1690 a posta. Az alsó részén alján van egy kb 5x8 cm alulemez borítás, de normálisan van megcsinálva, szép a hegesztés is elsőre észre sem vettem. . Egyébként teljesen jó bőrben van, a szegecsek is stabilak, nincs szétesve a cucc.
de most hidegben nem fogsz vele erőlködni csak tavasszal kéne menni vel ..
szóval inkább a tengerszinthez meg a hőmérsékletre kéne hangolni a motorokat nem az akrához...
azért kérdeztem hogy most jó-e volt..
ahogy palcsee mondja hogy nem volt elég benzin neki akkor kéne neki adni de érdemes lenne megvárni a jóidőt és úgy megcsinálni ...fejből ebbe nem tudom mekkora van gyárilag ..de lehet tűvel elég elmozdulni ....de kéne menni vele..amúgy ha nagyon törekedsz a pontosságra akkor
van itt dynopad és meg lehet nézni vele mi a rajz nagyon pontosan főfúvókailag.. karburálásilag..5000 pénz...és össze tudjuk hozni hogy ott belőjük és nem kell többször kifizetned meg is mérhetjük a változást ..ám hozzáteszem ezt tavasznál harabb ne csináljuk..
am megnézed a bonctermet itt a sportmotor.hun ott megnézed a 450es gépeket, biztosan találsz olyat ahová leirják h mint meg h van a csere meg szerviz mindenféle akárminél
Énis nagyon szeretem de már kicsi! Kéne valami erősebb nagy vágyam régóta egy SMR450 most azkövetkezik:) ha tehetném énis meghagynám amig elnem rohadna itt:) de nem tehetem meg h 2 motorom legyen!
én már nem kérdezek ilyeneket mert tudom h mindegy h mit veszel ezek versenymotorok, keres rá a neten sokan kérdezték már ezt, találhatsz közelítő értékeket, drága mulatság nem kell mondanom, nemmellesleg naon faxa a GG-d sztem ne add el soha az egy kuriozum sztem imádom a GG SM 125-t
ha átutalással fizetem akkor olcsóbb nem?