázná a vezérműtengely hibát. Csak az a baj hogy szerintem ilyenkor minden kapott(főtengelycsapágy+hajtókar+henger+...)
ha ez a te motorod akkor az sxs befogó
Az első képed jobb alsó sarkában a tengely befogója , bassa meg KZ,pfú egy retek Kűdd egyszer el átfaragjuk értelmesre.Ma is jött, szííííp garnitúra
a befogó meg SXS befogó én úgy láttam, az van ráírva
a befogó nem az a narancs színű cucc ott a KZ matrica alatt?
akkor annyi pénze volt az embernek,hogy majd a télen rendbeteszik...alakul is állítólag,de zoozee is mondta,hogy nem véletlen kopott el a veztengely...gondolom az olaj hiányzott neki,ergo ennek az okát kell megtalálni...mert a tengelyt azt csak megveszi+kicseréli akárki...de nem szeretné,hogy mégegyszer megálljon...
A teló alsó befogóiba belül ,benne van a gyártási év.Lesd meg A szürkés kékek azok 2001-2002-2003 ban csináltak.Ilyen is olyan is van.Lehetett opcióként választani,ki milyennel rendelte olyan maradt benne.
Ha már így az évjáratokról beszélünk, nem tudod csak egészen véletlenül, hogy miről lehet megmondani, hogy egy teló milyen évjáratú? mert az én motorom 2006-os és elvileg ott a telók fekete színűek, de az enyém meg szürke és a bele sem gyári . Még a fakktorié sem úgy nézett ki, mint az enyém.
A jó 2008-as cuccokat kiszedték, a régi maradékot meg berakták helyette. Szét kell szedni az utolsó csavarig, és egy papírra le kell írni minden alkatrész évjáratát. Amelyikből a legtöbb van olyan évjáratú a motor.