még mindig elado a munkagépbe beszámolt KTM 450 XC.
A motor 2004-es XC modell 4 sebességes.
komplett felujitott az egész blokja, új henger, dugo, hajtokar, vátltoban fogaskerekek cserélve,csapágyak,szimeringek, szelepek cserélve, új vez lánc, futoművek átszelepelve KZ -Racing által 95 kilosra, és a blokkot is ott csinálták.
az elöző tulajnak 850-ben volt a verda,a felujitással, 500 e.ft-ban lett beszámolva, annyiért elvihető. neten joval többért árulnak ilyeneket.
Mi még a legnagyobb nyári melegben is megtaláljuk mindig azokat a patakokat, ahol lehet gyakarolni... úgyh olyan, hogy csak poros lett volna a gép még nem nagyon volt
igaz! de csak ezek az apróságok mennek elfelé,amire ők is azt modják, hogy olcsó bazz megveszem,de ha azt mondom hogy az első WP száramat odaadom 85ért azt sokallanák...persze ha tudnák mennyit is ér....
pont fordítva csináltam,a kis motyókat teli áron kellett volna adni,a váz,kerék egyéb faszságok meg olcsóbban...
már leszarom,csak legyen belőle pénzem
nem kell azért ezt ennyire szo szerint venni, például nyáron amikor csak por van feleslegesen nem mosogatunk motort, többet árt neki pl. a csapágyaknak , himba, lengőkar, a folyton sterimobozás..
a lényeg abban van, egy terepmotort sokat kell szerelni, karbantartani, ez a játék már csak ilyen.
azért annyira nem vagyok állat... tank,ülés,vázvédő nincs benne,csak műanyag elemek, a hátsó sárvédőre írtam hogy 5ezer,meg vannak zavarodva a srácok érte...biztos kaptam 30emailt,de csak 1 hivott fell ,neki kell az egész 18ezerbe postázom,azaz 16210Ft-om lesz belőle
Szerintem is olcsón adtad el az alkatrészeid. De emiatt legalább gyorsan elment nem igaz?
Persze ez Neked és a vevődnek lehet, hogy jó volt. Nekem, aki nagyjából reális áron szeretné eladni a cuccot, már nem annyira... de ez az én bajom!
Monjduk összességében a piac is az ilyen nyomott árú eladások miatt megy (ment!) tönkre...venni kell, nem eladni!
Akkor te jó gazdája vagy a vasadnak...
Szerintem ott indul egy motor rendes, alapos karbantartása, h minden csapatás után faszagányosan lemossuk, hogy ne égjen, száradjon, süljön rá a retek...
aki erre nem képes, az szerinted minden motorozást tiszta légszűrővel kezd, láncsprayt használ, cseréli az olajat rendesen és figyel h mikor mit "kér" a motor?
Ronis, nem a használattal van a baj...hiszen arra van! A patakban húzni a sziklákon át a bedőlt fa latt, hogy Zé szavaival éljek...de gondolom nem így rakod el a következő moccolásra...
amugy én véleményem szerint jo terep motort, olyan gazdátol lehet venni aki jo sokat és rendszeresen szervizelte, karbantartotta.
én sokat szervizelem karbantartom az enyémet, és ebben nem a mosás értendő, cserébe nem is log sehol, és szolgál hibátlanul.
olyan helyröl ne vegyetek sose motort amikor kitolja az eladásra szánt kotlát egy steril garázsbol, ahol még egy darab szerszámot se látsz, egy olyat max mosogattak .
mutasd a garázsod megmondom milyen állapotban van technikailag a terep motorod.
Má Én is feltettem a kopott műanyagokat Sokakat becsap a szemük vagy csak viszi a vágy,hogy legyen egy újabb évjáratú mocca,és befordul a szopka utcába
Szeva Zéé! Ne is mond baszki...találkoztam már kókler, átverős eladókkal, de ilyet h nem a saját motorjáról tesz fel képet még nem láttam...egészen tegnapig. Persze, h nem próbáltam ki, a tökömnek sem kell egy ilyen szakadék romhalmaz... Az volt a manusz szerencséje, h tiszaújvárosban voltam tárgyalni és onnan ugrottam át céges kocsival úgyh nem került pénzembe...máskülönben egy 10es benzinpénz meg 2 nagy füles...
Ja alig tudta berúgni, mert az aksi állítólag lemerült mert nem használja a motort már vagy 1 éve... iszonyat egyenetlenül járt a motor, fulladozott, hörgött mint a disznó mikor szúrják...
Berúgja nagy nehezem és elgezdi tépkedni a gázt...mondom neki ne rángasd neki hidegen baszki, hagy melegedjen be...
Mondom gyertyacsere, karbipucolás, esetleg szelephézag állítás mikor volt? De csak nézett...azt se tudta milyen nyelven beszélek...
Úgy képzeld el az első félni majdnem oválisra deformálódva, berepedve, a tengelyen lévő anyák koppra legyilkolva...ki se tudod venni az első kereket annyira....a blokk állítása szerint bontatlan...nem tudom nézted-e a képeket de szerintem 1-2 csavar kivételével mind volt már mozgatva...
Á szóval szakadék....nem azt mondom h a csilli villi az mindig jó, de az esetek túlnyomó részében azért ha ránézel egy motorra (és nem a frissen felrakott idomokra gondolok), azért látni hogy milyen volt gazdája...
Nálunk is árultak egy 300-as EXC-t. Az egyik haverom vette meg. Nem volt a motor régi,csilli-villi állapotban. Nem ment sokat,csak 2 red bullt,meg egy erzberget.
Az enyémen össze van baszva az összes idom (még matricát se veszek rá,mert az első feljárón úgyis lekopik róla,amikor lapján húzom a motort) de a belsejébe zsír új minden. Ja és az enyémbe is csak 392 óra van,mert tavaly elött leszakadt róla a gyári óra tyúkbél!
A haverom megvett egy ugyanilyen évjáratot, csillogott villogott,aztán három hónap motorozás után ráhányt 250 ezret.
hú tegnap el is felejtettelek ..bocsi....hát igen ..ilyenekről beszéltem mikor még a fénykép se az ami.....és lecsalnak millió kilométerre...idődet meg pénzedet elkúratják veled...remélem szóvá tetted a parasztnak...ilyenkor kell kérni benzinpénzt , hogy elkerülje a pofozkodást....
aztán már nem is volt kedved vele menni mi..?
agyvérzés...szóval valószinű több van a motorban mint amit állít...
de fotóról nehéz mondani bármit is ....vannak elég sok üzemórás gépek kifejezetten jó állapotban és vannak pár hónapos bringák elkoptatva vázig...hozzáteszem azt is nem mindíg a szebb a jobb...
szóval nehéz ügy ez a jóslás is..meg nagyon keresed a tutit és könnyen befuthatsz a csőbe így is...(vannak nagyon piperkőc ismerőseim általában be szoktak szopni ilyenekkel, hogy ezen van egy karc a hátsó gumin nem köll.....és vesz szebbet..na aztán azok meghalnak..és a karcos gumis is idekerül aztán az meg megy évekig...)
főleg azt látom , hogy a feldíszített motorokkal basszák át az embereket....
sőt van olyan akinek van egy szettje amivel motorozik..majdnem minden ...a telóitól kezdve a műanyagokig minden..ezeket újkorában ledobja összepowerragaszt meg awab bilincsez , vázvédőz, fóliáz, mindent hogy ne látszon itt ott a kopás.. és megy vele egy-két évet mint a barom...aztán visszababásít meg shine&go spray....és emberek meg beájulnak mert van egy kibaszott patikának tűnő gép és a kinézetből itélve nem lehet sok a motorba a hat vb futamon kívül meg plussz a pár edzés hozzá.....aztán elérkezik mikor belelátsz ...
szóval ez is veszélyes mikor nagyon csinos a motor...
még mindig elado a munkagépbe beszámolt KTM 450 XC.
A motor 2004-es XC modell 4 sebességes.
komplett felujitott az egész blokja, új henger, dugo, hajtokar, vátltoban fogaskerekek cserélve,csapágyak,szimeringek, szelepek cserélve, új vez lánc, futoművek átszelepelve KZ -Racing által 95 kilosra, és a blokkot is ott csinálták.
az elöző tulajnak 850-ben volt a verda,a felujitással, 500 e.ft-ban lett beszámolva, annyiért elvihető. neten joval többért árulnak ilyeneket.
tel.: 20 387-7107
pont fordítva csináltam,a kis motyókat teli áron kellett volna adni,a váz,kerék egyéb faszságok meg olcsóbban...
már leszarom,csak legyen belőle pénzem
a lényeg abban van, egy terepmotort sokat kell szerelni, karbantartani, ez a játék már csak ilyen.
Persze ez Neked és a vevődnek lehet, hogy jó volt. Nekem, aki nagyjából reális áron szeretné eladni a cuccot, már nem annyira... de ez az én bajom!
Monjduk összességében a piac is az ilyen nyomott árú eladások miatt megy (ment!) tönkre...venni kell, nem eladni!
jah 16210Ft.ért adtam el az egész idomszettet kompletten
a segg fejemet
Szerintem ott indul egy motor rendes, alapos karbantartása, h minden csapatás után faszagányosan lemossuk, hogy ne égjen, száradjon, süljön rá a retek...
aki erre nem képes, az szerinted minden motorozást tiszta légszűrővel kezd, láncsprayt használ, cseréli az olajat rendesen és figyel h mikor mit "kér" a motor?
én sokat szervizelem karbantartom az enyémet, és ebben nem a mosás értendő, cserébe nem is log sehol, és szolgál hibátlanul.
olyan helyröl ne vegyetek sose motort amikor kitolja az eladásra szánt kotlát egy steril garázsbol, ahol még egy darab szerszámot se látsz, egy olyat max mosogattak .
mutasd a garázsod megmondom milyen állapotban van technikailag a terep motorod.
2006-os újszerű EXC tankidomok eladók. Ár: 16eft/pár. Elérhetőségem az adatlapomon.
én vajon jo gazdája vagyok a motoromnak? ,babusbatom, dédelgetem, vigyázok rá.
Ja alig tudta berúgni, mert az aksi állítólag lemerült mert nem használja a motort már vagy 1 éve... iszonyat egyenetlenül járt a motor, fulladozott, hörgött mint a disznó mikor szúrják...
Berúgja nagy nehezem és elgezdi tépkedni a gázt...mondom neki ne rángasd neki hidegen baszki, hagy melegedjen be...
Mondom gyertyacsere, karbipucolás, esetleg szelephézag állítás mikor volt? De csak nézett...azt se tudta milyen nyelven beszélek...
Úgy képzeld el az első félni majdnem oválisra deformálódva, berepedve, a tengelyen lévő anyák koppra legyilkolva...ki se tudod venni az első kereket annyira....a blokk állítása szerint bontatlan...nem tudom nézted-e a képeket de szerintem 1-2 csavar kivételével mind volt már mozgatva...
Á szóval szakadék....nem azt mondom h a csilli villi az mindig jó, de az esetek túlnyomó részében azért ha ránézel egy motorra (és nem a frissen felrakott idomokra gondolok), azért látni hogy milyen volt gazdája...
Az enyémen össze van baszva az összes idom (még matricát se veszek rá,mert az első feljárón úgyis lekopik róla,amikor lapján húzom a motort) de a belsejébe zsír új minden. Ja és az enyémbe is csak 392 óra van,mert tavaly elött leszakadt róla a gyári óra tyúkbél!
A haverom megvett egy ugyanilyen évjáratot, csillogott villogott,aztán három hónap motorozás után ráhányt 250 ezret.
aztán már nem is volt kedved vele menni mi..?
agyvérzés...szóval valószinű több van a motorban mint amit állít...
de fotóról nehéz mondani bármit is ....vannak elég sok üzemórás gépek kifejezetten jó állapotban és vannak pár hónapos bringák elkoptatva vázig...hozzáteszem azt is nem mindíg a szebb a jobb...
szóval nehéz ügy ez a jóslás is..meg nagyon keresed a tutit és könnyen befuthatsz a csőbe így is...(vannak nagyon piperkőc ismerőseim általában be szoktak szopni ilyenekkel, hogy ezen van egy karc a hátsó gumin nem köll.....és vesz szebbet..na aztán azok meghalnak..és a karcos gumis is idekerül aztán az meg megy évekig...)
főleg azt látom , hogy a feldíszített motorokkal basszák át az embereket....
sőt van olyan akinek van egy szettje amivel motorozik..majdnem minden ...a telóitól kezdve a műanyagokig minden..ezeket újkorában ledobja összepowerragaszt meg awab bilincsez , vázvédőz, fóliáz, mindent hogy ne látszon itt ott a kopás.. és megy vele egy-két évet mint a barom...aztán visszababásít meg shine&go spray....és emberek meg beájulnak mert van egy kibaszott patikának tűnő gép és a kinézetből itélve nem lehet sok a motorba a hat vb futamon kívül meg plussz a pár edzés hozzá.....aztán elérkezik mikor belelátsz ...
szóval ez is veszélyes mikor nagyon csinos a motor...