Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Érdekelne, hogy 250-es 4T-be mik azok a dolgok amik üzemórások és azokat milyen gyakran kell cserélni.
Előre is köszi!
ez csakis hazugság
végülis a levegő nem több elvileg mert ugyanannyit szív be a két 250-es....szóval elméletbe nem kéne bele nagyobb fúvóka...javítsatok ki ha tévedek...
kiváncsiságbol rákattintottam 2001-es drz-k vannak rendszámosan sűrgősen 450-ért, azt simán el lehet hozni 4-be, ,

magad urad ha szolgád nincsen,

deha rám halgatsz azt veszel amit akarsz..
Akkor most nem vágom az enyémbe ezekszerint a több levegőhöz nagyobb fúvóka is kéne?
szerintem meg simán találsz 4-ért is már déerzét, annyi megragadt ember van mint égen a csillag..
Pl. hogy az enyém 36-os...
Most viszont mennem kell, holnap olvasok vissza!
Köszi Urak, nedves estét!
Nem kívánnék 6 kilót költeni erre, 5-ért meg nem nagyon találok jó állapotút, esetleg egy "kihagyhatatlan" ajánlatot! 3-400-at szánok erre,ezért nézegetem ezeket!
mondjuk ez igaz, erre nem is gondoltam! www.debaromvagyok.hu!
Nézd meg a videót,amit linkeltem! Tavaly ott akartunk találkozni, csak szar volt az idő, és nem jött össze! Vejke-i cross pálya, a mögötte lévő katlan, supercross, és enduro pálya!
Miért GD miben különbözik? Az enyémben semmi extra se féklevegő se semmi.Keihin PWK 38 ugyanaz mint egy 250-es CR-nek csak +ba van rajta egy alapjáratcsavar.Mi a különbség?
kérdés, miért nem veszel drz-t sokat kibir kezdő endurozgatásra talán a legjobb választás...
Zoozee májsztró te ismered ezeket a mendemondákat még 2006-bol
Szerintem eléggé más a két motor karbija, szóval ésszel azért, nehogy megragadjon!
nézd csak meg melyik blokk mekkora, és a hütőjük szinte 1 formanagyságú
Na egy egész regényt írtatok itt az EXC-k ről én meg lemaradtam Jobb is így csak nyálaznám megint a fos 525EXC-met ami mellesleg 2006-os és én csak tényleg fagyizni járok vele meg néha fel a szöllősbe borért!Mikor fejembe vettem én 525-öt akarok mindenképp 2007-est akartam.De akkor ezekszerint mákom volt hogy nem gyült össze annyi pénzem és 2006-ost vettem egy idős öregnénitől
Bocs nem akartam beleszólni az istentiszteletbe csak azt hittem hogy teljesen új vagy sorry
Nem értem igazán kérdésed, milyen területről van szó? Nekem speciel a 4T az jobban bejött, de a másikat is imádtam enduróra simán 2-t, ha cross akkor meg 4T. Ez az én véleményem
Bár nem szólok bele,már régóta olvasom a KTM topic-ot, úgyhogy van pár infóm már, már régebben is kérdeztem, de most erre a típusra vagyok kíváncsi, ezért kérdezem! Csendes társként olvasok!
Ööööö, ezt nem gondolom/gondoltam volna! Méééé issssss? Lassan tötymörögve jobb egy CR hűtése, mint mondjuk egy 4t?

Neked volt 2t-d, most 4t, és ismered a területet! Melyiket javaslod?
Igen a 4T előbb fől meg mint a 2T...A versenyen is a 4T hullottak nálunk...pl: új BMW 450 enduro....nemtom a pontos típust...a szandai endurocrosson gyorsan felforrt....
Szerintem a nagyok azt fogják mondani amit nekem hogy endurozni endúró és nem krossz.2T-krosszt főleg nem vennék endurozni,itt van 2 CR és azt mondják hogy az EXC-m nyomatékosabb.Amúgy amit nekem is mondtak: 2T EXC 200-250 vagy 4T 450-520-525 ha visszaolvasol az évjáratokat is megtalálod hogy melyiket érdemes.
4T elöbb + főzöd mind a 2ütemet
Tényleg még egy buta kérdés,elsőteló szimmering cseréje,hogyan kell csinálni kell valami spéci célszerszám? Milyen olaj kell bele vizkozitás? Milyen márkát érdemes venni? Ez nem upsidedown hanem hagyományos,megköszönném ha segítenétek... ismét